مت کالکینز: Seahawks بزرگ والتر جونز' ماموریت 'هرزه سیاتل' را در خود نگه دارد در طول coronavirus shutdown - Fri, 22 مارس سال 2020 PST

والتر جونز برداشت اشتباه وقت خود را در آشپزخانه و حمام بازسازی شد. یا حداقل به نظر می رسید که راه. فقط به عنوا

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

والتر جونز برداشت اشتباه وقت خود را در آشپزخانه و حمام بازسازی شد. یا حداقل به نظر می رسید که راه.

فقط به عنوان coronavirus نگرانی بودند شروع به خزش در ایالات متحده جونز' خانه در رنتون در میان عوض کردن. و چند هفته بعد وقتی که او در بازدید از مادر خود را در آلاباما واشنگتن رفت و به مستند.

جونز که هرگز محافظه کار در مصرف مواد غذایی تصمیم او برای رفتن به قرنطینه بدون یک آشپزخانه. به طوری که او پرواز کرد بچه های خود را به هانتسویل, که در آن مادر خود زندگی می کند بیش از حد شده است و در عين باما همیشه از.

"این تقریبا شده مثل مرده راه رفتن.' هنگامی که شما در پیدا کردن شما باقی بماند با این گروه گفت:" جونز سابق Seahawks چپ و مقابله با یک طرفدار فوتبال از مشاهیر مشمول. "آن را سرد. این است که در مورد رفتن در هر نقطه. آن را در مورد بودن با دوستان و خانواده."

خنده دار وقتی دفاعی به پایان می رسد استفاده می شود به خط تا در برابر جونز نبود در مورد رفتن به جایی یا. برای 12 سال در سیاتل والتر ساخته شده مطمئن شوید که همه آنها در آنجا ماند قرار داده است.

سابق Seahawks مربی مایک Holmgren که همچنین مربی برت Favre جو مونتانا و استیو جوان یک بار به نام جونز بهترین بازیکن تهاجمی برای همیشه برای او بازی کند. و اگر Seahawks در حال اجرا پشت شان الکساندر به دست آورده MVP افتخارات وقتی سیاتل رسیده سوپر باول در فصل 2005 که جونز-led O-خط حیاتی بود به اسکندر لیگ-بالا 1,880 عجله متری و 27 touchdowns.

جونز گفت که فصل "قرار داده است که linemen توهین آمیز بر روی نقشه." او اضافه کرد که او مورد علاقه حافظه بود با دیدن طرفداران در سنچریلینک درست گریه پس از Seahawks برنده بازی NFC قهرمانی در مسیر به اولین سوپر باول ،

صحبت از آن – آیا داوران هزینه شما که بازی در برابر پیتسبورگ?

"من فکر می کنم refs تا به حال برخی از بد calls اما بازیکنان ما باید برای غلبه بر که" جونز گفت. "شما می توانید سرزنش refs برای کوچک اما ما بازی نمی کند ما بهترین است."

جونز در سال 2008 و برای چند سال اول کاملی از بخشی از بازنشسته. او به دنبال یکی دیگر از گیگ. او خود را متعهد به آرامش است. او زندگی بی خیال و نسبتا صرفه زندگی است.

اما یک روز او روی نیمکت زمانی که پسرش به اتاق آمد و جونز به حال فکر ترسناک.

"او به من نگاه کرد و من نگران است که او ممکن است فکر می کنم این آسان است, که این است که چگونه آن را برای رفتن به" جونز گفت. "من می خواستم به او نشان می دهد که شما می توانید تغییر دهید, بنابراین من در خارج وجود دارد, اجازه دهید مردم به من می دانم."

جونز نبود کاملا دور افتاده در طول روز بازی خود را, اما او نبود دقیقا سوسو زننده شخصیت. او را به پاسخ به سوالات خبرنگاران مودبانه اما بهترین سعی خود را به اقامت در خارج از چشم های عمومی.

امروزه هر چند یا حداقل قبل از قرنطینه – والت ممکن است بیشتر از همه جا در سیاتل.

این که آیا آن یک Sounders بازی Seahawks بازی و یا موسسه خیریه مسابقات گلف جونز همیشه به نظر می رسد وجود دارد در برخی از ظرفیت. گاهی اوقات او فقط spectating گاهی اوقات او را به گرفتن عکس در حاشیه و گاهی اوقات او می رود سوراخ به سوراخ به مردم یک فرصت برای دیدار با یک افسانه محلی و Hall of Famer.

او همچنین پیوست KING 5 چند سال پیش به عنوان یک تحلیلگر فوتبال پس از bumping به گوینده برنامه ورزشی پل Silvi و درخواست برای یک نقش است. آن چیزی نیست که او تصور می کرد در طول روز بازی خود را, اما در حال حاضر خود را ظاهر عمومی را تبدیل به یک بخش اساسی از هویت خود را.

"شاید من نبود چهره Seahawks زمانی که من بازی های برگزار شده اما در حال حاضر من درک می کنم نقش من" جونز گفت. "من احساس می کنم مثل من به نمایندگی از Seahawks و NFL همه جا بروم. Seahawks خوب بود به من. آنها زندگی من را تغییر داد. بنابراین من می خواهم به انجام بهترین من به هرزه Seahawks و هرزه سیاتل."

بهترین چیزی که کسی می تواند به شما می گویم زمانی که آنها را ببینید شما ؟ من از او پرسیدم.

"من فکر می کنم جالبترین چیزی که کسی گفته است 'من پدر شما را دوست دارد و به این بازی به تماشای شما' " جونز گفت. "شما معمولا نمی رفتن به یک بازی به تماشای یک offensive lineman."

جونز' 20 ساله پسر Walterius به طور خلاصه در داکوتای دولت در مدیسون, S. D., به عنوان یک دفاعی lineman قبل از ترک.

پدر می گوید Walterius ممکن است سعی کنید به بازی در یک تاریخ و کالج اما مطمئن نیست. Walterius' خواهر دوقلو Waleria بازی بسکتبال دختر مدرسه ای پاره کردن زانو و تصمیم گرفت او با انجام ورزش است.

در حال حاضر جونز فقط خوشحال با هر دو آنها در کشور مادری خود.

آنچه شما انجام می دهند به تصویب زمان ؟

پاسخ آسان.

"فقط در تلاش برای خوردن بیش از حد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن