مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره هل رد مخدر به عنوان COVID-19 درمان - سه شنبه, 28 Jul 2020 PST

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای پروژه لحن جدی تر در مورد کوروناویروس به طول انجامی

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای پروژه لحن جدی تر در مورد کوروناویروس به طول انجامید حدود یک هفته است.

روز سه شنبه او از سر كردن اطلاعات غلط در مورد چگونه به مبارزه با ویروس و تقویت انتقاد از دکتر Anthony Fauci, ملت را بالا بیماری های عفونی, متخصص, که گفت که او می خواهم به نگه داشتن سر خود را پایین و انجام کار خود را.

سیستم عامل رسانه های اجتماعی کار می کرد به پاک کردن نسخه های متعدد از یک ویدیو ترویج تهمت که شامل ادعاهای اثبات نشده در مورد درمان افرادی که تست مثبت برای ویروس, اما تنها پس از بیش از 17 میلیون نفر تا به حال دیده یک نسخه از آن را.

به عنوان او اغلب می کند رئیس جمهور با استفاده از توییتر که در آن او بیش از 84 میلیون پیروان به تازه ایجاد شک و تردید در مورد موثر ترین راه برای درمان COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس و خطر تضعیف خود اخیر نکات به پوشیدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی در حالی که امیدوار واکسن پدیدار خواهد شد در ماه های آینده.

مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد یک سری از توییت های دفاع ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین برای استفاده در COVID-19 بيمار از جمله تصویری از یک دکتر ادعا را با موفقیت استفاده می شود این دارو بر روی صدها نفر از بیماران.

مطالعات متعدد نشان داده اند که هیدروکسی کلروکین موثر است و سازمان غذا و داروی آمریکا به تازگی انصراف منظور اجازه داده است که این دارو را استفاده به عنوان یک درمان اورژانس.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین یک پست از حساب توییتر برای یک پادکست توسط استیو Bannon سابق ارشد کاخ سفید مشاور به ناروا متهم Fauci گمراه کننده عمومی بیش از هیدروکسی کلروکین.

Fauci, یک عضو برجسته کاخ سفید coronavirus نیروی کار در پاسخ به تهمت توييتها در طول یک ظاهر سه شنبه در ABC "صبح به خیر آمریکا".

"من همراه با FDA گفت:" Fauci های دیرین مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی. "قریب به اتفاق حاکم کارآزمایی های بالینی است که به نظر در اثر هیدروکسی کلروکین نشان داده اند که آن را موثر در coronavirus بیماری است."

این اولین بار نیست Fauci آمده است تحت حمله از مغلوب ساختن پیشی جستن و کسانی که به او نزدیک است.

رئیس جمهور top تجارت مشاور پیتر ناوارو, که به درگیری با Fauci بیش از هیدروکسی کلروکین به تازگی به قلم یک حمله کوبنده بر دکتر که منتشر شد توسط ایالات متحده آمریکا امروز. این روزنامه بعد از آن گفت: از نظر قطعه خود را برآورده نمی کنند استاندارد.

در سال های اخیر در سراسر کشور مصاحبه تلویزیونی تهمت خودش را توصیف کرده است Fauci به عنوان "یک بیت از جنجال آفرینی" و او را متهم کرد از ساخت "اشتباهات" خود را در coronavirus ارشاد به مردم آمریکا است.

پرسید: اگر او می تواند انجام دهد شغل خود را در حالی که تهمت عمومی سوالات خود را اعتبار Fauci گفت: او به مطبوعات در آستانه "مهم نیست که چه" به دلیل ریسک های درگیر.

"من نمی جیر جیر. من حتی نمی به عنوان خوانده شده آنها, بنابراین من واقعا نمی خواهم برای رفتن وجود دارد," Fauci گفت. "من فقط ادامه خواهد داد به انجام کار بدون توجه به آنچه بیرون می آید چون فکر می کنم این بسیار مهم است. ما در میانه یک بحران با توجه به شیوع یک بیماری همه گیر. این است آنچه که من انجام. این چیزی است که من بوده ام به روت برای تمام زندگی حرفه ای و من همچنان به آن را انجام دهد."

پرسید: در مورد ادعای او شده است گمراه کننده عمومی Fauci گفت: "من شده اند نه گمراه کننده مردم آمریکا تحت هیچ شرایطی."

مغلوب ساختن پیشی جستن به اشتراک گذاشته یک صدای جیر جیر از یک ویدیو که در حال گردش در رسانه های اجتماعی هل دادن گمراه کننده ادعا می کند در مورد هیدروکسی کلروکین. قبلا در این بیماری همه گیر تهمت حمایت از شور و نشاط برای هیدروکسی کلروکین استفاده می شود به عنوان یک درمان یا حتی پیشگیرانه گفتن مردم "چه باید به شما برای از دست دادن؟"

تهمت نیز گفت: او در زمان 14 روز دوره از مواد مخدر است.

Facebook, Twitter و YouTube شروع شستشو سایت های خود را از تصویری دوشنبه به دلیل آن را شامل گمراه کننده ادعا می کند در مورد هیدروکسی کلروکین و glosses بیش از خطرات ناشی از مصرف آن. اما ده ها تن از نسخه های تصویری زنده باقی می ماند در سیستم عامل خود را با محافظه کار رسانه های خبری, گروه اینترنتی و شخصیت های آن را در صفحات خود که در آن کاربران باید با مشاهده آنها میلیون ها بار.

یک نسخه از این فیلم تا به حال بیش از 17 میلیون بازدید قبل از Facebook آن را در زمان پایین.

Facebook در حال تلاش برای حذف این ویدئو به دلیل آن است که "به اشتراک گذاری اطلاعات نادرست در مورد درمان و درمان COVID-19" با توجه به اندی سنگ سخنگوی پلت فرم.

توییتر نیز گفت: این کار به حذف این ویدئو. یک صدای جیر جیر از رئیس جمهور, پسر, Donald Trump Jr., توصیف یک نسخه از این فیلم به عنوان یک "باید به سازمان دیده بان!!!" دوشنبه شب نیز گرفته شده توسط این پلت فرم. توییتر قرار داده و مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور حساب در 12 ساعت فاصله معنی او نمی توانید صدای جیر جیر یا retweet در این دوره است. او همچنین نیاز به حذف توییت قبل از او خواهد شد دوباره. توییتر کاهش یافته است می گویند زمانی که فاصله آغاز شد.

ترس اینترنت دروغ در مورد کوروناویروس درمان و یا درمان می تواند به خطر اندازد, زندگی, سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter و YouTube در اوایل سال جاری شروع سرکوب خطرناک اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس در سایت خود. تلاش سهشنبه به حذف این ویدئو از پلت فرم خود را وادار ادعای سانسور از کسانی که علاقه هیدروکسی کلروکین.

در این ویدئو دکتر استلا امانوئل پزشک از هوستون, تگزاس, ترویج هیدروکسی کلروکین به عنوان مطمئن آتش برای درمان بیماری های کروناویروس. او ادعا می کند که با موفقیت درمان می شود 350 مردم "و شمارش" از جمله برخی از اساسی با شرایط پزشکی.

"شما نمی نیاز به ماسک دارد یک درمان" امانوئل می گوید: در این ویدئو. "شما لازم نیست مردم را قفل شده است." او در میان یک گروه به نام "آمریکا در خط مقدم پزشکان" ساخته شده است که گمراه کننده ادعا می کند در مورد این ویروس در یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه در واشنگتن است.

چند تهمت متحدان و گروههای محافظه کار, اخبار رسانه های به اشتراک گذاشته شده تصویری از این رویداد در Facebook و Twitter.

در فیلم دیگری به اشتراک گذاشته شده به طور گسترده ای در توییتر توسط یک حرفه ای-مغلوب ساختن پیشی جستن غیر انتفاعی امانوئل ادعا Fauci و مجریان سی ان ان به طور مخفیانه مصرف هیدروکسی کلروکین و چالش های آنها به او یک نمونه ادرار.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ابتدا مسخره ارشاد از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در پوشیدن ماسک و گفت او نمی پوشیدن یک خود و امتناع به همین یکی ،

پس از نظر سنجی های متعدد نشان داد مردم مخالف از دست زدن به او از coronavirus تهمت به تازگی شروع به تشویق مردم به پوشیدن پوشش صورت و سعی در پروژه لحن جدی تر در مورد این ویروس که رسید در آریزونا و کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس و کشورهای دیگر.

مغلوب ساختن پیشی جستن عینک ماسک صورت در روز دوشنبه در کارولینای شمالی فقط بار دوم او انجام داده است بنابراین در طول این بیماری همه گیر.

هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این وضعیت احتمالا بدتر قبل از آن بهتر می شود. او همچنین لغو جمهوریخواه رویدادهای برنامه ریزی شده برای ماه اوت در جکسون ویل فلوریدا با استناد به ویروس.

بیش از 4 میلیون نفر در آمریکا مبتلا شده توسط coronavirus و مرگ و میر در حال نزدیک شدن است 150,000 با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن