وکلا: 3 مینیاپولیس سابق پلیس می خواهید فلوید تهوع سفارش برداشته

وکیل مدافع سه سابق مینیاپولیس افسران پلیس که متهم در مرگ جورج فلوید خواسته یک قاضی روز شنبه برای بلند کردن, عق

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

وکیل مدافع سه سابق مینیاپولیس افسران پلیس که متهم در مرگ جورج فلوید خواسته یک قاضی روز شنبه برای بلند کردن, عق زدن نظم در مورد, گفت, دادستان عمومی و مقامات در حال حاضر ساخته شده نظرات است که می تواند تعصب بالقوه داوران استخر در برابر مشتریان خود را.

وکلای مدافع برای درک چوین و Tou Thao در دادگاه گفت براده دوشنبه که تهوع منظور نباید صادر شده است بدون یک جلسه عمومی. توماس لین وکیل Earl Gray — ساخته شده است که نظر به رسانه ها روز قبل از تهوع منظور صادر شد در هفته گذشته — روشن است که او گفت: هیچ چیز که می توانست موجه قاضی را که بارها طرفین و وکلای مدافع از بحث در مورد.

فلوید یک مرد سیاه و سفید بود که دست به دستبند, درگذشت شفاعت هوا مه 25 بعد از چوین سفید افسر پلیس فشرده زانو خود را در برابر فلوید گردن برای نزدیک به هشت دقیقه است. چوین است به اتهام قتل درجه دوم و سوم-قتل عمد و قتل نفس. Thao و دو نفر دیگر از افسران متهم هستند با کمک و معاونت در جرم دو قتل درجه دوم و قتل نفس.

چوین وکیل اریک نلسون گفت که در حالی که دادگاه ممکن است مشروع بهره در کاهش pretrial تبلیغات برای جلوگیری از بدسم هیات داوران در چند هفته گذشته چوین نامیده شده است یک قاتل یا قاتل. نلسون افزود که برخی از مقامات دولتی باید اشاره به این مورد به عنوان یک "قتل است."

نلسون استدلال کرد که پس از بیش از شش هفته از یک طرف داستان دادستان تنها کسانی هستند که باید بهره مند از pretrial تبلیغات.

در ژوئن 29, قاضی پیتر کاهیل گفت: همه احزاب برای جلوگیری از صحبت کردن در مورد محاسن این مورد شواهد و احساس گناه یا بی گناهی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب