Cass R. Sunstein: 'اتحادیه' بسیار مهم است کلمه در Mattis' انصراف از مغلوب ساختن پیشی جستن

آنچه تحت فشار قرار دادند سابق وزیر دفاع جیمز Mattis بیش از لبه به محکوم کردن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیش

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

آنچه تحت فشار قرار دادند سابق وزیر دفاع جیمز Mattis بیش از لبه به محکوم کردن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در قوی ترین شرایط ممکن?

تنها با داعش می داند و مطمئن است اما سرنخ ارائه شده است با این عنوان از او گفته: "در اتحادیه های قدرت وجود دارد."

یکی دیگر از سرنخ ارائه شده است مهم ترین کلمات در متن: "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اولین بار است که رئیس جمهور در طول عمر من که نمی سعی کنید برای متحد کردن مردم آمریکا — و نه حتی تظاهر به امتحان کنید. به جای آن او تلاش می کند به تقسیم."

با این کلمات برخوردار است سیگنالینگ یک چالش ملی است که می رود به تاسیس دوران که تقریبا از خط خارج آمریکا پروژه از همان آغاز کمک کرد که شروع جنگ داخلی است که تا به حال به اداره می شود و با مراقبت بزرگ در طول هر بحران ملی.

مدت کوتاهی پس از انقلاب آمریکا به کشور جدید بود که در قبر خطر سقوط از هم جدا. برای بسیاری از مردم متنوع وابستگی و هویت آن را دشوار برای صحبت از "ایالات متحده آمریکا". در زیر مقالات کنفدراسیون وفاداری شدید به کشورهای, و رقابت میان کشورها به نظر می رسید به پیش افتادن از وفاداری به ملت. سیاستمداران برجسته سوخت بخش.

قانون اساسی طراحی شده بود برای حل این مشکل است. شما می توانید ببینید چه چیزی آن تدوین کنندگان تا به حال در ذهن اگر شما یک پیش نویس اولیه سند است.

از آن آغاز شد: "ما مردم ایالات متحده, New Hampshire, ماساچوست, رود آیلند و مشیت مزارع, کانکتیکات, نیویورک" و غیره "را مقرر اعلام و ایجاد زیر اساسی است."

نسخه نهایی است کاملا متفاوت شروع: "ما مردم ایالات متحده به منظور تشکیل یک اتحاد کامل تر ..."

اوایل پیش نویس نشان می دهد که قانون اساسی ایجاد شده توسط متحده; آن را می بیند "ما مردم" به عنوان شهروندان کشورهای خود را اولین و مهمترین. متن نهایی بر ملی تابعیت. و به جای رفتن به طور مستقیم از "ما مردم" به عمل ایجاد قانون اساسی آن اعلام اهداف آن عمل می کنند — و می دهد غرور و افتخار از محل به شکل گیری "یک اتحاد کامل تر."

این پروژه طراحی شده است برای غلبه بر نامتجانس تعلقات و منافع و ایدئولوژی تولید "جناح" که جیمز مدیسون به عنوان یک همه جا تهدید. بیشتر به طور خاص نهاد برده داری بود و اخلاقی و همچنین عملی تهدید به وجود که اتحاد کامل تر — و البته میراث خود را در قلب برخی از بخش های ما امروز.

Mattis' بتن نگرانی چیزی است که او می بیند به عنوان سوء استفاده از ارتش برای حفظ نظم عمومی است. به عنوان او می داند که وظیفه "استوار غیر نظامی با دولت و رهبران محلی که بهترین درک جوامع خود هستند و پاسخگو به آنها." در پاسخ ما به تظاهرات نباید نظامی.

قدرت Mattis' متن نهفته در ارتباط است که ادعا می کنند با گسترده تر ایده وحدت ملی. اگر نظامی مستقر است بیش از حد به آسانی ما را ببینید "درگیری — غلط درگیری — بین نظامی و غیر نظامی جامعه است." که خطرناک است; آن است که آنچه ما می بینیم در جوامع خودکامه.

Mattis انداز یک درگیری بین نظامی و غیر نظامی جامعه ساخته در طول یک سری از تظاهرات بیش نژادی و بی عدالتی به عنوان مجزا تهدید به وحدت ملی. یک دلیل وجود دارد که با سنت های نظامی است بگمارند. آیا ژنرال یا کاپیتان یا privates سربازان محافظت از مردم آمریکا نه یک حزب و یا یک سیاستمدار.

Mattis اشاره به صراحت قانون اساسی است. اما مدیسون خود بود و عمیقا در مورد ضعف بالقوه از "پوست موانع" استفاده می شود برای محافظت از خود "در برابر تجاوز روح از قدرت است." در سال 1788 در مدیسون پرسید: "آیا هیچ فضیلت در میان ما ؟ اگر نه, ما در یک وضعیت اسفبار. هیچ نظری چک — هیچ شکل از دولت را ارائه می ما امن است."

این پروژه بسیار از خود دولت بستگی به یک درک مشترک است که برای همه ما بخش آمریکایی درگیر در یک شرکت مشترک — که رهبران ملی متعهد بالاتر از هر چیز دیگری (از جمله خود منافع خود) به آن شرکت. زمانی که رئیس جمهور نمی دهد که تعهد ما در یک وضعیت اسفبار.

برخوردار است با هدف دریافت ما از آن است. که به او ملحق خواهد شد?

Cass R. Sunstein است بلومبرگ نظر مقاله نویس. او نویسنده "هزینه-سود انقلاب" و همکاری نویسنده "اشاره: بهبود تصمیم گیری در مورد سلامت, ثروت و خوشبختی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب