St. Paul reintroduces بسکتبال رینگ تنیس شبکه در 15 سایت. گرفتن ؟ اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

هفته پس از حذف بسکتبال رینگ و زمین تنیس از شبکه پارک های سایت, St. Paul پارک ها و تفریح و سرگرمی آغاز کرده و ب

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

هفته پس از حذف بسکتبال رینگ و زمین تنیس از شبکه پارک های سایت, St. Paul پارک ها و تفریح و سرگرمی آغاز کرده و به تدریج reintroducing آنها با انتظار بازدید کنندگان خود ادامه خواهد داد و اجتماعی به دور است.

که به معنی پنج در پنج بازی بسکتبال با دوستان و یا غریبه ها هنوز هم بدون هیچ نور از رمان coronavirus اما تیراندازی پرتال تخصصی اولی با مادر و پدر خوب است.

شبکه و رینگ بازگشته اند به 15 سایت در سراسر شهرستان. پارک ها و Rec کارکنان در حال ساخت دور نظارت بر اینکه آیا بازدید کنندگان مطیع اجتماعی فاصله توصیه شده در علامت در هر پارک.

"این یک پروژه آزمایشی — تلاش برای معرفی بسکتبال و تنیس را به سیستم ما برای مردم را به استفاده از" سنت پل تفریح و سرگرمی خدمات مدیر اندی رودریگز. "شما نمی توانید بازی پنج در پنج بازی بسکتبال, اما شما ممکن است قادر به شلیک جداگانه پرتال تخصصی اولی. از آن نوع که افتخار نظام است."

نرم بازگشایی پارک ها و rec سایت آغاز شد بیش از آخر هفته و اگر همه به خوبی می رود را انتخاب کنید تا بخار.

"این پروژه به ما کمک خواهد کرد تصمیم می گیرید اگر ما می تواند به معرفی بیشتر" رودریگز گفت. "ما در روز چهار اما تا کنون آن را مثبت بوده است."

او در این برنامه آزمایشی است که یک فرصت خوب برای rec کارکنان.

"این یک امتیاز مثبت برای آنها چون آنها را وادار به تعامل مجدد با جامعه و بچه های آنها دیده نمی شود در یک مدت زمان طولانی است."

اما rec center حمام آب چشمه ها و باغ جامعه, spigots نیز دوباره آنلاین ؟ کسانی که از امکانات رفاهی معمولا دوباره به راه افتادند تا ماه ژوئن یا کمی زودتر, اما پیش آگهی نامشخص باقی مانده است. توالت های قابل حمل امکانات هنوز در دسترس هستند در بسیاری از سایت ها.

"ما ساخته نشده و تصمیم گیری در که در عین حال گفت: پارک ها و Rec سخنگوی کلر Hamed. "ماموریت ما این است که به مردم اجازه می دهد به از نو خلق کردن. ما همه در این با هم. بیشتر از همه ما می توانید به دنبال قوانین بیشتر از همه ما می تواند لذت بردن از آنچه پارک ها باید ارائه دهد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب