آنی عزیز: پیدا کردن مجازی گروه پشتیبانی - Mon, 11 May 2020 PST

آنی عزیز: در حالی که این بهترین توصیه برای جلوگیری از COVID-19 همه گیر بودن گفت: برای منزوی کردن زمانی که شما

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

آنی عزیز: در حالی که این بهترین توصیه برای جلوگیری از COVID-19 همه گیر بودن گفت: برای منزوی کردن زمانی که شما یک الکلی نقاهت است و برعکس آنچه در برنامه الکلی های گمنام به ما می آموزد.

اما در طول این انزوا زمانی که بسیاری از AA مکان جلسه تعطیل شده اند جایگزین شکوفا شده است. این جلسات در منطقه ایجاد کرده است بسیاری از جلسات آنلاین در دسترس در هر زمان از روز و آنها را مطلق نجات دهنده زندگانی برای بسیاری از. مردم می توانند با عضویت از هر کجا که هستند. فقط دیروز من در یک آنلاین AA نشست و تا به حال این فرصت را به گوش کسی به اشتراک گذاری از هند! یک نیمی از دنیا و داستان همان است که در معدن! من رفته به چندین جلسات آنلاین و "دیدن" مردم که من هرگز ملاقات کرد در غیر این صورت. آن شده است یک پوشش نقره ای در این تاریکی و تنهایی ابر. – ناشناس

عزیز ناشناس: من شنیدم از چند نفر چه یک برکت و رحمت آنلاین AA جلسات شده اند و در طول این زمان. قرنطینه به شمار چالش های منحصر به فرد برای افرادی که دوره نقاهت بعد از اعتیاد است. به هر کسی رو که مبارزه: اگر شما دسترسی به یک کامپیوتر لطفا سعی مجازی گروه پشتیبانی. AA, Narcotics Anonymous, خانواده, ناشناس, LifeRing و دیگران همه گزینه های در دسترس است.

آنی عزیز: وجود هر گونه حمایت از گروه های خارج وجود دارد برای کسانی از ما که زن و شوهر باید جان سالم به در برد حمله قلبی ؟ شوهر من تا به حال یک حمله قلبی چند ماه پیش و من خودم در یک حالت ثابت از نگرانی و اضطراب. من بیدار شدن از خواب در شب برای مطمئن شوید که او هنوز هم تنفس گاز گرفتن زبان من به نق نقو نیست ("آیا شما هر گونه تمرین امروز؟") و نشستن در دستان من, بنابراین من نمی خواهد دست کشیدن که سرخ شده بولونیا ساندویچ را از دست او. من نمی خواهم به بار بچه ها با صحبت کردن به آنها در مورد آنچه که من قصد دارم از طریق خواهر و برادر در قانون خود را نگرانی. – نگران همسر

عزیز نگران: داشتن نگرانی از خود ما مانع نمی کند ما از شنیدن ما دوستان. من مطمئن هستم که خود را خواهر و برادر در قانون خواهد شما را تشویق به باز کردن آنها را اگر آنها می دانستند آنچه شما در برخورد با. آن را یک ایده بزرگ به دنبال حمایت خارج. شما ممکن است سعی کنید MendedHearts, یک سازمان غیر انتفاعی است که هدف اصلی است برای ارائه یک "همکار به همکار شبکه پشتیبانی برای تمام بیماران قلبی و خانواده های مبتلا به بیماری های قلبی در سراسر طول عمر." پیدا کردن اطلاعات بیشتر در https://mendedhearts.org.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب