تورنتو FC تازه وارد پابلو Piatti در نهایت آماده برای MLS نزدیک

برخی از پنج ماه پس از امضای قرارداد به عنوان یک بازیکن تعیین شده برای تورنتو FC, پابلو Piatti است که در نهایت

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

برخی از پنج ماه پس از امضای قرارداد به عنوان یک بازیکن تعیین شده برای تورنتو FC, پابلو Piatti است که در نهایت رفتن به MLS نزدیک.

کنار آسیب در پیش فصل و سپس جهانی همه گیر از 31 سال آرژانتین جناح شده است تا حدودی از رمز و راز ، یک کنفرانس تلفنی روز شنبه برای اولین بار خود را تعامل با خبرنگاران محلی پس از امضای او اعلام شد Feb. 7 در یک انتقال آزاد از اسپانیا اسپانیول.

برای طرفداران تعجب که چه نوع از بازیکن Piatti است آرژانتین می گوید فقط من دیده بان.

"همه چیز را که آنها نیاز به دانستن آنها دیدن خواهد شد بسیار به زودی امیدوارم او گفت:" از طریق یک مترجم. "من بسیار آزرده فرد که دوست دارد به خارج وجود دارد در تلاش برای کمک به این تیم بهترین راه من می توانم چون من خودم کسی است که ذهنیت برنده و من می خواهم برای رسیدن به اهداف خود و اهداف.

"من فکر می کنم با این تیم داریم و با ذهنیت من ما می توانیم کارهای بزرگی انجام با این تیم است."

Piatti و تورنتو FC ترک جمعه و فلوریدا MLS برگشت مسابقات اجرا می شود که از 8 ژوئیه-اوت. 11 در دیزنی جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در منطقه اورلاندو. تورنتو باز جولای 10 برابر دی سی ایالات.

Piatti پرستاری از یک تیره و تار همسترینگ و کاپیتان مایکل برادلی بود که دوره نقاهت بعد از ژانویه مچ پا جراحی شد این دو بازیکن در این تیم شمال تورنتو مرکز آموزش تحت روزانه توانبخشی در طول مستند.

Piatti تحت رباط صلیبی قدامی عمل جراحی در ماه فوریه 2019 با بارسلونا مبتنی بر اسپانیول. او در بازگشت از عمل جراحی در اواخر ماه سپتامبر بود اما به زودی کنار دوباره با عضله آسیب, با تورنتو تیم رئیس جمهور لایحه منینگ گفت: یکی از پزشکان معتقد است Piatti آمد خیلی زود است.

تورنتو قرار دادن پنج-پا-چهار 139-پوند Piatti از طریق آزمایشات گسترده مربوط به کارشناسان پزشکی از رپتورز افرا برگها و آبی جیز قبل از امضای او. و آن را به کار گرفته آرژانتین با دستکش بچه بوده است.

Piatti بازی های برگزار شده است فقط هفت بازی پس از عمل جراحی, هیچ کدام پس از ورود با تورنتو است.

همسترينگ موضوع نگه داشته و او را از پیش فصل و دو به طور منظم فصل بازی های تورنتو بود قادر به بازی قبل از لیگ برتر به حالت تعلیق بازی در مارس 12.

Piatti گفت: در حالی که آسیب جدی نمی تورنتو فقط می خواستم به همه چیز به آرامی. او گفت که او استفاده کرده است هم به کار در بهداشت و درمان و تناسب اندام.

"من در زمان استفاده از ساعت های اضافی است که من تا به حال کار بر روی آن. و من واقعا خوشحال هستم با سطح من در حال حاضر هستم."

وی با تمجید از تورنتو حق رای دادن برای کیفیت آن و سازمان روشن و خاموش میشه.

"نه تنها در ورزش کنار اما همچنین مطمئن شوید که ما به عنوان یک خانواده است." "چیزی که من خیلی خدا را شکر."

Piatti گفت: همه گیر شده و او نوریا همسر و نوزاد دختر اولیویا نزدیک هم به عنوان یک خانواده است.

"ما زمان را صرف در چیزهایی که ما به طور معمول نمی باید زمان صرف" او گفت:.

Piatti هیچ غریبه ای به تورنتو. او در بخشی از استعداد سرشار آرژانتین تیم که برنده سال 2007 FIFA U-20 جام جهانی در کانادا , شکست شیلی در نیمه نهایی و جمهوری چک در فینال هر دو در BMO زمینه است.

او پس از به دست آورده یک کلاه برای ارشد تیم آرژانتین.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

هر MLS باشگاه بازی خواهد کرد سه گروه بازی در اورلاندو مسابقات با نتایج شمارش در جدول رده بندی. شانزده از 25 تیم پیشرفت خواهد کرد و به دور حذفی.

"این خواهد بود سخت به ترک خانواده من اما این بخشی از کار من" Piatti گفت.

Piatti می پیوندد بازیساز اسپانیایی Alejandro Pozuelo و آمریکا مهاجم بین المللی جوزی آلتیدور به تورنتو تعیین شده بازیکنان. برادلی با امضای یک قرارداد جدید در ماه دسامبر مربوط به هدفمند تخصیص پول است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن