سابق Anoka میانه تئاتر مدرسه, معلم, شارژ با 7 فقره کیفری رفتار جنسی

سابق مدرسه کارگردان تئاتر است که تحت بازداشت و متهم به هفت فقره کیفری رفتار جنسی پس از تحقیقات پلیس باعث شد چه

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

سابق مدرسه کارگردان تئاتر است که تحت بازداشت و متهم به هفت فقره کیفری رفتار جنسی پس از تحقیقات پلیس باعث شد چهار نفر از دانش آموزان سابق به جلو آمده.

Jefferson جروم Fietek, 46, در حال حاضر زندگی می کنند در نزدیکی بوستون در انتظار استرداد به مینه سوتا به صورت اتهام سوء استفاده از مدرسه پسران قدمت آن به سال 2005 زمانی که Fietek معلم بود در فرد مور, دبیرستان, در حال حاضر شناخته شده به عنوان Anoka مدرسه برای هنر.

Jefferson Fietek

چهار مرد گفت: پلیس مشابه حساب Fietek یابی آنها به دست آوردن اعتماد از پدر و مادر خود را در نظر گرفتن آنها در گردش و در نهایت آوردن آنها را به خانه خود که در آن او گفته حمله و آنها را چندین بار در طول چند سال. آنها شرح داده شده خانه خود را به عنوان داشتن مقدار زیادی از پیتر پان و Muppets یادگاری.

پلیس شروع به تحقیق و تفحص به Fietek در ماه ژوئن هنگامی که اتهامات ظاهر در Facebook پست توسط سابق نر دانش آموز است که در حال حاضر بالغ زندگی در ایالت یوتا است.

Fietek شد صریح مدافع برای دانش آموزان در آنوکا-Hennepin منطقه مدرسه. او به طور فعال درگیر در بحث شدید بر ضد همجنسگرایان قلدری که لرزاند منطقه در سال 2010 پس از یک رشته از دانش آموز, خودکشی و پر کردن دو فدرال پرونده های حقوقی توسط دانش آموزان بودند که مورد آزار واقع در منطقه مدارس برای جهت گیری جنسی خود را.

یک وکیل برای Fietek شد ذکر نشده در دادگاه ضبط.

شکایت جزئیات سوء استفاده 4 برابر مردان

شکایت کیفری اشاره به مردان به عنوان قربانیان A, B, C و D و به حساب های زیر:

قربانی در حال حاضر 25 ملاقات Fietek در سال 2006 از طریق هنرمندان جوان ابتکار کودکان, گروه تئاتر Fietek کمک یافت می شود. زمانی که او 14, Fietek او را به دیدن یک موسیقی و او ماند یک شب در Fietek را راگون رپیدز اقامت زیرا آنها برنامه ریزی شده به کار بر روی یک پروژه روز بعد. این زمانی بود که به اتهام سوء استفاده جنسی شروع و آن را ادامه داد تا سال 2010 از جمله چندین بار در یک تئاتر اردوگاه در Crow Wing County است.

قربانی B در حال حاضر 15 گفته پلیس او ملاقات Fietek زمانی که او تستها برای یک بازی در کلاس ششم. در کلاس هشتم Fietek شروع به گرفتن او را به خوردن و یا به فیلم و چیدن او را از امتحانات ابتدائی.

او به پلیس گفت که Fietek به ارمغان آورد او را به خانه خود را در سال 2019 پس از سفر یک روزه و به او یک اسباب بازی را امتحان کنید. در تابستان گذشته Fietek آماده برای حرکت به ماساچوست که در آن او در زمان کار به عنوان دستیار استاد هنرهای نمایشی در کالج امرسون. Fietek و دانشگاه جدا از راه پس از سوء استفاده اتهامات منتشر شده است.

Fietek نگه داشته و در تماس با پسر بچه از طریق اسنپ چت از او درخواست ارسال تصاویر برهنه. Fietek نیز خریداری یک بلیط هواپیما به طوری که نوجوانان می توانند سفر او در ماساچوست است.

قربانی C در حال حاضر 24 گفت: پلیس Fietek او در ششم تا هشتم نمرات. Fietek بازیگران در تئاتر تولید و استخدام او را به شرکت در هنرمندان جوان ابتکار. در سال 2010 او پرسید: این پسر برای کمک به او در تهیه پیش نویس یک ضد قلدری سخنرانی به هیئت مدیره مدرسه.

زمانی که او 15, Fietek نشان داد او یک اسباب بازی. سوء استفاده خود ادامه داد تا زمانی که او 18 و دور نقل مکان کرد.

قربانی D در حال حاضر 21 گفت: پلیس با حضور او در این میانه اما Fietek او نیست ، او گفت: Fietek رسیده به او را از طریق Grindr, یک, آشنایی, برنامه, زمانی که او 14. او او را نادیده گرفت فکر آن را عجیب و غریب بود زیرا Fietek معلم بود.

Fietek با او تماس دوباره او در مدرسه بالا است. در این زمان او موافقت کرد برای دیدار با. به اتهام سوء استفاده خود ادامه داد تا زمانی که او 18.

یک سخنگوی Anoka-Hennepin منطقه مدرسه نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر جمعه. در ماه ژوئن در بیانیه ای به پدر و مادر, این منطقه آن گفت: "در زمان اقدام فوری کار با اجرای قانون و سازمان های مناسب در مورد اتهامات."

این Anoka County Sheriff را تشویق قربانیان تجاوز جنسی مرتبط با این و یا هر گونه دیگر مظنون به گزارش حمله به اجرای قانون با تماس 763-427-1212.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب