بازیکنان چپ با احساس تلخ پس از برخورد به راه اندازی مجدد MLS

لیگ برتر فوتبال و بازیکنان آن دور آمد با یک حس موفقیت پس از رسیدن به یک جدید جمعی-چانه زنی و توافق در ماه فوری

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

لیگ برتر فوتبال و بازیکنان آن دور آمد با یک حس موفقیت پس از رسیدن به یک جدید جمعی-چانه زنی و توافق در ماه فوریه به عنوان لیگ شد به عنوان 25 آن فصل است.

"من فکر می کنم بیرون آمدن از فوریه هر دو طرف احساس خوب" سیاتل بازیکن نماینده هری Shipp گفت. "این همکاری سازنده که در آن ما در زمان 18 ماه به کشف کردن آنچه که قرار بود در آنچه هر دو طرف نیاز است و ما واقعا کار می کرد برای ایجاد زمینه های مشترک است."

کسانی که prepandemic vibes مثبت تا حد زیادی در حال حاضر از بین رفته اند حداقل زمانی که می آید به راه بازیکنان احساس نسبت به لیگ و مالکیت.

لیگ فوتبال بازیکنان ارتباط تصویب یک تجدید نظر CBA در این هفته است که اجازه خواهد داد که لیگ به سر این تابستان با مسابقات در فلوریدا — اما آنها خیلی با احساس تلخ در مورد استراتژی های مورد استفاده توسط MLS. به طور خاص آنها ناراحت لیگ استقرار و تهدید بالقوه تحریم که ترک کرده اند, بازیکنان بدون حقوق و مزایا در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما باز شد. ما می خواستیم برای ایجاد یک فرایند مشارکتی. ما می خواستیم به آن چیزی که خوب بود برای همه در یک شرایط دشوار گفت:" جف Larentowicz یک آتلانتا ایالات مدافع و عضو اتحادیه اجرایی هیئت مدیره. "را که تهدید از آنها درخواست همکاری و باز بحث و گفتگو برای پیدا کردن یک راه برای دریافت از طریق یک زمان دشوار آن را واقعا نمی نشستن با من در همه. من یکی به کینه نگه دارید و آن را یک فرآیند دشوار است اما آن را به من را کمی از زمان به گذشته که خودم است."

Larentowicz شد نه تنها در نقد خود را از تهدید. بازیکنان در حال حاضر در مورد ترک خانواده و sequestering خود را در فلوریدا — به احتمال زیاد برای بسیاری از ژوئیه — به بازی در تمام مسابقات که راه اندازی مجدد خواهد شد یک فصل قرار داده شده در مکث پس از تنها دو بازی. که حتی نمی لمس نگرانی در مورد کوروناویروس یا اقدامات بازیکنان و لیگ نیاز به محافظت از خود را از این ویروس در فلوریدا رویداد.

FC سینسیناتی بازیکن هرزه نیک hagglund بود به خبرنگاران گفت: تحریم و تهدید نمی ایجاد وحشت بود اما جدی گرفته توسط اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان.

"تهدید به تحریم یک چیز ترسناک برای مطمئن" hagglund بود گفت. "در نهایت من فکر می کنم این بازیکنان حفاری خود را در حتی بیشتر."

MLS کمیسر دان گاربر اذعان کرد که او کسی است که تهدید و تحریم در این امید که این امر فشار بازیکنان به سمت یک توافق است. او گفت: لیگ تنظیم شده است به از دست دادن 1 میلیارد دلار (آمریکا) به دلیل coronavirus.

"این چیزی است که من بدون اندیشه و بدون نگرانی زیادی و تعداد زیادی از درک به عنوان به آنچه که تاثیر آن را بر روی بازیکنان ما و در مذاکره" Garber گفت. "اما آن چیزی بود که به عنوان رهبر این لیگ است که من بر این باور بودند لازم بود برای اینکه ما را برای رسیدن به نقطه ... که ما به توافق رسیده ایم."

اتحادیه رای داده بودند را به تصویب شرایط قرارداد پنج شنبه اما لیگ تعجب بسیاری را با هل دادن به عقب. نقاط چسبیده شامل حقوق و دستمزد کاهش کاهش در درآمد های آغاز در سال 2023 و یک ماده است که اجازه می دهد تا هر دو طرف به انتخاب کردن از این معامله به دلیل شرایط پیش بینی نشده مانند یک بیماری همه گیر. MLS بازیکنان تا به حال حقوق و دستمزد متوسط $163,750 در سال 2019 با توجه به اتحادیه حقوق و دستمزد بررسی.

نشویل بازیکن نماینده دانیل Lovitz گفت: این تکان دهنده بود برای شنیدن لیگ شد, تهدید به تحریم.

او در برابر آن برای قرار دادن در یک 24 ساعت شات" به شرایط لیگ را ارائه دهد. "بدیهی است که ما قادر به جلوگیری از آن است. اما با این وجود این یک حقیقت ترسناک به نگاه در چشمان" Lovitz گفت.

اما کل فرایند توافق به CBA جدید و این مسابقات به نظر می رسید به تقویت بازیکنان و آورده افزایش سطح تعامل و آموزش و پرورش Shipp گفت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

که گفت: Shipp معتقد است اگر طرف نیازی به دوباره CBA برای برخی از زمان. CBA جدید اجرا می شود از طریق 2025 و شامل در سراسر-هیئت مدیره حقوق و دستمزد کاهش 7.5 درصدی را در این فصل برای جبران ضرر و زیان ناشی از این بیماری همه گیر.

"اگر شما در حال رفتن به را مثبت این است که بازیکنان واقعا زمان برای درک مسائل و تمام پیچیدگی ها و تفاوت های ظریف از مسائل و که شما به ما خدمت می کنند به خوبی جلو می رویم همانطور که ما شروع به کشف کردن آنچه در آینده مجموعه ای از مسائل و آینده مذاکرات" Shipp گفت. "اما من فکر می کنم که در لیگ نیاز به کشف کردن راه برای کسب اعتماد بازیکنان را برای اطمینان حاصل کنید."

AP نویسندگان ورزشی چارلز Odum در آتلانتا ترزا واکر در نشویل و Anne M. پترسون در پورتلند اورگان کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن