چگونه ورزش لیگ تنظیم ورزشکاران فعالیت

پس از khezri و ورزشکاران دیگر باعث به هم بزنید در سال 2016 با زانو زدن برای سرود ملی در اعتراض به نژادپرستی و

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

پس از khezri و ورزشکاران دیگر باعث به هم بزنید در سال 2016 با زانو زدن برای سرود ملی در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس, لیگ درهم به مجموعه ای از سیاست ها در این تظاهرات. در حال حاضر در پی قتل جورج فلوید و سراسر کشور تظاهرات آن الهام گرفته از این موضوع به خوبی ممکن است بوجود می آیند دوباره به عنوان ورزشی آمریکا بازگشت. و برخی از لیگ ها در حال بازبینی قوانین خود را.

در اینجا نگاهی به برخی از ورزش' مواضع سیاسی تظاهرات در طول سرود:

NFL

در سال 2018 NFL اعلام کرد یک سیاست است که ممنوع زانو طول سرود ملی. آن را اجازه می دهد تا بازیکن گزینه ماندن در اتاق قفل تا زمانی که این سرود بود.

راجر Goodell کمیسر NFL گفت: زانو تظاهرات حال ایجاد یک "درک غلط در میان بسیاری است که هزاران نفر از بازیکنان NFL شد unpatriotic."

در آن زمان رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حاکی از تایید بخشی از NFL جدید سیاست اما گفت که او فکر نمی کنم بازیکنان را در رختکن به اعتراض. "اگر یک بازیکن است نه ایستادن برای سرود ملی," مغلوب ساختن پیشی جستن در توئیتر خود نوشت "شاید شما نباید در کشور است."

اما هفته گذشته در پی فلوید تیراندازی و تظاهرات Goodell گفت: در یک ویدیو کوتاه, "ما, ملی, فوتبال, لیگ, اعتراف ما در اشتباه بودند برای گوش دادن به بازیکنان NFL زودتر و تشویق همه به صحبت کردن و مسالمت آمیز اعتراض کنند."

مغلوب ساختن پیشی جستن حفظ موقعیت خود. "ما باید ایستاده راست و بلند در حالت ایده آل با یک سلام یا یک دست بر روی قلب" او نوشت: هفته گذشته در توییتر. "دیگر وجود دارد چیزهایی که شما اعتراض کنید اما نه بزرگ ما پرچم آمریکا — هیچ زانو!"

بازی های المپیک

بازی های المپیک جنبش برای دهه تا به حال برخی از دقیقترین قوانین در برابر اعتراضات و یا اظهارات سیاسی در هر نوع بازی.

معروف ترین در سال 1968 آمریکایی, آهنگ ورزشکاران Tommie اسمیت و جان کارلوس به خانه فرستاده شدند پس از یک قدرت سیاه سلام در ایالات متحده سرود ملی. در حالی که اقدامات آنها در حال حاضر اغلب مورد تحسین قرار گرفته به عنوان لحظه ای قهرمانی, همان قوانین برای المپیک و ورزشکاران امروز است.

United States fencer Race Imboden, left, kneels during the national anthem at the men's foil team medal ceremony during the 2019 Pan American Games in Lima on August 09, 2019.

در سال گذشته چکش پرتاب کننده گوئن بری و شمشیرباز مسابقه Imboden قرار گرفتند تعلیقی برای یک سال توسط ایالات متحده در المپیک و پارالمپیک کمیته زانو طول سرود در تابه هستم بازی.

کمیته اجرایی سارا Hirshland گفت که او را تحسین فعالیت خود اما همچنین که ورزشکاران باید "رعایت سیاست های ما موافقت خود را به منظور اطمینان از بازی های موفق در هدف خود را برای سالهای زیادی را به آمده است."

هفته گذشته Hirshland و بری صحبت با تلفن و هر دو گفت: عذرخواهی ارائه شد. "من عذرخواهی برای چه من تصمیم گیری ساخته شده او را احساس می کنید و همچنین انجام بهترین من برای توضیح دهد که چرا من آنها را ساخته" Hirshland گفت.

روز شنبه, توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: "ما بسیار روشن در موضع ما در برابر هر نوع تبعیض و علیه نژادپرستی" و حمایت از ورزشکاران با استفاده از آزادی بیان در "وقار راه است."

"من واقعا فکر می کنم ورزشکاران کمیسیون گرفتن نبض از ورزشکاران و بازتاب بسیار خوبی از نظر اکثریت است."

کمیته بین المللی المپیک به تلگراف گفت این هفته که قوانین علیه تظاهرات از هر نوع هنوز هم در جای خود.

NBA

NBA تا به حال یک سرود قانون در کتاب خود از سال 1981. شرایط خاص به عنوان دقیق در لیگ جاری عملیات دستی وادار مربیان, بازیکنان و مربیان "را به حال ایستاده و خط در وقار استقرار" در آمریکا و کانادا سرودهای ملی. عمل استاندارد است که برای دو تیم به خط همراه ناپاک خطوط.

بازیکنان NBA به این نقطه هرگز تحت فشار قرار دادند به این قانون تغییر کرده است. لیگ صادر یادداشت قبل از 2017-18 فصل یادآوری تیم این قانون پس از آدم نقره ای NBA کمیسر ابراز امیدواری کرد "که بازیکنان ما ادامه خواهد داد به استفاده از آن به عنوان لحظه ای از وحدت است." تیم مطلع شدند در این زمان است که آنها "لازم نیست که اختیار را به چشم پوشیدن از این قانون است."

"این یک قانون زمانی که من با درگیر لیگ و انتظار من این است که بازیکنان ما ادامه خواهد داد برای ایستادن برای سرود" نقره گفت: در ماه سپتامبر 2017.

در عین حال نقره و میشل رابرتز مدیر اجرایی ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط نیز صادر co-written letters قبل از 2016-17 و 2017-18 فصل تشویق بازیکنان "در تعقیب آگاهی اجتماعی." یک خط از نامه دوم را بخوانید: "خوشبختانه شما نه تنها جهان بزرگترین بازیکن بسکتبال — شما باید قدرت واقعی برای ایجاد اختلاف در جهان است و ما می خواهیم شما را به می دانم که بازیکنان در انجمن و لیگ همیشه در دسترس برای کمک به شما از شکل معنی دار ترین راه را که تفاوت."

در پی فلوید مرگ در مینیاپولیس در حالی که در بازداشت پلیس در ماه گذشته متعدد بازیکنان NBA شده اند در خط مقدم تظاهرات سراسری علیه نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس. آن است که هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است بیش از شش هفته قبل از بازی NBA در حال برنامه ریزی برای شروع دوباره در والت دیزنی جهانی نزدیک اورلاندو فلوریدا., اگر وجود خواهد داشت یک تجدید تمرکز بر حکومت و یا تماس از بازیکن صفوف به اصلاح آن — و یا حتی چگونه سرودهای به کار گرفته خواهد شد. معمول عمل آوردن در خارج سرود خوانندگان درگیری با NBA قصد حفظ شدیدا کنترل حباب برای مبارزه با کروناویروس.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"عنوان شده است مورد چند سال گذشته ما را در همکاری با بازیکنان در مورد مسائل مهم مثل این" مایک باس, NBA, سخنگوی, گفت:, شنبه ،

Bruce Maxwell of the Oakland Athletics kneels in protest during the singing of the national anthem prior to the start of the game against the Texas Rangers on September 24, 2017, in Oakland, Calif.

لیگ اصلی بیس بال

در سال 2017, بعد از بروس ماکسول از اوکلند را به زانو در طول سرود بیس بال با صدور بیانیه ای گفت: "لیگ اصلی بیس بال دارای یک سنت طولانی مدت از ارج نهادن به ملت ما قبل از شروع بازی های ما. ما همچنین توجه است که هر یک از بازیکنان ما است که یک فرد خود را با پس زمینه دیدگاه ها و نظرات. اعتقاد ما این است که ما بازی را ادامه خواهد داد را به ما طرفداران جوامع خود و بازیکنان ما با هم."

ماکسول بود و نه مجازات. دیگر عمده leaguers نمی های خود را تکرار کردند.

فوتبال جهان

پس از مگان Rapinoe زانو برای سرود در ایالات متحده, تیم ملی, بازی فوتبال ایالات متحده اتخاذ یک سیاست است که گفت: "همه افراد به نمایندگی از فدراسیون تیم ملی باید ایستاده با احترام در طول بازی از سرودهای ملی در هر رویداد است که در فدراسیون نشان داده شده است."

اما هیئت مدیره ملاقات سه شنبه و رای به لغو این سیاست. U. s. Soccer کارکنان را مطرح کرده و این موضوع را با فدراسیون رهبری در هفته گذشته و در بیانیه ای از تیم زنان خواسته است که فدراسیون لغو سیاست و موضوع "یک عذرخواهی به سیاه و سفید ما بازیکنان و هواداران است."

United States winger Megan Rapinoe kneels during the national anthem before a match against Thailand on September 15, 2016, at MAPFRE Stadium in Columbus, Ohio.

فیفا اجرا می شود که جهان فوتبال در هفته گذشته گفت: که عبارت از حمایت از معترضان توسط برخی از بازیکنان در آلمان خواهد بود و نه نقض هر قاعده. "برای اجتناب از شک" جیانی رده مربیان, FIFA رئیس جمهور گفت: "در جام جهانی, رقابت, تظاهرات اخیر از بازیکنان در مسابقات بوندسلیگا خواهد سزاوار یک تشویق و یک مجازات است."

در انگلستان, لیگ برتر بازیکنان در حال برنامه ریزی حمایت های سیاه زندگی مهم جنبش زمانی که بازی رزومه هفته آینده. لیگ است که انتظار نمی رود در راه ایستاده است.

MLS

لیگ یک سیاست است که تاریخ به سال 2017, اجازه می دهد تا زانو شد. "در حالی که پرورش یک محیط از تنوع و برابری و شمول لیگ برتر فوتبال غرفه توسط آرمان آزادی بیان و حق تظاهرات مسالمت آمیز که نشانه های از ایالات متحده و کانادا است. اگر بازیکنان یا کارکنان تصمیم به ایستادن زانو زدن و یا در غیر این صورت حق خود را به تظاهرات مسالمت آمیز در طول بازی از سرودهای ملی قبل از بازی های لیگ ما از آنها حمایت کنند."

تا به امروز هیچ MLS بازیکن زانو طول سرود ملی لیگ گفت.

NCAA

در یک بیانیه NCAA گفت: "به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از آموزش عالی NCAA ارزش بیان و آزادی بیان برای همه دانش آموزان است. ما تحسین کالج ورزشکاران برای درگیر شدن در جوامع خود و دفاع برای تغییر."

در سال 2017, انجمن با ارسال یادداشتی به میزبان سایت برای مسابقات قهرمانی NCAA مشاوره آنها را: "دانشجو-ورزشکاران باید حق آزادی بیان است. زانو طول سرود ملی یا نه بیرون آمدن از اتاق قفل برای سرود است در برابر قواعد بازی. هیچ اقدام مورد نیاز است و بدون توجه بیشتری نیاز دارد به آن کشیده می شود."

NCAA این هفته گفت که یادداشت منعکس انجمن سیاست های کنونی در مسابقات قهرمانی. به طور منظم فصل بازی در حال اجرا توسط دانشگاه ها و کنفرانس ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب