هیچ paycheques برای 11 leaguers با پیشرفت بزرگتر از حقوق و دستمزد

نیویورک—اعطای دیتون را متوجه یکی نبود در این فصل پس از او گزارش به Atlanta Braves: او دو بار در یک ماه حقوق و

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

نیویورک—اعطای دیتون را متوجه یکی نبود در این فصل پس از او گزارش به Atlanta Braves: او دو بار در یک ماه حقوق و دستمزد.

او در میان 11 عمده leaguers که نرم افزار تاریخ پرداخت به صورت مختصر 60-بازی فصل به مقدار کمتر از $286,500 (ایالات متحده) پیشرفت در حال حاضر دریافت شده توسط 32 ساله left-hander.

"این رفتن به عجیب و غریب نمی paycheque," او گفت: "اما ما در حال حاضر پرداخت کردم."

دیتون داد تا 6,776 هفتم و نهایی خانه اجرا از فصل گذشته رکورد مجموع به نیویورک متس' دومینیک اسمیت. به رزومه آماده سازی برای فصل جدید او را در درایو دوشنبه از خانه خود را در زمستان Haven, Fla., به آتلانتا با همسر کری, 2 1/2 سال دکر و نزدیک به شش ماه نولان برای بریوز' تمرینات در Truist پارک.

پس از باز کردن روز به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس لیگ برتر بیس بال و بازیکنان' association توافق مارس 26 به یک معامله است که به نام برای تیم به پیشبرد $170 میلیون در حقوق بیش از 60 روز اول از این فصل است.

دیگران که نمی paycheques به دلیل پایین نرم افزار-دارای حقوق هستند لس آنجلس داجرز پارچ جیمی نلسون و نیویورک یانکیز مسکن Jonathan دارنده ($277,778 هر) پیتسبورگ infielder اریک گونزالس و مینه سوتا پارچ مت Wisler ($268,519 هر کدام) فیلادلفیا, گیر اندرو نپ ($262,943) شیکاگو توله پارچ Jharel پنبه ($237,037) کوزه Collin McHugh بوستون راس نورسته از داجرز و جسی هان از کانزاس سیتی ($222,222 هر) و میلواکی پارچ فردی پرالتا ($575,200).

"اولین واکنش من بود وای اگر ما نمی هر گونه بازی ها در این سال من قصد دارم به پرداخت همان مقدار که فردی فریمن پرداخت می شود به طوری که خیلی باحال" دیتون گفت: در یک مرجع به هم تیمی خود چهار بار All-Star اولین baseman با $22 میلیون حقوق و دستمزد که قطع شد به حدود 8.15 میلیون. "من می دانستم که وجود دارد رفتن به یک نقطه است که اگر ما سر بازی من نمی پرداخت می شود. و من OK بود که از آنجا که ما هنوز هم دریافت مقدار قابل توجهی از پول و ما خوب است."

هر یک از حدود 480 بازیکنان با به اصطلاح "راست" قرارداد است که برای یک واحد حقوق و دستمزد دریافت $286,500. این 769 بازیکنان با "تقسیم" قرارداد است که حقوق و دستمزد پایین تر در لیگ کوچک — به طور کلی یک گروه جوان هنوز واجد شرایط برای داوری کردم یا $16,500 30.000 دلار یا $60,000 بسته خود را جزئی لیگ پرداخت سطح.

دیتون که صرف بخش از سه فصل در رشته های دارای $655,000 یک سال قرارداد. خود نرم افزار تاریخ حقوق و دستمزد برای فصل کوتاه خواهد بود $242,593 فرض سرایت نمی تواند بیشتر بازی ها لغو شود.

این گروه نمی خواهد که به بازگشت هر نقدی به دلیل مارس مقابله متحده "در این رویداد وجود دارد 2020 قهرمانی فصل هر مقدار پیشرفته به فردی بازیکنان است که نمی توان جبران توسط باشگاه از طریق کسر حقوق و دستمزد در طول سال 2020 فصل به هر دلیلی باید بازپرداخت به باشگاه بین المللی مالیاتی صندوق در پایان سال 2020 فصل است."

که مالیات بر صندوق است که پول های جمع آوری شده از تیم های است که بیش از حد مشخص شده خود پاداش استخر برای ثبت نام با قیمت بالا آمریکای لاتین آماتور.

"ما خوش شانس از آنجا که ما در حال گرفتن پول بیشتر از نرم افزار-دارای مقدار" دیتون گفت.

بسیاری از گروه های نسبتا پایین حقوق برای بازیکنان واجد شرایط داوری به دلیل آسیب دیدگی که در کنار آنها و کاهش آمار خود را.

نلسون بازگشت و در ماه ژوئن گذشته از جراحی شانه و محدود به سه شروع می شود و هفت تسکین ظاهر.

McHugh از دست رفته سپتامبر و پس از فصل با درد آرنج راست و یک قرارداد امضا شده با $600,000 حقوق و دستمزد و $3.65 میلیون در عملکرد و فهرستی از پاداش است.

پنبه Dayton هان و نورسته همه قطع شد با آرنج عمل جراحی اولیه در حرفه خود و گونزالس از دست رفته بیش از نیمی از فصل گذشته پس از شکستن ترقوه خود را.

پرالتا پایین حقوق و دستمزد در سال 2020 به عنوان بخشی از مبلغ 15.5 میلیون دلار به پنج سال قرارداد او به توافق در ماه مارس است.

دیتون بود 0-1 با 3.00 عصر در 14 تسکین حضور سال گذشته است و 1-3 با 3.34 عصر در 68 بزرگ بازی های لیگ که شامل زمان با داجرز در 2016-17. او شگفتی چگونه او را کرایه در داوری زمستان آینده.

"این رفتن به یک سال و یک فصل کوتاه, اما من حدس می زنم آنها در حال رفتن به باید برای درمان آن بر روی کاغذ واقعی مانند یک فصل یک فصل قهرمانی," او گفت:. "و تا آنجا که قرارداد در آینده آنها در حال رفتن به مجبور به گرفتن آمار در این سال که نوع ترسناک برای تسکین پارچ به صداقت دلیل این که شما یک بازی بد در آن طول می کشد یک سال تمام به آن بازگشت. آهسته شروع می شود آهسته شروع کنه."

نورسته یک مشاور مالی برای Riley B. مدیریت ثروت که او بازی بیس بال مذاکره $2.1 میلیون معامله در ماه ژانویه بود اما قادر به 1.5 میلیون دلار تعیین شده به عنوان یک امضای جایزه که محافظت شده است و نه کاهش می یابد. تنها $600,000 مشخص شده به عنوان حقوق و دستمزد در قرارداد می شود نرم افزار تاریخ.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"این خواهد بود که عجیب و غریب به دریافت هیچ پول و یا paycheques در طول سال," او گفت:. "من خدا را شکر برای من در زمینه امور مالی چون من راحت با من توانایی به بودجه. من نگرانی در مورد 10 تا از بچه های دیگر در وضعیت من. مشخصات فنی دریافت خواهد شد درآمد صفر تا آوریل آینده. این مدت زمان طولانی به بودجه جلوتر است."

یک گزینه برای بازیکنان می تواند مجوز پول به آنها بدهکار هستند که تا به حال حفظ شده است برای آنها توسط اتحادیه.

"ما PA ارائه شده است دستمزد از انواع برای بچه ها در شرایط مشابه" نورسته گفت. "اما من نمی دانم چه مقدار پول و یا چگونه اغلب آنها می توانند آن را دریافت خواهید کرد. آن را نیز می آید از ما 'war chest,' است که پول ذخیره شده برای حقوق در مورد توقف کار در سال 2022. اکثر بچه ها سعی خواهد کرد برای جلوگیری از کشیدن پول از آن, مگر اینکه آنها در شرایط وخیم."

آخرین مطالب