لوئیس همیلتون نشان می دهد او بهترین در باران با فوق العاده قطب در اشتایر جایزه بزرگ

اسپیلبرگ اتریش—لوئیس همیلتون نشان داد که چرا او را یکی از فرمول یکی از بهترین تا کنون در شرایط مرطوب مسلط در ب

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

اسپیلبرگ اتریش—لوئیس همیلتون نشان داد که چرا او را یکی از فرمول یکی از بهترین تا کنون در شرایط مرطوب مسلط در باران خیس آهنگ به موقعیت قطب برای اشتایر جایزه بزرگ در روز شنبه.

آن راننده مرسدس رکورد-گسترش 89 حرفه ای قطب و به خصوص قابل توجه به عنوان او برای اولین بار ضرب و شتم Red Bull راننده حداکثر Verstappen را علامت گذاری و سپس خود را پیشرو خوانده شده را علامت خود را نهایی است.

"که عالی بود" همیلتون گفت. "صادقانه آن را فوق العاده دامان که دامان بود به عنوان نزدیک به کامل به عنوان من می تواند آن را در آن شرایط است."

او قرار داده شده 1.216 ثانیه جلوتر از Verstappen و 1.398 روشن از مک لارن راننده Carlos Sainz جونیور

با وجود سطح دشواری او نگهداری می رفتن سریع تر.

"من قطعا تا به حال قلب من در دهان من" همیلتون گفت. "شما باید یک ابر اسپری جلوتر از شما و همان پشت. شما نمی دانید که در آن هر کسی است که شما نمی دانید که چه زمان آن است. همه شما می دانید که شما در حال رفتن فوق العاده سریع است."

آن مسلما همیلتون بهترین قطب پس از سنگاپور دو سال پیش. هر چند که دامان شد چشمگیری سریع آن را بر استخوان خشک آهنگ با گرمای سوزان و رطوبت و نور افکن روشن کردن مدار.

این بود که مخالف قطبی: خائنانه لغزنده آهنگ با گودال کوچک آب و تیره نورد ابر سربار حذف بسیاری دید.

"آن را در حد اما این مسابقه. من خوشحالم که آنها را که دور از ما, آن را بسیار ویژه که در خارج وجود دارد بسیار دشوار" همیلتون گفت. "این سخت ترین شرایط ما همیشه در درایو فقط یک کوچک گذشت در غلظت و شما خاموش (آهنگ) ... یک چالش باور نکردنی."

مرسدس بنز هم تیمی Valtteri Bottas نمی تواند بازی او در این زمان مرحله مقدماتی در جایگاه چهارم پس از مصرف قطب و برنده آخرین روز یکشنبه اتریش GP.

Verstappen منحرف کمی در تلاش نهایی در ضرب و شتم همیلتون ،

"این می توانست بهتر است اما من فکر نمی کنم آن را به اندازه کافی به ضرب و شتم لوئیس" هلندی راننده گفت:.

آن را به بهترین حرفه ای در نتیجه واجد شرایط برای Sainz جونیور و شواهد بیشتر از مک لارن را بهبود پس از Lando نوریس به پایان رسید در آخر هفته گذشته مسابقه در مکان سوم جای گرفت.

"این احساس شگفت انگیز به خصوص که واجد شرایط یکی از سخت ترین من انجام داده اند" Sainz جونیور گفت. "وجود دارد بسیار aquaplaning آن دیوانه بود. ما به طور کامل نابینا در ماشین ما نمی بینیم چه در جلو و چه در عقب."

Sainz. Jr پیوستن به فراری سال آینده و نشان داد خنکی تحت فشار است.

"من لذت بردن از خودم اما من باید بگویم این کاملا استرس زا" او گفت:.

اما این یکی دیگر ملال انگیز روز برای فراری با سباستین Vettel 10 و چارلز لکلرک 11.

"مشکل اصلی بود و ما فقط به اندازه کافی سریع," لکلرک گفت. "ما فقط بیش از حد آهسته است."

رانندگی در باران شسته سوم و نهایی تمرین در ظهر و تهدید مقدماتی در دسترس نباشد. اما این خودرو موفق به در نهایت بر روی Red Bull Ring در حدود 3:45 p. m. به وقت محلی حتی اگر باران بود و هنوز هم شلاق پایین.

با رانندگان گفت: باران را به زودی دریافت سنگین آنها توصیه شد به پست جامد زمان به سرعت در سفارش به بخش دوم از مرحله مقدماتی.

Verstappen گفت: "من نمی می توانید ببینید یک چیز" و Romain Grosjean تضعیف شن.

برخی از غیر منتظره نام ظهور در بالای رهبران قبل از سفارش دوباره بازسازی شد به عنوان همیلتون Bottas و Verstappen جابجا پیشرو بار.

"مرا به آن" همیلتون جامعی در مهندس خود را به بیش از رادیو و تلویزیون تلاش خود را برای حفظ تمرکز.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

با دو دقیقه به سمت چپ در Q1 قسمت اول مقدماتی, ایتالیایی, راننده آنتونیو Giovinazzi کنترل خود را از دست آلفا رومئو و آن را منحرف وری و سپس به عقب به یک مانع سقوط. ماشین خود را تا به حال به لغو کردن آهنگ است.

باران آنقدر سنگین در طول روز صبح که آتش نشانان حذف آب اضافی از سقف یکی خالی مهمان نوازی ساختمان.

مسابقه برگزار شد و بدون طرفداران به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. این تغییر نام از هفته گذشته اما در حال برگزار شد که در همان مسیر در اسپیلبرگ, احاطه شده توسط اشتایر کوه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب