گرفتن در ورزش: هر کس در حال برنامه ریزی یک بازگشت از رویدادهای ورزشی زنده اما ما هنوز راه دور از تجربه بسیاری از کسانی که لحظات شاد - سه شنبه, 09 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • چه کسی می داند آنچه که امروز به ارمغان خواهد آورد. دیروز خیلی حادثه در دنیای ورزشی, اما شاید ا

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

گرفتن در ورزش • چه کسی می داند آنچه که امروز به ارمغان خواهد آورد. دیروز خیلی حادثه در دنیای ورزشی, اما شاید امروز متفاوت خواهد بود. ما مطمئن نیستید. درست مثل ما نبوده است مطمئن شوید که برای هفته ها و هفته.

•••••••

• هر کس دوست دارد به بیل موری/روز موش خرمای کوهی امریکا قیاس و من آن را دریافت کنید. فقط در مورد هر روز از اواسط ماه مارس تا به حال مشابه احساس. بدون زندگی ورزشی برای شکستن یکنواختی آن را سخت به تشخیص جمعه, ژوئن 8 از دوشنبه 27 آوریل ،

آه مطمئن وجود دارد حوادث اتفاق می افتد در غیر ورزشی جهان است که متفاوت است. ما نه کور و نه از دست رفته اهمیت, اما ما در حال صحبت کردن در مورد ورزش اینجا. و آن را بسیار آرام است.

هنگامی که آن را بهتر ؟ هیچ کس مطمئن است. همه ساخت برنامه های, اما به عنوان افسانه فیلسوف Al Swearengen گفت: "Deadwood" در روز "اعلام کرد برنامه های خود را یک راه خوب برای شنیدن خدا خنده." (در صورتی که شما نگرانم که قطعه کوچک نوشته شده بود نشان می دهد خالق David Milch که نشان داد او در سال گذشته در حال مبارزه با آلزایمر,.)

NBA قصد دارد. NHL قصد دارد. MLS دارای برنامه است. کالج ها باید با برنامه. مدارس باید با برنامه. هک محلی خود را در گروه جوانان قصد دارد. آیا کسانی که طرح را در میوه باقی مانده است دیده می شود.

هر بار که شما برای باز کردن مورد علاقه خود را به منبع خبر نگاه coronavirus اعداد و تجزیه و تحلیل متخصص, شما ممکن است شنیدن کمی snicker از بالا. و نه در یک راه خنده دار.

هنوز هم ما انگشتان ما عبور و امید برای بهترین.

NBA و NHL در حال تلاش برای توسعه یک ویروس رایگان حباب در فلوریدا یک مکان امن برای بازی در مسابقات به اندازه کافی برای اطمینان از دوام قهرمان و یک دسته کامل از پول است. لیگ اصلی بیس بال است که در تلاش برای هش کردن اطلاعات از یک فصل, اما آن را قطع بیش از خود و بازیکنان نگرانی en route – مثل همیشه.

نسکار و گلف هستند البته بدون تماشاگر. تنیس و MLS به زودی باز خواهد گشت. و هر کس در تلاش است تا پیش از COVID-19 انتظار می رود موج دوم است که برخی از اپيدميولوژيستها احساس می کنید می تواند یک سونامی در مقایسه با اولین.

برای بسیاری از ما فقط می خواهم به ورزش برای بازگشت به ظاهر عادی. ما تمام روز کار می کنند و دوست دارم که قادر به نشستن در شب برای تماشای LeBron James یک بازی برنده بازی الکساندر Ovechkin نمره بازی-پیروزی یا کایل Seager را خارج fastball به چپ میشه.

ما دیده نمی شود چنین چیزهایی در سال, به نظر می رسد هر چند آن را تا به حال نشده است که مدتها – به جز شاید در Seager است. ورزش نیاز به بازگشت و به زودی.

پس از همه صبر نیست متوسط ورزشی فن سازگار ترین فضیلت است.

• بیس بال برگزار خواهد شد سالانه خود را پیش نویس شروع فردا. آن را نمی خواهد پدر خود را از پیش نویس ، آن بوده است کوتاه قابل توجهی. وجود خواهد داشت تنها پنج دور (برش از 40) و پوشش فقط دو روز. از آن خواهد شد تلویزیونی توسط MLB Network, اگر شما واقعا خسته شدم. و از آن خواهد شد یک پیش نمایش از آینده پیش نویس.

بیس بال تصمیم گرفته است تا 40 دور در حال بیش از حد بسیاری از. خوب است. هر کس موافق و پنج است که بیش از حد چند. بنابراین وجود خواهد داشت برخی از مرتب کردن بر اساس از وسط زمین در اثر سال آینده و فراتر از آن. پس از آن می شود. اما کمتر بازیکنان پیش نویس کمتر بازیکنان امضا کمتر بازیکنان وجود دارد برای پر کردن جزئی لیگ نقاط و به نظر می رسد که بخشی از MLB طرح.

صاحبان می خواهید کارآمد – جزئیات کمتر-گران قیمت – minor league سیستم. که آشکار است. آنها کار کرده ام نسبت به آن از سال گذشته. این بیماری همه گیر به آنها داده پوشش کامل برای شروع را تغییر دهید نه فقط در این سال وجود دارد این است که شانس کمی وجود خواهد داشت minor league baseball این تابستان – اما پایین جاده.

بله این سال پنج دور پیش نویس است که ظاهرا یک. اما انگیزه برای محدود کردن هزینه ها و قرارداد جزئی لیگ است که قطعا نه. حرفه ای بیس بال چشم انداز در سراسر کشور است که در میان یک تغییر عظیم.

•••

WSU: در اطراف Pac-12 شاید زمان خوبی برای سهام این کنفرانس است. ... کلرادو فوتبال برنامه به نظر می رسد استقبال از فعالیت در میان بازیکنان خود را. و مربی کارل Dorrell ارائه کرده است به حالت تعلیق بازیکن راهی برای بازگشت به این تیم است. ... بیشتر از UCLA. این بار آن را با یک نگاه به linebackers. ... ایالتی آریزونا بازیکنان نیست دریافت بسیار در راه پیش فصل تمجید. ... در بسکتبال, اخبار, اورگان پیوست گروه رو به رشد بسکتبال کالج در برنامه های است که نمی خواهد که فعالیت های تیم در روز انتخابات. ... یوتا است که در برخورد با یک بسکتبال signee که می خواهد از او نامه ای از قصد.

Gonzaga: در جای دیگر در WCC یک BYU گارد یادگیری نقش های جدید.

EWU: هیچ بهار فوتبال در شرق این سال است. آنچه که برای این برنامه ؟ رایان Collingwood آیا بهترین خود را برای پیدا کردن. ... چه شرق سابق سر مربی تیم بسکتبال و Gonzaga دستیار ری Giacoletti تا به این روز ؟ شما می توانید پیدا کردن در اینجا.

Seahawks: زمانی که شاهین به توافق نظر با veteran در حال اجرا بازگشت کارلوس هاید آنها می دانستند آنچه را که آنها گرفتن. یک چاشنی صدای در اتاق قفل و یک بازیکن با تجربه است که می تواند قبول یک نقش است. هاید ملاقات با سیاتل رسانه ها روز گذشته و صحبت در مورد نقش خود به عنوان به خوبی به عنوان نقش فوتبال در زمان ملی, بحث در مورد نژاد پرستی.

Mariners: صاحبان پیشرفته یکی دیگر از پیشنهاد دیروز ارسال بازیکنان 76-برنامه بازی است که هنوز هم بیشتر شامل کاهش پرداخت. ما را ببینید که چگونه از آن می رود. ... M را به حال بد فصل سال گذشته است. این بدان معناست که آنها پیش نویس اولیه. این یک مزیت بزرگ تنها بزرگتر بیش از 40 دور از پیش نویس. آه صبر کنید. فقط M باشید. وجود دارد تنها پنج دور و آنها فقط شش میدارد.

•••

• ما در انتظار برای عبور همراه برخی از اخبار غم انگیز از یک طبیعت شخصی در این هفته. اما تصمیم گیری در مورد یک رفیق است که یک همراه و همدم ثابت برای نزدیک به یک دهه است که بیش از دشوار است. وجود دارد یک دلیل سگ داده شد "بهترین دوست انسان" برچسب چندان طولانی پیش. همه می توانم بگویم این است, از آن شده است یک صبح به خیر. امیدوارم وجود خواهد داشت یکی دیگر از تجمع – ما طرفداران ورزش همیشه عشق یک رالی درست است ؟ – و ما باید اخبار مثبت به سهم فردا. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن