NBA مجموعه Oct. 16 پیش نویس تاریخ Oct. 18 به صورت رایگان-agent مذاکرات

NBA است firmed برنامه برای چه خواهد بود گیج کننده بار برای این تیم سقوط, تصمیم گیری در Oct. 16 به عنوان تاریخ

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

NBA است firmed برنامه برای چه خواهد بود گیج کننده بار برای این تیم سقوط, تصمیم گیری در Oct. 16 به عنوان تاریخ برای سال جاری پیش نویس و گفت: باشگاه ها می توانید شروع به صحبت کردن به عوامل دو روز بعد.

سالانه مهلت قانونی آغاز خواهد شد در 12:01 p. m. و در Oct. 19 و در ادامه از طریق ظهر در Oct. 23 لیگ گفت: تیم روز شنبه در یادداشتی به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

به عنوان مورد در فصل گذشته تیم ها و نمایندگی رایگان می توانید شروع به مذاکره شش ساعت قبل از مهلت قانونی — پس از 6 p. m. ET در Oct. 18.

آن می تواند به طور گسترده مشغول چند روز در ماه اکتبر برای NBA. اگر برنامه ای برای راه اندازی مجدد فصل در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در دیزنی پردیس در نزدیکی اورلاندو فلوریدا., می رود به عنوان برنامه ریزی شده بازی 7 از NBA نهایی برگزار می شود در اکتبر. 13 و به دنبال آن پیش نویس سه روز بعد و پس از آن رایگان آژانس تقریبا بلافاصله پس از.

با تنظیم پیش نویس تاریخ NBA نیز firmed Aug. 17 به عنوان اوایل ورود مهلت و اکتبر. 6 به عنوان اوایل ورود خروج خرما.

لیگ نیز روشن روش برای تیم باید نیاز بوجود می آیند به جای یک بازیکن بود که یا معاف از شرکت در راه اندازی مجدد خواهد بود محافظت از بازی به دلایل بهداشتی یا تصمیم به بازی نیست.

شروع ژوئیه 1 و رفتن را از طریق پایان بذر بازی ها, انتظار می رود Aug. 14, جایگزین بازیکنان امضا می شود به جای کسی که می افتد به آن دسته. اگر یک بازیکن تست مثبت برای coronavirus پس از کاشت پایان بازی تیم هنوز اجازه داده می شود به جای آنها — اما فقط با کسی که سه سال یا کمتر از NBA خدمات.

و اگر یک بازیکن — به استثنای دو طرفه بازیکنان — حاضر به شرکت در بازی در دیزنی او خواهد از دست دادن حدود 1.1 درصد از حقوق و دستمزد خود را برای هر بازی از دست رفته. که خواهد بود دربسته در محیط پس از 14 بازی و یا حدود 15.1 درصد از این بازیکن قرارداد. بازیکنان که معاف و یا محافظت از شرکت خواهد بود موضوع به دست داده حقوق و دستمزد.

تیم همچنین قادر خواهد بود برای ورود بازیکنان به استراحت-از-فصل قرارداد که واجد شرایط شروع روز سه شنبه و در ادامه از طریق ژوئن 30.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب