فن گروه اعتراض جعلی جمعیت سر و صدا در فوتبال میان همه گیر

دوسلدورف, آلمان—اتحاد طرفداران فوتبال در سراسر 16 کشورهای اروپایی راه اندازی یک کمپین روز شنبه در برابر مصنوعی

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

دوسلدورف, آلمان—اتحاد طرفداران فوتبال در سراسر 16 کشورهای اروپایی راه اندازی یک کمپین روز شنبه در برابر مصنوعی سر و صدای جمعیت در حال استفاده در پخش بازی برگزار می شود در خالی استادیوم میان coronavirus بیماری همه گیر.

در نامه سرگشاده ای در روز لیگ برتر رزومه و یوفا تصمیم بر تغییر زمان لیگ قهرمانان فن گروه می گویند که "تکنولوژی واقعیت افزوده از قبل ضبط شده chants و دیگر اشکال حمایت مصنوعی نمایندگی ملامت برای مطابقت با طرفداران."

زمانی که بوندسلیگا از سر ماه گذشته رسانههای آلمانی شروع به ارائه بینندگان تلویزیون انتخاب بین صدای زنده از خالی استادیوم یا یک موسیقی متن از ثبت شعارهای فن مخلوط توسط یک تولید کننده به همراه عمل است. کانال های تلویزیون نمایش این بازی در سطح بین المللی اغلب برداشت و تغذیه مصنوعی با سر و صدا و بدون ارائه محلی خود بینندگان انتخاب.

ویدئو بازی های شرکت EA Sports است که تامین مشابه جمعیت سر و صدا کشیده شده از خود بایگانی ضبط شده برای پخش برنامه های اسپانیا لالیگا و لیگ برتر.

"خالی stadia یک نتیجه مستقیم از بحران بهداشت عمومی است که تحت تاثیر هر یک از ما و عدم وجود طرفداران نمی تواند جبران شود توسط یک کامپیوتر شبیه سازی با هدف تفریحی از مخاطبان تلویزیون گفت:" طرفداران' نامه منتشر شده توسط گروه چتر طرفداران فوتبال اروپا است.

فن گروه نیز به نام به هواداران داده می شود صدا در مشاوره در مورد زمانی که و چگونه آن را امن اجازه می دهد تا طرفداران به بازگشت به استادیوم میان همه گیر. آنها همچنین خواستار مشارکت در اصلاحات به فوتبال بیشتر از لحاظ اقتصادی پایدار در یک سیستم که با نام تجاری "ناقص ناعادلانه و غیر قابل تحمل."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب