رفتار خانم 6/29 - Mon, 29 Jun 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند سلام خانم منش: من دختر یک دبیرستان ا

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند

سلام خانم منش: من دختر یک دبیرستان ارشد که فارغ التحصیل این سال است. با توجه به coronavirus وجود نداشت مراسم فارغ التحصیلی.

در آغاز سال تحصیلی ما دستور اطلاعیه فارغ التحصیلی که اظهار داشت: در اصل برنامه ریزی شده و محل و تاریخ و زمان مراسم. دختر من فکر می کند آن را "احمق" به آنها ارسال راپس از فارغ التحصیلی اتفاق رخ نداد.

در حالی که این مراسم لغو شد دختر من فارغ التحصیلی یک نقطه عطف برای او و من می خواهم به پست الکترونیکی اطلاعیه به خانواده و دوستان نزدیک است. آیا آن را خوب به پست الکترونیکی اطلاعیه ها حتی اگر اطلاعات بیشتر در مورد این مراسم و دیگر اعمال می شود?

آرام خواننده: دختر خود را یاد گرفته است چیزی در علاوه بر این به دبیرستان مطالعات. این است که در واقع عجیب و غریب و گمراه کننده – "احمق" است کمی سخت به اعلام یک مراسم است که صورت گرفته است. و آن است که به خصوص بی نزاکت به انجام این کار بیش از اعتراضات ترین فرد نگران است.

بله خانم رفتار می داند که شما در حال افتخار دختر خود را به موفقیت. کافی وجود دارد راه را برای شما به آن را اشاره به همه آنها اعتقاد شما علاقه مند خواهد بود بدون استفاده از اطلاعیه ها که بی درنگ آنها را به فکر می کنم "بنابراین آنها برگزار شد و پس از فارغ التحصیلی ؟ که بی پروا. من فقط امیدوارم که همه آنها خوب است."

سلام خانم منش: من آرزو می کنم برای اطلاع رسانی دکتر من دیگر نمی خواهد نیاز به خدمات خود را. من در بر داشت بسیاری از اطلاعات و پروتکل های برای پزشکان علاقمند به "خاتمه" یک بیمار اما هیچ چیز برای بیمار مایل به درستی ارتباط خود را مایل به تغییر پزشکان.

بودند و آن را تنها یک ماده از تشکر از دکتر خود را برای مراقبت عالی من خواهد بود نه در از دست دادن برای کلمات. این است که نه.

آرام خواننده: اگر شما شکایت کرد و او را برای قصور او در حال حاضر می داند که شما در حال ترک.

کوتاه است که اگر شما احساس می کنید شما نمی توانید حتی اشاره مراقبت در حالی که حذف اصلاح "عالی" را از دست ندهید رفتار نشان می دهد: "من می خواهم آن را درک اگر شما می خواهم به جلو سوابق من به دکتر ناتانیل Tenderhands که من خواهد شد از دیدن او در آینده است."

سلام خانم منش: من اغلب تعجب می کنم در مورد استفاده صحیح از "لطفا." باید آن را در این راه: "لطفا دست من که در مورد"? و یا به جای "دست که در مورد به من لطفا"? یا گزینه سوم "می تواند به شما لطفا از دست من که در مورد?"

دو تا از این به نظر می رسد به درخواست اما یکی برای تلفن های موبایل خواستار است. که خواهد بود مناسب ترین?

آرام خواننده: "لطفا" باید قبل از درخواست. اما در حال حاضر که مردم خسته کننده هستند و با توجه به مقاومت در برابر ساده ترین متعارف آداب و معاشرت, دست, رفتار, سپاسگزار است که آن را در است در همه وجود دارد.

عزیز از دست رفتار: هنگام نوشتن یک نامه در لوازم التحریر که تنها یک deckled یا لبه پاره باید لبه راست یا لبه پاره بود در بالای نامه ؟

آرام خواننده: آن است که اگر پاره نیست از آن استفاده کنید. رفتار خانم فقط حدس می زنم که در آن است در نظر گرفته شده به عنوان یک نوع از شلیته دخترانه که می رود در پایین.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت www.missmanners.com.; به ایمیل dearmissmanners@gmail.com; یا از طریق پست به دست رفتار اندروز McMeel پیوند 1130 گردو سنت, Kansas City, MO 64106.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب