روز سخت برای MLB: David قیمت از فردی Freeman, مثبت, Masahiro Tanaka صدمه دیده - Sat, 04 Jul 2020 PST

فردی فریمن تست مثبت برای COVID-19. Masahiro Tanaka می شود ضربه به سر توسط یک درایو خط. دیوید قیمت اعلام او نمی

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

فردی فریمن تست مثبت برای COVID-19. Masahiro Tanaka می شود ضربه به سر توسط یک درایو خط. دیوید قیمت اعلام او نمی خواهد بازی در این فصل است.

در چهارم ژوئیه حتی بازگشت بیس بال ارائه نمی دهد بسیار دلیلی برای جشن.

به عنوان تیم آمادگی خود را برای شروع همه گیر و کوتاه فصل عاقلانه نمونه از این بازی پتانسیل خطر در محل اردوگاه در سراسر کشور است.

لیگ اصلی بیس بال است گرفتن آماده برای 60-بازی فصل است که برنده را شامل نمی شود قیمت سابق Cy جوان برنده جایزه بود که در داد و ستد از Boston Red Sox به لس آنجلس داجرز در ماه فوریه است.

"پس از قابل تصور و بحث با خانواده من و داجرز من تصمیم گرفته اند آن است که در بهترین مورد علاقه من, بهداشت و سلامت خانواده برای من نیست بازی در این فصل" پنج-زمان All-Star توییتی شنبه.

"من را از دست هم تیمی های من خواهد بود و برای تشویق آنها در طول فصل و به یک سری جهانی پیروزی. من با عرض پوزش من نمی تواند بازی را برای شما در این سال, اما نگاه به جلو به نمایندگی از شما در سال آینده" قیمت گفت.

34 ساله قیمت او انصراف حدود پنج ساعت پس از آتلانتا مدیر برایان Snitker اعلام کرد فریمن به حال آزمایش مثبت همراه با بریوز کوزه ویل اسمیت و Touki توسن به عنوان به خوبی به عنوان infielder پیت Kozma. Snitker گفت: اسمیت و توسن شد بدون علامت و اشاره کرد Kozma تب داشتند.

فریمن "نه احساس بزرگ" Snitker گفت.

"از آن خواهد شد در حالی که قبل از ما می توانید او گفت:" از چهار بار All-Star اولین baseman.

آن نامشخص است که آیا فریمن خواهد بود آماده برای شروع فصل, برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 23.

نیویورک یانکیز گفت: همه ستاره infielder DJ LeMahieu و پارچ لوئیس Cessa آزمایش مثبت برای COVID-19 قبل از سفر به نیویورک و شد خود منزوی در خانه. مدیر Aaron Boone گفت LeMahieu شد بدون علامت و Cessa خفيف علائم.

Kansas City گیر سالوادور پرز و دوقلوها برای اولین بار baseman میگوئل Sanó همچنین آزمایش مثبت است.

با توجه به نگرانی در مورد پزشکی قوانین حفظ حریم خصوصی MLB نمی ساخت یک تمرین از افشای آن بازیکنان تست مثبت است. برای مثال Baltimore Orioles مدیر براندون هاید گفت: این تیم قصد ندارد به فاش کردن به عموم مردم اگر کسی تست مثبت است. پیتسبورگ دزدان دریایی اذعان کرد وجود تست مثبت در درون سازمان اما نمی توانید به جزئیات.

در بریوز' مورد چهار بازیکن که تست مثبت مجاز Snitker به فاش کردن نام خود را. این یک حرکت او را تحسین.

"من فکر می کنم آن را خوب در صنعت و جامعه به می دانم که این یک معامله واقعی," Snitker گفت. "این ویروس واقعی است. هیچ چیز آن را به ظرف غذا را با."

Snitker گفت: Braves پایه اول مربی اریک جوان Sr. در حال حاضر تصمیم گرفتند با توجه به COVID-19 نگرانی.

هوستون گرد و خاکی بیکر که در 71 قدیمی ترین MLB manager اضافه شده است که "من تحسین فردی فریمن و گروه خود را برای بیرون آمدن گفت: آنچه مشکل است. و امیدوارم با این کار می توانید از طریق افراد دیگر, دیگر افراد جوان است."

در واقع این اخبار در اطراف فریمن ارائه یک یادآوری به بازیکنان در سراسر لیگ است که هر کسی به طور بالقوه مستعد. فریمن می پیوندد Colorado Rockies outfielder چارلی Blackmon به عنوان چهار بار تمام ستاره ها که تست مثبت است.

"مهم نیست که سن و نژاد و قومیت و دین و مذهب" Milwaukee Brewers ستاره Ryan براون گفت. "هیچ کس مصون است از این چیز. من فکر می کنم وجود دارد ثابت یادآوری زمانی که شما مقدار زیادی از ورزشکاران که آزمایش مثبت مقدار بزرگ نام ورزشکاران که آزمایش مثبت و شنیدن برخی از داستان های خود را."

San Francisco Giants گیر شکن Posey می گوید او نیست رد امکان نشستن در این فصل فرض کنید این بازی در واقع بازی. شش-زمان-ستاره نیست و در عین حال متقاعد شده وجود خواهد داشت و حتی یک فصل است.

"راه من پروژه این است که من شگفت زده نمی شود هر چیزی در این نقطه" Posey گفت. "من شگفت زده نمی شود اگر ما 60 بازی با هیچ سکسکه و من شگفت زده نمی شود اگر ما نمی توانیم به بازی یک بازی در همه و من شگفت زده نمی شود اگر ما نیمی از بازی ها. که فقط تنوع از این به من."

"من واقعا فکر می کنم هیچ راهی وجود دارد ما می توانیم یک خط جواب یک راه یا دیگری به آنچه در این است که به مانند یک هفته از هم اکنون بسیار کمتر از دو ماه از در حال حاضر," او گفت:.

Posey نظرات یک روز پس از سه بار MVP آل مایک ماهی قزل آلا از فرشتگان در لس آنجلس گفت: او هنوز هم نمی "احساس می کنم که راحت" در مورد بازی در این فصل با همسر خود انتظار اولین فرزند خود را در ماه اوت است. ماهی قزل آلا گفت: او در حال برنامه ریزی برای بازی در این نقطه اما این بسیار امر بستگی دارد که چگونه او احساس می کند بعد از چند هفته.

تگزاس رنجرز outfielder نیک سلک گفت که "پس از گرفتن تست شده فقط در حال انتظار برای نتایج وجود دارد یک سطح اضطراب." او اذعان کرد که اضطراب ممکن است فروکش به عنوان فصل می پوشد و بازیکنان بیشتر عادت به رفتن را از طریق آزمون.

ترسناک ترین صحنه از روز نمی شامل coronavirus در همه.

در طول یانکی' مقام اول تابستان اردوگاه تمرین Tanaka کردم ضربه به سر توسط Giancarlo استانتون زنده درایو. تاناکا بلافاصله فرو ماند و خود را برای چند دقیقه قبل از نشستن و در نهایت راه رفتن.

یانکی ها در بیانیه ای گفت که Tanaka پاسخگو بود و راه رفتن در زیر قدرت خود را دارد. او را به نیویورک-پروتستان بیمارستان برای ارزیابی بیشتر.

که ترسناکترین لحظه از بیس های عجیب و غریب و وهم آور بازگشت به برانکس.

قبل از آنها حتی شروع اولین رسمی تمرین یانکی بازیکنان بودند مبهوت اواسط کشش در اطراف هنگامی که کسی تنظیم کردن یک آتش بازی فقط در خارج از ورزشگاه که تکرار سراسر خالی ورزشگاه. شبیه مادرش رفت و به طور متناوب در طول تمرین.

حدود 45 دقیقه پس از Tanaka شد آمار پر سر و صدا آژیر رفت در استادیوم یانکی غرق کردن پخش موسیقی از طریق سیستم برای حدود 30 ثانیه است. چراغ اضطراری دیدم در اطراف ورزشگاه برای حدود پنج دقیقه ،

AP نویسندگان ورزشی دیو Ginsburg خواهد گورهای استفن هاوکینز جینی McCauley, چارلز Odum, Kristie Rieken جیک دام گستر و استیون شراب کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن