نیاز به یک میز ایستاده در خانه ؟ سعی کنید یک چوبی سریع-به-جمع آوری یک

میز ایستاده مشترک در دفاتر اما کمتر در خانه, تا حدودی به دلیل آنها را تا مقدار زیادی از فضا و تمایل به گران اس

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

میز ایستاده مشترک در دفاتر اما کمتر در خانه, تا حدودی به دلیل آنها را تا مقدار زیادی از فضا و تمایل به گران است. این مشکل در حال حاضر که بسیاری از مردم در حال کار در خانه به دلیل COVID-19 همه گیر و واقعا می تواند استفاده از با کیفیت بالا, ایستاده, ایستگاه های کاری.

یک شرکت به نام کار از خانه میز است یک راه حل بالقوه با مینیمالیستی و مدولار ایستگاه های کاری از چوب ساخته شده. در حمل قطعات این میز گرد هم می آیند در یک لحظه و بدون ابزار. آنها با کمال تعجب پایدار حتی زمانی که لادن با تجهیزات کامپیوتری است که می تواند شامل چندین نمایش می دهد.

آنها همه کاره, با گزینه ای را برای آنها را به صورت ایستاده و یا نشسته روی میز. تعویض بین حالت های زمان کمی طول می کشد چرا که این میز باید به پاره کردن و پس از آن ساخته شده اما از آن آسان است.

افزودنیها شامل قفسه ها در انواع اشکال و اندازه های مختلف مانند مربع پلت فرم که بر اساس آن برای قرار دادن یک لپ تاپ یا یک نمایش در سطح چشم در حالی که با استفاده از یک صفحه کلید و ماوس اولیه روی سطح کار.

در کمتر از 400 دلار میز نیست دقیقا دزد و برخی سنتی موتوری میز ایستاده می توان در یافت که تقریبا قیمت. اما میز چوبی' تطبیق پذیری و collapsibility هستند به علاوه در تنگ فضاهای مسکونی — از بین بردن و پر کردن میز زیر تخت وقتی که آن مورد نیاز نیست و یا حرکت آن را از جایی به جای.

میز موجود در سیاه و سفید و "بور" (نور-رنگ چوب) shadings.

کار از خانه میز نیز فراهم می کند یک بچه میز با تطبیق مدفوع برای $269.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن