Blue Jays هدف تورنتو مجددا راه اندازی و آماده شدن برای بیشتر تست مثبت

تورنتو, Dunedin و بوفالو همه هنوز هم در مخلوط به میزبان Blue Jays عملیات در این فصل تیم رئیس جمهور مارک شاپیرو

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

تورنتو, Dunedin و بوفالو همه هنوز هم در مخلوط به میزبان Blue Jays عملیات در این فصل تیم رئیس جمهور مارک شاپیرو گفت: در یک جمعه کنفرانس تماس بگیرید.

اما تورنتو تمرکز در شرایط از سرگیری بهار آموزش, برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 1 به عنوان به خوبی به عنوان فصل به طور منظم شروع جولای 23 یا 24.

بوفالو او اضافه کرد که "به احتمال زیاد محل" برای جیز تاکسی تیم ملی: 60 بازیکن که نیست این 30 روز افتتاحیه فهرست.

شاپیرو هر چند وجود دارد گفت: "هیچ بسته شدن" در هر یک از محل سکونت یا بهار و یا آموزش های فصل به طور منظم.

"ما برنامه ریزی برای یک سناریو که در آن ما می خواهم انجام آموزش بهار در Dunedin و (بازی فصل در تورنتو) ... اما به عنوان شرایط بدتر (در فلوریدا, با نمایشی سنبله در COVID-19 نفر) و از آن مطرح شده توسط مقامات بهداشت عمومی ما مطرح شده این فرصت را در مرحله آموزش بهار در ساختمان ما (Rogers Centre)," شاپیرو گفت.

شاپیرو گفت: او شده است در مذاکرات با مقامات بهداشت عمومی در تمام سطوح دولت, تلاش برای حرکت به تغییر چشم انداز در طول بیماری همه گیر. این هفته فلوریدا دیدم سه روز جداگانه با تعداد رکورد تست مثبت از جمله حدود 9,000 جمعه به جمعه.

شاپیرو گفت: این تیم خواهد شد "محوری" به Dunedin, اگر آن را می تواند دریافت مسافرت لازم است گواهی عدم سوء پیشینه از کانادا دولت یا تصویب این تیم را COVID-19 پروتکل که او گفت: برو "بالاتر و فراتر از آن" MLB عملیات دستی برای بازگشت از بیس بال.

شاپیرو نشان می دهد که چگونه بسیاری از بازیکنان و کادر آزمایش مثبت برای coronavirus هفته گذشته زمانی که جیز تعطیل هر دو Dunedin امکانات پس از "چند" موارد است. او گفت که او انتظار می رود بیشتر تست مثبت اما این تیم برای آن آماده است.

"ما نمی باید انتظارات و یا شماره اما ما انتظار داریم بسیاری از مثبت آزمون" شاپیرو گفت.

"ما در حال آزمایش هر فرد در مصرف و من می خواهم انتظار مثبت آزمون ... آن بوده است تشویق به شنیدن ما بازیکنان و کارکنان خود را بیان درک است که توانایی خود را برای سالم ماندن به این تیم توانایی را به نفع خود. هیچ کس می خواهد به نشستن. از آن خواهد شد یک تلاش مشترک است و 100 درصد یقین دارد که همه چیز در کنترل ما را به نگه داشتن بازیکنان ما سالم است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن