برخورد با زمان و آینده سرگیری NBA بازی های برجسته کیسه مراسلات پستی

خوب قطعا وجود دارد برخی از طولانی رساله را در اینجا و من امیدوارم که آنها درمانی برای نوشتن و من قادر به پاسخ

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

خوب قطعا وجود دارد برخی از طولانی رساله را در اینجا و من امیدوارم که آنها درمانی برای نوشتن و من قادر به پاسخ به "پرسش" به رضایت خود را.

و من امیدوارم که گرفتن برخی از چیزهایی که خاموش قفسه سینه خود احساس خوب است.

از آن لذت ببرید با آن را برای رفتن به یک روز خوب را به نظر می رسد پس از خود را دریافت کنید, ماسک دور ماندن از هر یک از دیگر به عنوان بسیاری به عنوان شما می توانید و لذت بردن از خودتان. اما آیا پیروی از قوانین و دستورالعمل زندگی از بچه ها مثل من در آن بستگی دارد.

-

س: با تشکر داگ برای شما و ستاره خود را روزنامه نگار ورزشی برای همکاران قوی و روشنگری پوشش این زمان تاریخی re ورزش و جامعه و نژاد پرستی.

شما یک سرویس با تشویق مردم سفید را به عمل بیشتر علیه نژادپرستی در زندگی شخصی.

آن زمان هنگامی که بسیاری از آنها نیز در فکر و پیشنهاد /اقدام به حذف نژادپرستی نظاممند.

سیستمیک نژادپرستی: از مدتها لیست باورهای گذشته شیوه های پیش فرض های تبعیض آمیز و اقدامات را تکذیب کرد فرصت های ناعادلانه و نابرابر نتایج آنچه که متوجه آنچه که می رود خود خسته شده اید: این همه اضافه می کند تا به نژادپرستی نظاممند و تنها تا زمانی که آن را شناسایی کرده و تغییر می تواند ما واقعا انتظار تغییر دهید.

وقتی که می آید به ورزش گزارش که در آن شما مسائل سیستمیک است که باید به آنها رسیدگی شود ؟ شاید Kaepernick داستان خوب مطالعه موردی: چگونه می توانم شما احساس می کنید آن بود/تحت پوشش? که صدای شنیده شد? چه شد متوجه ؟ چه معانی آیا خبرنگاران را به داستان ؟ آنچه می تواند ما را از این Drew Brees برگرد دوباره خود را درک و عمل Kaepernick را اعتراض ؟

امن و بهترین آرزوها.

Charles N.

یک: من فکر کردم از همان آغاز با Kaepernick و گفت: به عنوان به خوبی به عنوان آن را نوشته است که به مراتب بیش از حد بسیاری از ما – رسانه ها و تیم و هم تیمی ها و مقامات – از دست رفته بودند نقطه به طور کامل. آن را هرگز پرچم و یا برخی دیگر نماد این یک بزرگتر به مراتب بیشتر موضوع مهم است و من نمی دانم اگر همه چیز تغییر کرده هر سریع تر اگر ما می خواهم متوجه شدم که در آن زمان, اما من نمی دانم این مهم گفت و گو را آغاز کرده اند قبل از آن که نمی تواند یک چیز بد است.

من فکر می کنم Brees ثابت کرد که این هفته او نبود ؟

-

س: سلام داگ:
بنابراین به نظر می رسد مانند بسکتبال است که در مورد به سر در حالی که همه در اطراف ما وجود دارد ادامه دوزخ.

به عنوان شما اغلب اظهار داشت: به ببینید که چگونه NBA بازیکنان و مربیان لیگ برتر و مسئولان در برخورد با جهان اطراف ما همه به ستایش و تحسین. این باور نکردنی به تماشا و خواندن آنچه آنها می گویند در مورد جورج فلوید قتل در مقایسه با NFL, به عنوان مثال. آن را فقط تایید انتخاب من به دنبال NBA و به تماشای NFL. من در بر داشت این اظهارات ماسایی کیسی و Doc رودخانه ها به خصوص تکان دهنده است.
پس از این اتفاق در حیاط خلوت خود را از جوانان چه چیزی شما را از آن تصویری که از مرد مسن مجروح توسط پلیس در بوفالو? می کند که تایید آنچه که شما همیشه فکر می کردم از آن شهر یا آن را تغییر نظر خود را?
من خواندن آدم نقره بیانیه در مورد مربیان بیش از 60 سال نه مجاز در حاشیه در طول بازی اما هر گونه بیانیه ای در مورد داوران. چگونه بسیاری از ارشد refs 60 یا قدیمی تر ؟ آنها نه آنهایی که به طور معمول اختصاص یافته به پلی آف و به خصوص فینال? اگر تنها junior ب کار از این بازی – اوه! آن را به یک ظرف غذا. من اشتباه در ارزیابی من? (معمولا هستم من گفت)
قدردانی مثل همیشه
فیل

یک: من شده اند در بوفالو در حالی که مرد بود که نفرت انگیز و پلیس فقط راه رفتن در طول و خونریزی در خیابان بود انده و دیوانه کننده است. من می خواهم به فکر می کنم که رهبران مدنی می تواند علف هرز مجرم اما من صادقانه نمی دانم اگر آنها می توانند. شلیک همه آنها را و شروع بیش از به نظر می رسد شدید و شاید بیاستفاده اما ممکن است لازم باشد. و افسران که استعفا داد و از یک بخش از نیروی در "حمایت" از دیگران باید شتابزده اخراج از نیروی.

سن و سلامت از مقامات و خطرات آنها را مجبور به مقابله با و من نمی دانم چه قطعنامه خواهد شد و یا باید باشد. من اشاره می کنند که بازی مقامات به طور کلی در سلامت عالی به عنوان مربیان و شاید که عامل به آن.

وجود دارد هر چند بسیاری از مسائل کمی است که باید حل و فصل شود در شش یا هفت هفته قبل از همه چیز شروع تا به صورت واقعی است.

-

س: سلام داگ

امیدوارم که شما خوب! با اعلام اخیر NBA آینده (ماهواره) و البته این راه خیلی زود به بحث در مورد خاص matchups و غیره می خواهم بدانم که بر اساس مشاهدات خود را از این تیم وجود دارد هر گونه که شما فکر می کنم از نظر ذهنی قوی تر از دیگران است که نمی خواهد اجازه دهید خنثی سایت و عدم وجود خانه جمعیت تاثیر آنها را تا آنجا که دیگران ؟ من وطن ما رپتورز در آن وجود دارد برای شروع به نظر می رسد یکی از ذهنی انعطاف پذیر گروه

همه بهترین ها

حسن

یک: این تمام چیزی است که گونگ به طوری عجیب و غریب, تا, جدید, بنابراین غیر ممکن است به نقص که من فکر نمی کنم هر کسی می گویند هر نوعی از تیم جوان و سالم پیر و با تجربه – رسیدگی خواهد شد آن را بهتر از دیگری است. و من فکر می کنم که رفتن به آن را حتی بیشتر جذاب به تماشای گشوده است.

-

س: Doug شاید به جای تلاش برای تولید پول با بی بازگشت از این فصل لیگ باید به سادگی صبر کنید تا فصل آینده را از سر گرفت. آن است که کمی واضح است که تنها دلیل Mr نقره ای می خواهد بازی خود را در اورلاندو است برای تولید سود برای صاحبان خود را ثروتمند و فاسد بازیکنان پرداخت. به آنها بگویید که حداقل افتخار ورزش!!!!!هیچ بازی تا فصل آینده است.

دیو الیوت

یک بدبینی قابل تحسین است.

اما چرا خود بگویید کارفرمایان و یا کارفرمایان از هر صنعت و یا خدمات و یا کسب و کار را تعطیل و برای یک سال و اجازه دهید همه چیز را حل و فصل ؟

و اگر این تولید پول برای مردم در حاشیه بازی یا دهها هزار نفر از کارکنان در دفاتر فرانشیز یا لیگ دفتر یا دفاتر شرکای کسب و کار است که یک چیز بد است ؟

نه.

من امیدوارم که افرادی که خود را هر چه کسب و کار شما کار نمی توجه به مشاوره خود را.

-

س: سلام داگ

چگونه شما بوده است ؟

آن بوده است مدت زمان طولانی و این زمان های عجیب و غریب و من تعجب می کنم اگر شما به یاد یک قسمت از منطقه گرگ و میش به نام "زمان به اندازه کافی در گذشته"? شگفت انگیزی بورگس مردیت ستاره دار به عنوان تنها بازمانده از یک ثانیه-بمب که به طور ناگهانی چیزی جز زمان و تقریبا بی حد و حصر عرضه کتاب های حسن نیت ارائه میدهد به جای مانده از کتابخانه محلی خود را به انجام آنچه او دوست داشتنی ترین و است که به عنوان خوانده شده. و به عنوان او می رسد را برای یک کتاب, عینک خود را سقوط کردن سر خود را بر روی زمین و او مراحل بر روی آنها شکستن آنها را فراتر از تعمیر. ارائه او تقریبا نابینا. فراموش نشدنی قسمت.

و نمی شود بیش از حد دراماتیک (شاید کمی) این رنجور این سال شده است که در پس نفرت انگیز و سخت را برای بسیاری نیز همزمان تقریبا دقیقا با شروع بازنشستگی من. WTAF. (لطفا ببخش کفر است.)

من قصد دارم به زاری بنابراین لحن خود را اگر شما می خواهید. اما به آن گره همه به آن قسمت از منطقه گرگ و میش شبیه به بورگس من هیچ چیز اما زمان و صدها نفر از دقت وارد کتاب های انتخاب شده با یک ذهن به ساعت انعکاسی و ترمیمی خواندن.

به جز من نمی تواند. و من یاد گرفته ام که بسیاری از مردم دیگر در حال تجربه این کار بیش از حد. در حال حاضر با زمان در دسترس ما نگرانی ما اجبار به دنبال سی ان ان یا CBC ارائه شده است ما ناتوان از تمرکز بر روی بیش از یک پاراگراف و یا دو. و یا گاهی اوقات صرفا باز کردن کتاب و نه زبانى پایین.

خواب می آید که آن را طول می کشد برای یک ساعت یا دو در یک زمان.

آنچه در آن بود که جان لنون گفت: (آن او؟) در مورد زندگی چیزی است که اتفاق می افتد به شما در حالی که شما مشغول ساخت دیگر برنامه ؟

من می خواهم برنامه ریزی شده به صرف ساعت مطالعه و در حال حاضر نمی تواند.

من می خواهم برنامه ریزی برای بازدید از دختران من روزانه و در حال حاضر ما در حال قرنطینه.

من می خواهم برنامه ریزی برای کشف این شهر جدید و گالری ها و موزه ها و پارک ها و بسیاری از آنها باقی می ماند بسته شده است.

و من فکر می کنم شما می دانید که من به خوبی به اندازه کافی پس از سال های بسیاری از بی نظمی می دانیم که ورزش به عنوان یک شور و شوق برای من به عنوان خواندن و تمام آن را رفته است بیش از حد.

اما صحبت از بازگشایی آغاز شده است و ما آن را تشخیص زمانی که آن را می گرداند و ما همان مردم به عنوان زمانی که آن را به سمت چپ و به زندگی تغییر ما لذت بردن از آن ؟

من و شما نیست ، (که این کودک به مراجعه به خودمان را به عنوان 'vintaged' یا 'و چاشنی'?) و به عنوان مشخصات توییتر خود را نشان می دهد (ما) دیده می شود یک یا دو چیز.

اما این وضعیت فعلی جهان است که گاهی اوقات فراتر از سطح شناختی پذیرش برای من. است که آن را برای شما ؟ آیا شما همیشه از خواب بیدار و نیمه متقاعد کردن خودتان این همه بد خواب است ؟

من متوقف ناله در حال حاضر. بر خلاف میلیون ها نفر از دیگران, من قطعا تلاش از نظر مالی یا از نظر بهداشت شخصی در طول این چند ماه. و نه هر گونه اعضای خانواده من است.

این چنین است و من واقعا یک سوال است. من حدس می زنم من فقط امیدوارم که ما همه پشت هم به زودی با ما لذت ببرید و شاید خواهد شد که اوایل گام به سوی آینده است که به ما اجازه می دهد به جمع آوری و لبخند و تشویق با هم دوباره.

Lorie P.

PS و سلام به همکار Irregulars - به خاطر سپردن ما IGBTs, pregame چت, خنده دار, نظرات ما استفاده می شود برای ارسال در پاسخ به داگ وبلاگ احضار لبخند و خاطرات این چند ماه گذشته زمانی که فکر کردن در مورد شادتر و همه چیز از دست رفته است. من امیدوارم که همه شما و کسانی که شما را دوست دارم به خوبی. شما به زودی ببینید.

یک: اول وجود خواهد داشت بسیاری از مردم من در میان آنها که در حال خوشحالم که به این خواندن و شنیدن از شما و به شما می دانید در حال انجام و همچنین می توان انتظار داشت در این زمان.

شما می دانید که چگونه ما اغلب شوخی وقتی کسی مجروح می شود که "همه ما روز به روز؟" خوب نیست که حقیقت است. من نمی دانم که چگونه من را از طریق هر روز و من گذشته نقطه ای که از خواب بیدار شدم و فکر می کنم امروز روز است که من می توانید ببینید مردم دوباره رفتن و یا نشستن بر روی مدفوع برای چند ساعت و یا زندگی می کنند به نوعی از وجود طبیعی. ما فقط آن را انجام دهید درست است ؟ و آن را بمکد.

-

س: سلام داگ

امیدوارم که این به شما می یابد و شما سالم و در سلامت خوب است.

در حالی که بازمانده های بی نظیر سه گانه whammy از ویروس فروپاشی اقتصادی و فرسایش آمریکایی جامعه مدنی باید با قرار دادن آینده نزدیک از بازی های کودکان بازی های برگزار شده توسط رشد مردان و زنان شرکت سود در پایین از نگرانی های ما. با این وجود بسکتبال جهان منحرف ما را از ملک. امروز آن متزلزل است با عبور از وس Unseld. ورود او در سال 1968 (که سال!) به عنوان یک 6'7 مرکز بالتیمور گلوله و پس از آن حرفه ای است که به اوج خود رسید در سال 1979 قهرمانی فصل بیش از مستحق ستایش و قدردانی برای دوستداران این بازی به خصوص کسانی که زیر سن پنجاه.

در rookie سال (زمانی که او MVP و روی) او پیوست PF گاس Johnson, SF جک مارین و گارد کوین Loughery (و یک سال بعد ارل مونرو) که برنده فصل به طور منظم جلوتر از Sixer و سلتیک جوخه های در حال ظهور نیکز. Unseld بیش از ایستاده زمینی خود در دوران بزرگ مردان به عنوان یک دفاعی راک بی باک rebounder و پادشاه خروجی منتقل می کند.

داگ لطفا به ما بگویید که از تعاملات خود را با Unseld زمانی که او یک مربی و اجرایی است.

فرانک ب

یک: من یک مقدار زیادی از تعامل با وس Unseld چند scrums اینجا و آنجا در طول تین در حال اجرا جادوگران اما من همیشه دور آمد فکر چه واقعا مرد خوب او بود. و من فکر می کنم ما به عنوان خوانده شده در مراسم تجلیل از خود عبور که به نظر من به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته.

من به یاد داشته باشید او را به عنوان یک بازیکن کمی بیشتر و عاشق سرسختی خود سختی و اظهار داشت: عظمت است. تمام صفات او انجام شده را به پست خود بازی حرفه ای است.

-

س سلام داگ. من امیدوارم که این است که نه بیش از حد دیر است. من به طور کامل بهبود از من COVID ماجراجویی. من خوشبین نیستم NBA crowning یک قهرمان در این سال است. هنگامی که یک بازیکن رگ به رگ شدن مچ پا است و برای چند بازی هیچ کس دیگری به دست هر بازی که برای همین آسیب است. با COVID اگر فقط یک بازیکن پایین می آید با استفاده از این پس تمام تماس های دیگر را برای منزوی کردن برای 14 روز. که می تواند حداقل 2 و به احتمال زیاد تیم بیشتر و از این رو می بسته همه چیز را. آن است که بسیار نازک موضوع.

مایک K لندن

A: بدون شک وجود دارد وجود خطر در این طرح و این اجتناب ناپذیر است. من فکر نمی کنم در این مرحله اگر آنها در حال رفتن به آزمون روزانه است که تست مثبت برای یک معنی نشستن ده ها تن از دیگران اما ما دیده نمی شود مطلق جزئیات که چون آنها بخشی از بحث های بین لیگ و بازیکنان است.

-

س:اجازه دهید من حمایت سخنان خود را در مورد انجام بهتر; با تشکر از همه گیر شده است وجود دارد مقدار زیادی از زمان به فکر می کنم در مورد همه چیز از جمله برخی که عمیقا شرم آور به یاد بیاورید. اما من کاملا heartened توسط این نسل از افراد جوان در غیر قابل پیش بینی سال 2020.

NBA راه اندازی مجدد پیشنهاد من اعتصاب به عنوان یک بیت از جا در رفته بیش از حد طولانی و پیچیده است. اما من خواهد بود البته. Alphonso دیویس به من یاد داد که چقدر من از دست های ورزشی.

زمانی که اسپرز و گرما رقابت نهایی NBA بیش از یک دوره دو ساله در سال های 2013 و 2014 این بود که جلال قانع کننده اما نه منحصر به فرد است. من تا به حال دیده می شود چیزی شبیه به آن را قبل از اینکه در سال 1978 و 1979 زمانی که واشنگتن گلوله و Seattle Sonics داد و ستد شد. و در وسط بود که یکی از منحصر به فرد ترین بازیکنان تاریخ NBA در: کمی Ben Wallace; کمی Charles Barkley; کمی زاک رندولف; کمی Marc Gasol. وس Unseld درگذشت این هفته و من نمی توانم به یاد بیاورید بهتر موضعی rebounder حتی اگر بد زانو سرقت کرده بود او را از هر گونه آسانسور. دهه ها قبل از LeBron James او پرتاب با دقت اشاره کردن طول زمین عبور می کند. هم تیمی خود را Elvin هیز فراموش شده است superstar اما Unseld مسلما که تیم MVP. چه کنتراست فوق العاده در مرکز آن نهایی بین Unseld و جک Sikma. به عنوان یک فن من ترجیح سیاتل با گارد هر دسته سه تایی از گاس Williams, فرد, قهوه ای و جوان دنیس جانسون اما هر دو تیم نشان می دهد که NBA قبل از وجود پرنده و سحر و جادو.

برای دیدگاه رپتور طرفداران باید بدانند که نه حق رای دادن است و تا کنون موفق به کسب قهرمانی دیگری.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

James A., ویکتوریا

یک: نقاط بسیار معتبر و نشان می دهد که چگونه راه قهرمانی طولانی است و سخت و درآمد یکی واقعا خاص است بدون در نظر گرفتن فرد استعداد.

سیاتل تیم واقعا فوق العاده من می گویند و من بسیار خوشحالم که من به دانستن جک Sikma در طول زمان خود را با رپتورز.

-

س: سلام داگ
چگونه رپتور غیر ما شهروندان به اورلاندو اگر مرز بسته است به غیر ضروری سفر ؟ آیا این 14 روز در قرنطینه قانون اعمال می شود - شهروند ایالات متحده یا نه - حتی اگر آنها می توانید در سراسر و یا فلوریدا سست محدودیت و این یکی از دلایل اصلی برای انتخاب آن به عنوان سایت ؟
دوم گاز در اپل اگر من ممکن است - همه فهرست اسامی یخ زده و یا چه بازیکن جنبش مجاز است ؟ من متوجه مهلت تجارت بلند رفته است اما اگر کسی که صدمه دیده می شود (یا تست مثبت) چه کمک هزینه وجود دارد برای ثبت نام یک بازیکن جدید از جمله جمال کرافورد?
با تشکر
آلن Thornhill.

یک: کانادا-تماس با ما مرز مسئله موجب ناراحتی است و بله قرنطینه صدق می کند بنابراین من می خواهم تصور کنید رپتورز حرکت خواهد کرد lock, stock and بشکه به ایالات متحده برای اردوگاه. اما هنگامی که این طرح اعلام شد, لیگ وجود دارد به اندازه کافی زمان برای بازیکنان برای رسیدن به اینجا قرنطینه و آماده برای رفتن به زمانی که "اردوگاه" باز; من در حال حاضر می دانم که اگر هر کس بود. و این هفته باید با ارائه راهنمایی بیشتر بر روی آن است.

به فهرست اسامی آن را نیز در شار اما در مسائل عملی اگر کسی صدمه دیده را در چهار یا پنج بازی نمی کند آن را حس بسیار را به کسی که رفتن به فلوریدا, قرنطینه به مدت حداقل یک هفته قبل از پیوستن به لیگ حباب/پردیس/زیست کره و پس از آن فکر می کنم آنها می توانند سازگار به یک تیم جدید در زمان به کمک.

من فکر می کنم آنچه می بینیم این است که گسترش ممکن است فهرستی شامل بچه ها دو طرفه قرارداد که حداقل شناخته شده به تیم خود.

اما این همه هنوز هم به طور کامل حل و فصل شود.

-

س: سلام داگ

امیدوارم که شما و خانواده اقامت امن و خوبی است.

من اعتماد آدم نقره بیشتر از هر یک از دیگر کمیسیون وقتی که می آید به بازگشایی مربوطه خود را ، شما می دانید که او نه فقط پرداخت خدمات لب به نگه داشتن بازیکنان سالم است. اما من نمی توانم به نظر می رسد به نظر من قرار دادن در اطراف این ایده که 10 بازیکن و 3 مقامات در حال رفتن به طور مداوم دست زدن به توپ همان به خصوص یکی است که تحت پوشش در عرق است.

من مطمئن هستم که این یکی از مسائل است که به طور کامل بحث شده اما شنیده اید و یا به فکر یک راه است که این احتمالا می تواند بدون به خطر انداختن هر کس امنیت ؟

فیل

Thornhill

یک: زن و شوهر از چیزهایی است.

فرض و امید است که هر کس درگیر در این بازی این است که ویروس رایگان خیلی توپ و که لمس نمی توان آن را یک موضوع است.

و من می توانم به شما اطمینان دهم هر اندازه گرفته خواهد شد و در طول بازی به مطمئن شوید که ابزارهای فیزیکی – توپ سبد stanchions – تمیز به طور کامل به عنوان مثل انسان ممکن است.

اما به عنوان من گفت: بی شماری وجود دارد خطر وجود دارد همیشه خطر در هر جنبه از زندگی و کاهش خطرات آن به عنوان آنجا که ممکن است هدف است.

-

س: سلام داگ و با تشکر از شما برای نگه داشتن در نگه داشتن بر روی. من امیدوارم که جدید بلند پیشانی درک کنند که وجود دارد بسیاری از ما که به پول ما به این ستاره یکی از دلایل اصلی – شما!

چگونه من احساس می کنم در مورد NBA طرح به فصل رفتن دوباره ؟ این مرا به یاد ضرب المثل قدیمی – چه شتر? یک اسب طراحی شده توسط یک کمیته. تعداد بیشتری از صداهای دیگر تصمیم می گیرد و بیشتر احتمال که این تصمیم خواهد بود مطلوب وانیل نتیجه است که هیچ کس نمی تواند استثنا اما هیچ کس واقعا خوشحال است که با. رنگ من به سادگی مبارک است که آن را در حال آمدن به عقب و حتی اگر من واقعا مطمئن نیستم که چگونه من احساس می کنم در مورد آنچه در آینده به عنوان نماینده تعادل از فصل. این احساس خیلی طولانی در پیش است که ما به حالت تعلیق در این فصل است که در آن احساس می کند مانند یک جدید. اما آن را در آورد! ما همه آماده برای برخی از جدید NBA محتوا. چشم من گرسنه هستند!

اما اگر من تا به حال یک druther من می خواهم druther آنها درمان این همایش به عنوان آنها نمی کنید و سعی کنید و گوه یکی دیگر از 3 غربی تیم به پلی آف. هستند کسانی که 3 کنفرانس غرب تیم بهتر است ؟ وجود دارد برخی از بزرگتر bankable ستاره در آن 3 غربی تیم? شاید, شاید, اما شما باید برای رقص با تاریخ شما را به رقص. اگر آنها می خواهند برای تغییر چیزهایی که برای فصل آینده خوب است. اما برای تغییر توازن در وسط 'فصل', nah. هر گونه افکار ؟

استوارت

یک: من فکر می کنم آنها باید به 20 تیم در جام جهانی برنامه بود که مورد بحث است اما رای من نمی حمل. من نمی دانم چه مطلق نقطه اوج بود اما من گمان برخی از تعادل رقابتی مسائل مربوط به بازی آمد و با داشتن هشت "بذر" بازی در واقع به معنی چیزی است که تولید برخی از علاقه است که ممکن است در غیر این صورت وجود داشته است.

من هم احساس می کنید که آنها در حال آمدن به عقب و حتی اگر من می دانم که وجود دارد این است که خطر آن است که یک راه حل کامل مسائل و هنوز هم نیاز به حل و فصل شود.

-

س: Doug:

آخرین رقص – من یک دانشجوی کارشناسی ارشد در شیکاگو در Doug Collins سال است. من اولین live NBA بازی زمان در شیکاگو و سپس بازیگران MJ خود را. من هرگز درک Collins خروج پس از آن. پس دیده می شود که تاریخ و زمان آخرین رقص – من درک می کنم آن را حتی کمتر در حال حاضر. آن را بسیار روشن در این سری که MJ بود Doug Collins جانباز (اگر چه او یک فیل جکسون جانباز بعد). این نیز روشن است که گاو شد و قطعا در این راه و در راه آنها متوقف شده به عنوان شما احتمالا می تواند می گویند در مورد کیسی رپتورز. گاو تا به حال خیلی به سمت بالا حرکت آن.

من هستم و یک کیسی فن – اما شما می تواند امکان پذیر ساخت یک مورد که او تا آنجا که او می تواند. کجا بود که مورد Collins? کالینز به سختی آدرس آن را در این قسمت بود که در آن ذکر شده است. Krause می دهد بدون هیچ دلیل. محمدجواد نمی گویند همه با هم بیش از حد در مورد آن هم دیگر از او در Collins' اردوگاه. به نظر من این یک محوری لحظه که جای تعجب کردم خار ،

آخرین رقص: آن دوران های مختلف آن برای اطمینان حاصل کنید. مطمئنا Krause اخراج می شود بسیار به سرعت امروز برای گفتن چیزهایی مانند "این خواهد بود که جکسون نهایی سال" ، او به نظر می رسید به طور منظم میگیرد دیگر از اعضای این سازمان است. قطعا او ساخته شده کلید حرکت می کند که کار می کرد. اما قطعا او به نظر می رسید خود را سم قرص. فقط نوار از مصاحبه با مطبوعات اغلب به من انقباض غیر ارادی ماهیچه. می توانید ببینید که امروز.

بازی در خالی استادیوم. من نمی این. من فکر کردم 40 درصد از درآمد آمد از طرفداران در غرفه? اگر درست است که بازیکنان بازگشت به بازی به صورت 40 درصد کمتر است ؟ اگر نه چگونه می توانید NBA صاحبان توانیم به اونا ؟ اگر آنها درآمد کمتر, چرا که آنها می خواهند به آن را در معرض خطر? و در آخر من فکر می کردم که پر از استادیوم ها یک بخش ضروری از رویدادهای ورزشی مانند NBA بازی – آن را احساس نمی کند حلال – حداقل برای من – برای بازی با فن تاثیر را به هر بازی. تماشا و شنیدن رپتورز طرفداران در ورزشگاه در کالیفرنیا در فینال باید به حال تاثیر بر تیم است.

جفری W

یک: یا Krause شخصیت او را کنار خواهد بود مورد تحسین قرار گرفته برای ساخت و ساز نیست اما دو قهرمانی تیم برای پیدا کردن سنگهای مانند Scottie Pippen و Dennis Rodman و امضای یک Pippen به یک تیم فوق العاده پسند قرارداد است که اجازه حرکت دیگر ساخته شود.

و در حالی که من احترام زیادی برای Doug Collins و می دانم که او نسبتا به خوبی شما نمی توانید بحث محاسن فیل جکسون به عنوان یک سر مربی است.

-

س: من به تماشای برخی از جورج فلوید تصویری. من فقط تماشا حدود 3 ساعت چون من می دانستم که نتیجه و بیشتر شروع به احساس مانند قتل انجمن. من شنیده ام او التماس برای زندگی خود و من شنیده افسر بگویید جورج بارها و بارها و در ماشین در حالی که او دوخته جورج به زمین با زانو به گردن و به او مطلقا هیچ شانسی برای انجام این کار است. من به تماشای دیگر افسر با صبر و حوصله و unemotionally نگاه در حالی که دوستان خود را کشته جورج فلوید. و من به تماشای تظاهرات و شورش و غارت و من فکر طریق این همه چه کنم که رفتن به بیش از لحظه ای نمادین است. من نمی دانم که چگونه این امر می تواند دریافت شده توسط هر دو طرف اما من با خودم فکر کردم من می خواهم به نشانه های بصری است که نشان می دهد افراد دیگر که نه تنها من را تحمل نمی نژادپرستی اما من علاقه ای ندارم در ارتباط با کسانی که هستند.

من از آن است که هنوز هم وجود دارد نژادپرستانه مردم وجود دارد به هر دلیلی. از روی صدق و صفا هیچ کس نمی داند اگر آن را 1% از جمعیت و یا 50 درصد از جمعیت آن را نژادپرستانه اما هنوز هم وجود دارد. به نظر می رسد مانند آن را ممکن است زمان خوبی برای همه ما که در برابری را نشان می دهد که آیا آن یک نماد در یک کسب و کار کارت یا پلاک یا عقب دشنه پنجره یا بازوی باند به نشان می دهد کسانی که هنوز چسبیدن به ایده های نژادپرستانه که آنها به طور فزاینده ای در اقلیت است. اگر من صاحب یک کسب و کار, من می خواهم آن را بخشی از مصاحبه اولیه فرایند و مطمئن شوید که هر کارمند انجام یک کارت کسب و کار است که بسیار به طور خاص انجام یک نشانه بصری که نژاد پرستی است که قابل تحمل نیست.

آن را باید بخشی از ما روزانه دنده یک تی شرت پوشیدن ما یک بار در در حالی که, و یا یک بار فقط بیانیه است. من نیستم تو مرد اما من حتی ممکن است متقاعد شود به صورت قابل مشاهده تات است که نشان می دهد من اصلا تحمل نژادپرستی.

شاید من راه پایه, اما آن را احساس می کند مانند آن است که زمان برای ما دمای جو به نوعی از بیانیه قرعه کشی نوعی از خط در شن و ماسه. به وضوح ادم سفیه و احمق در ارشد جنوبی از مرز را در حال رفتن به سعی کنید و حل و فصل اوضاع در هر نوع شیوه ای مثبت.

من دوست دارم به برخی از بازخورد در مورد این. در ابتدا نگران بودم که نژادپرست مردم ممکن است ورزش این هیچ نژادپرستانه آرم همچنین اما پس از آن من فکر کردم نه به طور کلی که سبک خود را. و آنها نمی خواهند خود را نژادپرستانه رفقا دیدن آنها را به عنوان چیزی جز نژادپرست است. آن نوع می رود با خاک.

را آشکارا با پوشیدن این نماد را تشویق شد. آیا افرادی که به آن تن بود باز خود را به قربانیان خشونت خود را ؟ من اعتقاد دارم که من می باشد حاضر به ریسک آن را برای نشان دادن همبستگی با همفکر روح.

افکار ؟

کلر استوارت

A: من فکر نمی کنم با پوشیدن یک نماد را تغییر افکار بسیاری از, اما آن را نیز نمی خواهد صدمه دیده است. از آن خواهد شد اقدامات ما – تماس با نژاد پرستی زمانی که ما آن را حمایت از کسانی که مبارزه با آن انتخاب رهبران که صادقانه کار می کنند برای از بین بردن آن – است که انجام بسیاری از خوب است.

-



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب