در ایالات متحده در حال حاضر در توله سگ عشق labs هنوز هم در صدر اما corgis افزایش - Fri, 01 May 2020 PST

نیویورک – امریکا سگ داشتن روز خود را به عنوان coronavirus را نگه می دارد بسیاری از مردم در خانه بیشتر با حیوان

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

نیویورک – امریکا سگ داشتن روز خود را به عنوان coronavirus را نگه می دارد بسیاری از مردم در خانه بیشتر با حیوانات خانگی خود را و اسپرز خیلی تصویب و پرورش است که برخی از پناهگاه' آشیانه باید خالی.

اما در حالی که بسیاری در حال تغییر است برای مردم و pooches در سراسر کشور, در اینجا چیزی است که نگه داشتن به عنوان ثابت به عنوان یک سگ با یک اسباب بازی مورد علاقه: Labrador retrievers باقی می ماند محبوب ترین کشور purebreds برای یک رکورد گسترش 29 سال با توجه به American Kennel Club رتبه بندی منتشر شده جمعه.

بقیه از صفحه 10 شامل چوپان آلمانی; retrievers طلایی; French bulldogs; bulldogs; پودلس; beagles; Rottweilers; German shorthaired اشاره گر – و برای اولین بار Pembroke Welsh corgis.

برخی از نکات برجسته و lowdown در سگ نمودار:

رتبه بندی توضیح داده شده

این رتبه بندی نشان می دهد که محبوبیت نسبی نژادهای مختلف میان 589,868 سگ های اصیل بیشتر توله سگ که پیوست ملت قدیمی ترین سگ رجیستری سال گذشته است. ثبت نام داوطلبانه است.

این لیست شامل 193 نژاد که AKC به رسمیت می شناسد – هیچ Labradoodles, puggles, Yorkipoos و یا دیگر "طراح" ارقام حداقل در حال حاضر. نژاد گاهی اوقات در طول زمان اضافه شده.

این نمودار نیز منعکس نمی کند که هر روز مخلوط-سگ نژاد را تشکیل می دهند که قریب به اتفاق سهم حدود 77 میلیون و یا بیشتر کانین در خانه های ایالات متحده.

این corgi جذابیت

Pembroke Welsh corgis (نباید با اشتباه تا حدودی بزرگتر دم ژاکت کش باف پشمی ویلز corgis) دارای سابقه ای طولانی در نگهداری از گاو و گوسفند بومی خود را در ولز.

اما Pembrokes را تبدیل به بهترین و شناخته شده به عنوان اصحاب از معروف ترین آنها خیال باف انگلستان ملکه الیزابت دوم است. یکی دیگر از پمبروک شد کالیفرنیا اجتماعی-رسانه-دوستانه "اولین سگ" برای یک بار در طول سابق رژیم صهیونیستی. جری براون دولت در 2010s.

کوتاه و پا بلند سالم نژاد شناخته شده بودن غیور و خوش مشرب.

"آنها واقعا سر در گم ، و آنها فقط سرگرم کننده بود و گفت:" Bobbe پروردگار بونتون, New Jersey, دیرین مالک و تولید کننده.

خداوند surmises Pembrokes یک افزایش در سال های اخیر از برخی از محبوب corgi-تمرکز حساب های رسانه های اجتماعی و Netflix سریال "تاج" که تواریخ ملکه الیزابت دوم ،

خداوند قدردانی علاقه خود را محبوب نژاد اما همچنین نگرانی در مورد افراد بی تجربه فکر کردن به آنها می توانید پول بزرگ پرورش مرسوم توله سگ.

"اگر شما در حال انجام آن درست نیست که اتفاق می افتد," او گفت:.

این scarcest بر نژاد

انگلیسی foxhound نادرترین نژاد در رتبه بندی جدید. قابل ملاحظه بالا و استقامت و آواز سگهای دارای سابقه طولانی در ایالات متحده هستند اما اغلب در بر داشت به عنوان صرفا خانه حیوانات خانگی. طرفداران تمایل به استقرار سگ به صورت سنتی خود را بسته-شکار هدف.

"این یک نژاد است. من فقط فکر نمی کنم مردم آنها را به اندازه کافی به دانستن در مورد آنها می گوید:" AKC سخنگوی Brandi شکارچی.

محبوبیت جدید

برای سال حیوانات-حقوق طرفداران و برخی از انسانی گروه شکایت کرده اند که محبوبیت از سگ های اصیل مردم منجر به خرید pedigreed توله سگ به جای اتخاذ مخلوط نژاد حیوانات خانگی که نیاز به خانه.

و برای سال AKC است که مقابله پرورش کمک می کند تا جفت سگ با صاحبان که می خواهید به دانستن آنچه که انتظار می رود در یک سگ, آیا اولویت فراری-ردیابی فراست و یا یک فعالیت سطح که منطبق بر خانواده است.

در حال حاضر کسانی که در همه طرف از بحث چیزی برای تشویق مشترک: coronavirus بحران باعث شده است تا مردم بیشتر به دنبال سگ هر کدام راه.

نیویورک-بر اساس جامعه آمریکا برای جلوگیری از ظلم به حیوانات می گوید آن را بدست بیش از 1500 برنامه های کاربردی آنلاین برای پرورش سگ و گربه از مارس 15, شش برابر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است. هفتاد درصد بیشتر از حیوانات در واقع رفته اند به خانواده ها در هفته های اخیر در مقایسه با سال گذشته است.

"در طول این دوره از قطعیت یک نقطه روشن شده است که فوق العاده مهربان و پاسخ از مردم مایل به باز کردن خانه های خود به اتخاذ و پرورش آسیب پذیر پناهگاه حیوانات" مدیر عامل مت Bershadker گفت. پرنده نیست در حال حاضر نیاز خانواده ها در حال حاضر اما اشاره می کند که می تواند تغییر به عنوان بچه گربه های نجومی همچنان ادامه دارد.

پرورش دهندگان سگ نیز بیشتر سوالات: خداوند می گوید او شده است فیلدینگ پنج تا هفت روز به تازگی هر چند او هیچ توله سگ در دسترس است.

AKC خواستار اصیل پناهجویان به تحقیق نژاد به صورت مناسب و به برنامه ریزی برای مراقبت از حیوان خانگی برای زمانی که – روزی – مردم بازگشت به روال عادی.

"ما در یک وضعیت منحصر به فرد بودن در خانه همه زمان" شکارچی یادداشت ها. "برای بسیاری از ما که همیشه نمی توان در این مورد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب