ویروس سنبله باعث بزرگ کالیفرنیا در مورد چهره در reopenings - Tue, 01 Jul 2020 PST

ساکرامنتو, کالیفرنیا. — کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom روز چهارشنبه دستور داد بارها و داخل سالن نا

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

ساکرامنتو, کالیفرنیا. — کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom روز چهارشنبه دستور داد بارها و داخل سالن ناهار خوری در رستوران ها به اکثر مناطق کشور برای سه هفته بعد در میان نگران موج جدید کروناویروس موارد در سراسر کشور.

تجدید نظر اقامت در خانه سفارش بر 19 استان ها که حدود سه چهارم از دولت حدود 40 میلیون نفر زندگی می کنند — از جمله لس آنجلس.

Newsom می گوید داخلی عملیات در رستوران ها از wineries و مزه اتاق, خانواده, سرگرمی, مراکز سینما و باغ وحش و موزه ها و cardroom قمار کسب و کار ، بارها دستور داده شد به هر دو محیط داخلی و خارجی عملیات.

"خط پایین این است که گسترش این ویروس همچنان در یک رای است که به خصوص در مورد" Newsom گفت.

نظم آمد و تنها چند روز پیش از آنچه که انتظار می رود به یک مشغول چهارم جولای آخر هفته برای دولت است. که نگران مقامات بهداشت عمومی چون مردم انتظار می رود برای جمع آوری در اعداد بزرگتر از آنها برای ماه ها پس از دولت آرام آن stay-at-home منظور اجازه می دهد کسب و کار بیشتر برای باز کردن.

Newsom را به سواحل نزدیک اما گفت: پارکینگ در تمام سواحل در جنوب کالیفرنیا و منطقه خلیج سان فرانسیسکو خواهد به محدود کردن جمعیت. پارک دولت — که شامل برخی از سواحل — باز باقی خواهد ماند اما با اقدامات صورت گرفته به منظور کاهش ازدحام بیش از حد.

Newsom گفت: بسته شدن کسب و کار جدید به منظور امر به شهرستانهای شده اند که بر دولت نظارت لیست به دلیل افزایش coronavirus موارد برای سه روز متوالی: کنترا کوستا, Fresno, گلن, Imperial, Kern, پادشاهان, Los Angeles, مرسد, نارنجی, رودخانه ساکرامنتو, San Bernardino, San Joaquin, Santa Barbara, سانتا, کلارا, Solano, استنیسلاس, شهرستان تولار و ونتورا.

اما اجرای قوانین جدید دشوار خواهد بود Newsom گفت. او گفت: هفت سازمان های دولتی با سازمان تنظیم مقررات خواهد هدف غیر سازگار با کسب و کار از جمله وزارت نوشیدنی الکلی کنترل وزارت امور فروش و گشت بزرگراه کالیفرنیا.

و او پیشنهاد کرد که مقامات دولتی برای اولین بار سعی کنید برای متقاعد کردن غیر سازگار کسب و کار برای همکاری به جای جریمه کردن آنها.

"این بیشتر به آموزش و پرورش است. من نه بیرون آمدن با یک مشت. ما می خواهیم نمی آیند با قلب باز شناخت قدر از برخی از این تغییرات" Newsom گفت.

تایید coronavirus موارد در کالیفرنیا افزایش یافته و نزدیک به 50 ٪ بیش از دو هفته گذشته. بیشتر نگرانی به مقامات رشد پایدار در دولت COVID—19 بستری شدن در بیمارستان — افزایش 43 ٪ بیش از دو هفته گذشته.

بسیاری از محلی کالیفرنیا دولت باید تاخیر در بازگشایی و یا اعمال محدودیت های اضافی به عنوان مورد افزایش یافت. مقامات در لوس آنجلس بسته سواحل برای چهارم جولای آخر هفته قبل از Newsom خود را اعلام کرد محدودیت و Fresno County در دولت مرکزی دره کشاورزی افزوده در حال حاضر دستور داد تمام بارها را ببندید.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب