100 سال پیش تا امروز: قطار فراری کشته شدن یک و زخمی شدن دو - سه شنبه, 16 Jun 2020 PST

وحشی فراری سوار قطار در نزدیکی النس بورگ یک کشته و دو مجروح و یک کل حمل و نقل قطار تقریبا سوزانده. قطار در,

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

وحشی فراری سوار قطار در نزدیکی النس بورگ یک کشته و دو مجروح و یک کل حمل و نقل قطار تقریبا سوزانده.

قطار در, هیجانی, میلواکی, جاده, خط زمانی که مهندس الکتریکی لوکوموتیو متوجه شدم که موتور ژنراتور تولید شد بیش از حد زمان در یک سراشیبی تند کشش.

زمانی که مهندس سعی در تعامل هوا و ترمز و آنها موفق به تابع.

قطار بود به دست آوردن شتاب در هر ثانیه. زمانی که قطار به یک سوئیچ نقطه این بود که خیلی سریع این سه خودرو در پشت قطار – پتک موتور آب و کون – پرواز کردن آهنگ است. در عین حال لوکوموتیو و بقیه 58-ماشین قطار باقی مانده در مسیر و ادامه داد: چیدن سرعت در سراشیبی. اتومبیل لود شد با چوب و نفت است.

"بعد از سقوط سنگین قطار به سمت رودخانه کلمبیا گفت:" Spokane دیلی کرونیکل.

حدود یک مایل و نیم بعد از 13 ماشین پرید ریل و آتش زمانی که آنها از تماس با سیم های برق. ده ماشین پرید مسیر کمی دورتر اما این اتومبیل از دست رفته سیم و آتش گرفتن نکرد.

در نهایت 7 مایل از جایی که مشکل آغاز شده بود باقی مانده از قطار بطرف سمت پل. باقی مانده اتومبیل حمل و نقل پرواز کردن آهنگ سقوط کرد به خطوط برق و "به زودی جمعی از سوختن خرابه."

فراری لوکوموتیو تنها بخشی از قطار چپ بر روی آهنگ. "رهایی از آن بار الکتریکی لوکوموتیو نورد در بورلی آن بدست تحت کنترل است."

یکی brakeman, روش سوارکاری در یکی از boxcars درگذشت در خرابه. یکی دیگر زخمی شد. یک سوم که ظاهرا پریدند حمل و نقل خودرو نیز زخمی شد.

"هیچ یک سرمایه گذاری به منظور برآورد سرعت نسبت به پیش بینی آن سریعترین راه آهن سفر تا کنون گرفته شده در کوه های واشنگتن گفت:" سخنگوی-نقد و بررسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب