وسوسه سفر: قبل از رزرو, بررسی محدودیت ها و در نظر گرفتن جوانب مثبت و منفی از سفر - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

زندگی شده است نوع سینمایی پس از همه گیر است تغییر وجود ما است. آن بوده است که شبیه به یک قسمت از "منطقه گرگ و

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

زندگی شده است نوع سینمایی پس از همه گیر است تغییر وجود ما است. آن بوده است که شبیه به یک قسمت از "منطقه گرگ و میش." هنگامی که ما راه رفتن از درب آن را خوب به نظر می رسد این بوی طبیعی و آن را برای تلفن های موبایل آشنا. اما به لطف رمان coronavirus جهان ما نیست و آنچه در آن به نظر می رسد. آن را تمام شده است وارونه.

برای بسیاری از این بویش کلاسیک فیلم "روز موش خرمای کوهی امریکا." هر روز صبح شروع می شود همان است که در گذشته با توجه به دولت محدودیت. این امید وجود دارد که مرحله بعدی است در افق. کاخ استراحتگاه اعلام کرد که آن را به ارائه تخفیف برای کسانی که می خواهم برای پرواز به مقصد خود را در مکزیک و جامائیکا. بازگشایی ارتقاء درجه دو باقی می ماند برای قیمت یک.

برای باقی می ماند رزرو در حال حاضر از طریق Dec. 20 مهمان رزرو خود را در اتاق اول را دریافت خواهد کرد یک اتاق دوم از همان ارزش به صورت رایگان. مهمانان نیز دریافت خواهد کرد $1500 در رفت و آمد مکرر اعتبار است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در هتل آبگرم برای زمین و دریا تور و گلف.

کاخ استراحتگاه لوکس مقصد من تجربه دو سال پیش در پلایا دل کارمن, مکزیک. کاخ تحت تاثیر قرار گرفته با آن جریمه-گزینه های ناهار خوری به خصوص در Bocelli, زیبا, ایتالیایی, اغذیه فروشی و مشروب فروشی و Momo را پان آسیایی, رستوران. نمایش منظره خلیج مکزیک و سواحل بکر با شن و ماسه سفید در حال بخش عظیمی از رفت و آمد مکرر درخواست تجدید نظر.

با توجه به Cessie Cerato, قصر, تفریحی, معاون رئیس جمهور, روابط عمومی, رزرو گروه مشغول بوده است بیش از دو هفته گذشته. "ارتقاء بسیار موفق بوده است" Cerrato گفت: از میامی ، "ما شاهد یک جهش بزرگ در رزرو از مردم است. ارزش ما 2-برای-1 استثنایی است زیرا شما می توانید هدیه اضافه شده اتاق را به یک دوست و عضو خانواده و یا حتی پاسخ اول و یا به سادگی استفاده از آن را دوباره در تاریخ بعد."

اما سوال این مسافران باید پرسید آیا شانس هر تعطیلات آنها سوار بر خواهد به نوبه خود به یک Walley تجربه جهانی است. چوی چیس ستاره دار در تعدادی از فراموش شدنی '80s, فیلم, اما, طنز, بازیگر ساخته شده خود را به عنوان کاراگاه گریسولد کلارک در سال 1983 در "National lampoon's Vacation." تعقیب embarks در یک سفر حماسی منجر به افسانه ای پارک Walley جهان است. پس از سفر در سراسر کشور, تعقیب و خانواده اش را کشف کنند که Walley جهان بسته است برای تعمیر و نگهداری.

تعدادی از جاذبه های در حال افتتاح در ماه ژوئن مانند Caesars Palace فلامینگو و harrah's در لاس وگاس و میامی و سواحل و هتل ها و استراحتگاه صندل در باربادوس گرانادا و سنت لوسیا. فرودگاه باز است و با وجود پروازها به شمار مقصد است اما آن را ارزشمند به کتاب سفر در حال حاضر ؟ می تواند به شما می رسد و کشف کنند که خود را تجربه ناتمام? عدم اطمینان است دلیل هیو Himmelreich معاون رئیس جمهور از اسپوکن سفر رهبران تمایلی به دادن چراغ سبز به مشتریان.

"آنچه آژانس های مسافرتی در دادن در حال حاضر اطلاعات" Himmelreich گفت. "اطلاعات من این است که شما نمی دانید که آنچه شما در حال رفتن به زمانی که شما برنامه ریزی برای بازدید از یک کشور دیگر و یا به خصوص کشور دیگر در ماه ژوئن یا جولای یا در هر نقطه در این سال است. یک توپ کریستال نمی آمد با این کار. شما ممکن است بخواهید برای رفتن به ماهیگیری در مکزیک اما مرز بسته است و آن را احتمالا بسته شود در ماه آینده (ژوئن)."

Himmelreich است که در صنعت سفر برای 50 سال است که ارائه مشاوره به مشتریان صبر کنید. "این iffy در حال حاضر" Himmelreich گفت. "چه می شود اگر همه چیز تغییر بیش از چند هفته آینده? اگر شما کتاب یک پرواز به فلوریدا و یا جامائیکا و آنها نمی خواهد اجازه دهید شما را در ساحل ؟ اگر چه شما نمی توانید یک ماشین کرایه کنید ؟ چه می شود اگر همه چیز را تغییر دهید و آنها به شما اجازه نمی کردن هواپیما هنگامی که به شما می رسد ؟ آن ارزش گرفتن این فرصت را به صرفه جویی چند صد دلار است؟"

برخی از مردمی هستند که خم جهنم در گام گذاشتن در سفر از آنها بیمار بودن منزوی و آنها می خواهند به استفاده از مقرون به صرفه. اتمام دستورالعمل قبل از حفاری در نظر دارد. بازدید از سایت دولت از هر کجا که شما در حال برنامه ریزی برای سفر به ببینید که چه محدودیت های مسافرتی در محل هستند. "شما نمی خواهید به تعجب" Himmelreich گفت.

Cerrato concurs. "ما توصیه می کنیم مسافران همیشه هر کشور محدودیت دولت برای کسب اطلاعات دقیق" Cerrato گفت.

بهتر است به مسلح با دانش است. تماس با یک عامل سفر و صرف زمان تحقیق و یا شما ممکن است یک Walley تجربه جهانی است. "آلاسکا بسته است تا ژوئن 2," Himmelreich گفت. "شما می توانید رفتن به آلاسکا اما نمی رفتن اگر شما می خواهید برای دیدن یخچالهای طبیعی. بسیاری از کشتی خود را لغو هستند بنابراین شما نمی توانید به دیدن یخچالهای طبیعی است."

وجود دارد یکی دیگر از جنبه را در نظر بگیرید. آن را سرگرم کننده, بازدید از یک رفت و آمد مکرر گرمسیری اگر شما یکی از چند در ساحل ؟

"شما نمی خواهید به تنها سفید توریستی در ایالات متحده آمریکا امروز" Himmelreich گفت. "منظورم این است که هر کس می خواهد برای شما چیزی برای فروش. آن خواهد بود که در هاوایی است. همچنین ایمنی در اعداد وجود دارد. شما همچنین نیاز به سلامت را در نظر میگیرد."

مانند بسیاری از هتل قصر استراحتگاه است محدود اشغال هتل تمرین های اجتماعی فاصله و از بین بردن بوفه. کارکنان باید راه رفتن را از طریق یک ضد عفونی تونل.

"هر عضو تیم باید درجه حرارت خود را چک پس از ورود به محل و سپس راه رفتن را از طریق تونل که در آن لباس خود را بررسی شود," Cerrato گفت. "اقدامات اضافی در محل هستند برای پاکسازی کفش خود را به عنوان به خوبی. اعضای تیم نیز مجهز به ماسک صورت, که همچنین می خواهد جایگزین شود هر چهار ساعت است."

برخی از مردم در اجتناب از فرودگاه ها و ضربه زدن به جاده. "اگر شما فکر می کنم شما تنها یک رانندگی به Yellowstone شما در اشتباه هستید" Himmelreich گفت. "من درک می کنم که هر کس می خواهد به خارج شدن اما آن پایین می آید به چه چیزی ممکن و چه چیزی بهترین را برای شما.

"من تا به حال مردم (مشتریان) رفتن به مکزیک به خود را تجدید عروسی پاکستان پس از آنها خواستم که در ساحل در غروب آفتاب. اما این اتفاق نمی افتد. آنها خواهید بود تجدید عهد خود را در یک پارک در اسپوکن و این خوب است. یک واکسن در نهایت باز کردن جهان است. شما هم می توانید صبور باشید و صبر کنید که یا بیرون رفتن و مسافرت به زودی. اگر شما در انجام این سفر به زودی درست می دانید چه انتظار می رود و تصمیم می گیرید که آیا آن را به ارزش آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن