سابق Gonzaga گارد کوین Pangos می پیوندد تیم روسیه - Mon, 06 Jul 2020 PST

کوین Pangos در حال حرکت است. سابق Gonzaga بزرگ به توافق یک قرارداد یک ساله با میلاد زنیت مستقر در سنت پترزبورگ

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

کوین Pangos در حال حرکت است.

سابق Gonzaga بزرگ به توافق یک قرارداد یک ساله با میلاد زنیت مستقر در سنت پترزبورگ ، نظر, نیست, افشا, اما Pangos بود دنبال متعدد EuroLeague تیم از جمله Panathinaikos, Crvena Zvezda و والنسیا Eurohoops.net گزارش شده است.

"من بسیار هیجان زده در مورد این فرصت را به بازی برای زنیت فصل آینده را" Pangos گفت: در یک تیم آزاد است. "من شنیده ام چیزهای زیادی در مورد این باشگاه و این شهر و نمی توانید صبر کنید برای دریافت وجود دارد و نسبت به ساخت یک فصل موفق."

اخبار شکست بیش از آخر هفته که Pangos نمی تواند بازگشت به بارسلونا پس از دو سال از روی لئامت دادن. Pangos بود کنار بیشتر از فصل گذشته با یک پا آسیب اما بازگشت به صورت محدود انجام وظیفه در پایان فصل مسابقات در ماه ژوئن. او به طور متوسط 7 امتیاز و 3.2 کمک در فصل اول خود را با تیم اسپانیایی.

Pangos شروع کار حرفه ای خود را با Gran Canaria در اسپانیا بود و به نام همه EuroCup دوم تیم در سال 2016.

او پس از آن دو سال برای Zalgiris Kaunas, درآمد همه EuroLeague دوم-تیم افتخارات پس از کمک به لیتوانیایی تیم ملی برسد 2018 چهار نهایی.

Pangos, 27, بازی های برگزار شده است و پنج فصل در سطح بین المللی در علاوه بر این به چند نانامی به بازی در کانادا تیم ملی است. او به طور متوسط 12.8 امتیاز و 3.8 کمک می کند در حالی که تیراندازی 41.5 درصد 3-اشاره گر خود را در چهار سال GU حرفه ای.

"او را روی خود, ویژگی های رهبری, چند, گزینه های توهین آمیز و تهدید ثابت به مخالفان" زنیت مربی Xavi پاسکوال گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب