اعتراض پیشگام مایکل بنت بازنشسته از NFL در 34

مایکل بنت standout NFL پایان دفاعی که صحبت کردن با زور و اجبار در برابر نژادی و بی عدالتی در طول زندگی حرفه ای

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

مایکل بنت standout NFL پایان دفاعی که صحبت کردن با زور و اجبار در برابر نژادی و بی عدالتی در طول زندگی حرفه ای او گفت: "بازنشستگی پس از 11 سال زندگی حرفه ای در درجه اول با Tampa Bay Buccaneers و سیاتل Seahawks.

"بازنشستگی کمی احساس مثل مرگ از خود, اما من به دنبال به جلو به تولد دوباره — این فرصت را به reimagine هدف من" بنت 34 نوشت: در Instagram. "من هرگز در صلح و آرامش در زندگی من است."

بنت مانند برادر کوچکترش Martellus یک آمریکایی که در آخرین بازی NFL در سال 2017, فصل هرگز خودداری از به اشتراک گذاری نظرات خود را. در سال 2017 پس از ملی تجمع در Charlottesville, Va., بنت بخشی از یک گروه از بازیکنان که شروع اعتراض در طول بازی از سرود ملی به منظور بالا بردن آگاهی از خشونت پلیس و دیگر اشکال از بی عدالتی است. اما در حالی که اکثر بازیکنان زانو و یا افزایش یک مشت طول سرود بنت جلب توجه بیشتر به دلیل انتخاب او برای نشستن بر روی نیمکت.

او بعدها پیوست سفید هم تیمی offensive lineman جاستین بریت که قرار دادن دست خود را در بنت شانه در همبستگی.

داگ بالدوین یک نمای کلی گیرنده گسترده ای که بازنشسته پس از 2018 فصل گفت بنت بود و هرگز ترس به اشتراک گذاشتن نظرات خود را اغلب با حمایت داده ها در داخل و خارج از اتاق قفل است. اما او نیز مایل به گوش دادن به دیگران که با او موافق نیست. در همان زمان او به دنبال مسیرهای غیر متعارف به عنوان زمانی که او تصمیم به نشستن در طول سرود ملی.

"بدیهی است که او مراقبت عمیقا در مورد مسائل مشابه به عنوان کردیم اما او تا به حال خود را در راه مبارزه و صحبت کردن" بالدوین گفت. "او هرگز ترس به خود بیان. که آیا آن را تلاش برای گرد هم آوردن مردم و یا در حال تفرقه قصد خود را برای مردم به دنبال خارج از خود."

بنت تظاهرات مطلع شدند با تجربه های شخصی خود را. در ماه اوت سال 2017, بنت بود که در خارج از لاس وگاس کلوپ شبانه هنگامی که پلیس مشغول تحقیق در یک گزارش از عکس اخراج شدند. دو افسر نزدیک بنت و در نهایت دست به دستبند او را با زور اسلحه. بنت بعد از آن گفت که ماموران به حال نواخته برفلد او و استفاده از نیروی بیش از حد از جمله یک افسر را به زانو زدن در پشت او. لاس وگاس شهری اداره پلیس را تکذیب کرد که نیروی خود را بی جا بود.

در سال 2018 بنت, مجرم شناخته شد در اتهام جنایت, متهم به آزار سالمندان امنیتی گارد هنگامی که او با عجله این زمینه پس از 2017 سوپر باول که Martellus برنده به عنوان یک عضو جدید انگلستان میهن پرستان. اتهام اخراج شد و در سال 2019 به دلیل فقدان شواهد.

او تا دیدگاه خود را در مورد نابرابری نژادی پلیس خشونت و ورزشکاران نقش در جنبشهای اعتراضی در "چیزهایی است که مردم سفید ناراحت کننده" یک کتاب او co-نوشت که منتشر شد در سال 2018 است.

در کالج او گفت که او شگفت زده در چگونه سفید مربیان سعی کردم به قالب سیاه بازیکنان در تصویر خود را.

بنت گفت: در مورد تجربه خود را در Texas A&M: "ما تا به حال سفید, مربیان, و آنها می خواستند سیاه بازیکن را به تجسم آنها چه کسانی بودند. آنها را به ما بگویید به ما بپوشید و شلوار و کفش یک راه خاص; این است که آنچه در آن به معنای 'یک مرد.'"

او به نام NFL برای به طور موثر ممنوعیت khezri سابق San Francisco 49ers کارفرمایی که شروع به زانو در طول سرود ملی در سال 2016 اما چه کسی رفته است unsigned پس از تبدیل شدن به یک عامل آزاد و پس از آن فصل.

"NFL نگه می دارد تا به عنوان رهبران بازیکنان که متهم شده اند و تجاوز به عنف و خشونت علیه زنان و حتی قتل نفس" بنت نوشت. "آنها درست در مقابل ما بازی های کارفرمایی و برنده سوپر جام MVP جوایز. من بسیار به جای تماس با یک رهبر کسی است که کمک می کند تا جامعه خود را."

بنت امضا شد توسط Seahawks به عنوان عامل رایگان undrafted در سال 2009. او بخشیده بود اوایل که فصل برداشت Buccaneers که نقل مکان کرد و او را به دفاعی مقابله با.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پس از چهار فصل در خلیج تمپا Seahawks امضا شده او را دوباره و این بار به یک قرارداد یک ساله در سال 2013. او پیوست چه بود در حال حاضر در لیگ غالب دفاع کمک Seahawks پیروزی خود را تنها سوپر جام قهرمانی این فصل در بخش های بزرگ به دلیل قوی تصویب عجله و دفاعی backfield.

بنت انتخاب شد برای بازی در این نرم افزار کاسه سه بار در زندگی حرفه ای او. در سال 2018 او معامله به Philadelphia Eagles, که در آن او با بازی یک فصل. در سال 2019 او با بازی با پرستان و دالاس کابوی ها. در اکتبر میهن پرستان او را به حالت تعلیق برای یک هفته با استناد به رفتار مخل به تیم; بنت گفت: بعد از فلسفی مخالفت با موقعیت خود مربی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب