همه گیر می تواند تغییر چشم انداز جزئی-لیگ ورزشی

به عنوان آمریکای شمالی طرفدار فوتبال و بسکتبال و بیس بال و هاکی لیگ سعی کنید به بازی دوباره در یک بیماری همه گ

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

به عنوان آمریکای شمالی طرفدار فوتبال و بسکتبال و بیس بال و هاکی لیگ سعی کنید به بازی دوباره در یک بیماری همه گیر جزئی-لیگ ورزش, چهره تر خائنانه صعود به بازگشت.

در حالی که NFL, NBA یا لیگ اصلی بیس بال می تواند اجرا بر روی تلویزیون درآمد آن را تقریبا غیر ممکن است برای بسیاری از جزئی لیگ برای زنده ماندن با خالی استادیوم. امکان بازی در سال 2020 می تواند به قرار دادن برخی از تیم های در معرض خطر و تغییر چشم انداز برای حضور و غیاب رانده ورزشی در کوتاه مدت و بلند مدت آینده.

"وجود دارد هیچ آینده به صورت جزئی-لیگ ورزشی با خالی استادیوم. وجود صفر" گفت: Gary سبز که صاحب سه-یک و دو-یک تیم بیس بال و گسترش حق رای در ایالات فوتبال لیگ است که نقش در حومه Omaha, Neb. "اگر برخی از تیم ها نمی کرده اند به جیب مالکیت گروه یا صاحبان من نمی دانم که چگونه آنها در حال رفتن به پرداخت صورتحساب خود را."

آن است که تا کنون بیشترین فشار دادن سوال رو جزئی لیگ بیس بال آمریکا هاکی لیگ ECHL, USL و دیگران. افراد زیر سن قانونی هستند عمیقا پخته شده به آمریکای شمالی ورزش چشم انداز به عنوان استعداد توسعه دهندگان برای رشته های اصلی و ارزان, خانواده, دوستانه, سرگرمی در شهرهای بزرگ و کوچک. کارشناسان در حال تقسیم در چگونه آنها را برای زنده ماندن و چگونه به زودی می توانید آنها را به گزاف گویی.

MLB کمیسر راب مانفرد حدود 40 درصد از دست دادن درآمد اگر بیس بال بازی با طرفداران و هریک فاینستاین, حقوق ورزشی, گروه co-صندلی اروین Kishner برآورد آن است که احتمالا دو بار که به صورت جزئی-لیگ های ورزشی. آن را به عنوان سبز انتظار ندارد minor-لیگ بیس بال در این سال در حالی که هر دو ECHL و اهل لغو بقیه هاکی خود را فصل به فصل.

برنامه ای برای 2020-21 شامل گریم امکان از خالی یا نزدیک به خالی کردن عرصه است.

"وجود دارد یک میلیون سوالاتی که نیاز به پاسخ داده شود" جزئی-لیگ بازیکن هاکی ناتان Paetsch گفت. "آنچه در فصل آینده خواهید به نگاه مانند? چه امکان آن را شروع? چه نوع از فصل آن است رفتن به (بود)? وجود دارد رفتن به طرفداران و یا هیچ طرفداران ؟ آن است که رفتن به همان طول فصل؟"

کالج اسمیت استاد اقتصاد اندرو Zimbalist توافق با رنگ سبز که مالکیت را تحت تاثیر قرار دهد که تیم زنده بماند. او همچنین با اشاره به این بد بخت دوم تلاش XFL به عنوان یک داستان عبرت انگیز.

"برخی از جوان لیگ که در خارج وجود دارد من فکر می کنم واقعا شکننده" Zimbalist گفت. "من گمان می کنم که ما در حال رفتن به بسیاری از سازمان ها و برخی از لیگ بیرون رفتن از کسب و کار است."

وجود دارد در حال حاضر بودند 40 جزئی-لیگ بیس بال تیم های برنامه ریزی شده خود را از دست MLB وابستگی قبل از همه گیر تحت یک طرح تغییر ساختار است که باید سعی کنید به آن را به طور مستقل.

فراتر از آن تیم دانشگاه سیراکوس ورزشی تجزیه و تحلیل پروفسور رادنی پل نگران وضعیت دیگران را به بحران می رود. او گفت: وجود دارد می تواند یک توزیع مجدد از تیم های متعدد ورزشی در سراسر ایالات متحده و کانادا — و شاید کوچکتر لیگ.

"شاید آن را به همان تعداد از تیم های, اما آن را در شهرهای مختلف بر اساس چه چیز تغییر کرده در طول زمان" پل گفت.

"اما من حدس می زنم می شود که دیگر این می رود کمتر از کسانی که جزئی-تیم های لیگ برتر در مجموع ما باید."

که نگرانی های حرفه ای بازیکنان هاکی انجمن, مدیر اجرایی, لری Landon به دلیل شغل از دست خواهد رفت اگر تیم برابر بازیکنان مانند کامرون Gaunce چپ ممکن در تلاش برای پایان می رسد دیدار.

"من فکر می کنم شما می تواند ساده و بی تکلف اگر بچه ها نبودند نگران آن" Gaunce گفت. "من مطمئن شوید که من قصد دارم به اندازه کافی در پیشبرد و من باید یک طرح احتمالی در محل, آیا گرفتن که چیزی به مکمل درآمد من و یا اینکه آیا در حال پخش است که در یک لیگ که در جریان است."

نرم افزار لیگ در جای دیگر می تواند عامل ارائه فرصت های دیگر به بیس بال و هاکی و فوتبال بازیکنان از سطح نخبگان. خارجی چشم انداز می تواند در خانه بمانند دیگر به بازی.

یا آمریکای شمالی جزئی لیگ می تواند به کشف روش های مختلف برای کسب پول. Kishner پیشنهاد طلسم مربی یا بازیکن حضور و یا فروش فضای آگهی در خارج از استادیوم و یا عرصه و پل با اشاره به قمار و یا روزانه فانتزی-بازی امکانات به عنوان منابع بالقوه درآمد.

اهل روچستر آمریکایی جنرال موتورز سفت خادم گفت: او فکر می کند minor-لیگ هاکی تیم می رفتن تا زمانی که 1000 تا 2000 نفر مجاز در ساختمان. آن را نمی ممکن است یک فصل کامل ،

"من فکر می کنم ممکن است ما را مجبور به خلاق تر," اهل, رئيس جمهور و مدیر عامل دیوید اندروز گفت. "من فکر می کنم ما باید واقعا انعطاف پذیر به عنوان ما نگاه به آینده به چه لیگ ممکن است مانند نگاه کنید و به هر آنچه که ما نیاز به باز, به, برای انجام بهترین ما می توانیم."

سبز در حال حاضر به فکر آینده به چه "به لحاظ اجتماعی فاصله" جمعیت ممکن است مانند نگاه کنند و امیدوار است که درمان و coronavirus واکسن به حالت عادی در نهایت. اما پایان همه گیر ممکن است به اندازه کافی برای بسته بندی جزئی-عرصه لیگ و استادیوم اگر Zimbalist صحیح در مورد وضعیت و رکود اقتصادی در حال تغییر مردم را با رفتارهای.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"این فقط با رفتن به چند سال برای دریافت از طریق آن همه در نظر من و در حالی که تنظیم و یا بهبودی اتفاق می افتد به این معنی است که وجود دارد رفتن به نرخ بالاتر از بیکاری و نرخ پایین تر از درآمد و مردم در حال رفتن به دقت بیشتری در مورد چگونه آنها خود را صرف درآمد رایگان خود را در اوقات فراغت درآمد" Zimbalist گفت. "بنابراین من انتظار نداریم که لیگ را واقعا شروع به شکوفایی دوباره برای چندین سال."

پل که پدر و مادر فصل-دارندگان بلیط برای تک بیس بال دیتونا Tortugas بیشتر صعودی در minor-لیگ های ورزشی در آینده ای نزدیک به دلیل قیمت و ارزش به جوامع است.

"این نوع از سرگرمی تجارب ما هنوز هم ولع مصرف این نوع از همه چیز," او گفت:. "امیدوارم این نیست که برای از بین بردن سوپر طولانی مدت یا برای همیشه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب