رامش Ponnuru: صدای شیپور جنگ در Fauci ممکن است در پایان شکست برای هر دو

پایین دو رقمی را در برخی از انتخابات با کمتر از چهار ماه تا انتخابات رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم گ

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

پایین دو رقمی را در برخی از انتخابات با کمتر از چهار ماه تا انتخابات رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم گرفته است که از آن زمان به راه اندازی یک حمله در برابر ... خود را مشاور. که بسیار محبوب تر از او است. مغلوب ساختن پیشی جستن است بازنویسی سیاسی rulebook بیش از چهار سال گذشته اما این تجدید نظر بعید به نظر می رسد به چوب.

کاخ سفید دستیاران شده اند توزیع یک یادداشت در انتقاد Dr. Anthony Fauci و تا آنجا پیش رفت به نوشتن یک op-ed مقاله کوبیدن او. مغلوب ساختن پیشی جستن خود را به اشتراک گذاشته است انتقادات از Fauci در توییتر و ساخته شده خود را در مصاحبه ها. اما او نیز chided دستیار نوشت که ضد Fauci op-ed قطعه مشاور اقتصادی پیتر ناوارو پس از این کاخ سفید است که ناتوان از چسبیدن به یک داستان.

همه از این است که منحرف به عنوان یک موضوع سیاسی و استراتژی و مدیریت دولتی. مانند بسیاری از آنچه رئیس جمهور می کند به نظر می رسد بر اساس توجه بیش از حد به آنچه که او می بیند در تلویزیون. بهترین نتیجه از این یک طرفه دشمنی ممکن است برای هر دو او و ما به کمتر از Fauci.

دکتر بازی های برگزار شده است چند نقش متمایز در طول coronavirus بیماری همه گیر. بحث بر او ساکن در دو تا از آنها: مشاور رئیس جمهور و مبین عمومی-سیاست های بهداشت عمومی ، یک سوم واز توجه بسیار کمتر است. به عنوان مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی یک بخش از موسسه ملی سلامت Fauci آگهی و هماهنگ توسعه درمان و واکسن پروتکل برای مبارزه با کروناویروس. این نقش مهم تر از دو نفر دیگر. اجماع در میان ناظران مطلع است که Fauci انجام شده است آن را فوق العاده خوب.

چون Fauci اتحاد مدنی-خدمات حمایت تهمت نمی تواند نگه داشتن او از انجام این کار حیاتی. اگر او فکر می کند Fauci می دهد مشاوره بد او یک راه حل آسان در دسترس: او نمی توانست آن را. تهمت می توانید گوش دادن به افراد دیگر به او اعتماد دارد ، اگر مغلوب ساختن پیشی جستن فکر می کند Fauci انجام داده است یک کار ضعیف به عنوان یک رابط او می تواند دولت او اجازه کمتر مصاحبه.

Fauci را حضور در تلویزیون آورده اند و او را تحسین عمومی است. آنها انجام داده اند کمتر به پیشبرد منافع عمومی. در حالی که انتقاد وارد در او اغلب افراطی — رکورد خود را از بیانیه های عمومی در همه گیر قطعا به نظر می رسد خیلی بهتر از مغلوب ساختن پیشی جستن — او جدی اشتباه. در اوایل ماه مارس گفت که بینندگان "60 دقیقه" که "هیچ دلیلی وجود دارد به راه رفتن در اطراف با یک ماسک." ماسک او گفت: "نمی شد "ارائه حفاظت کامل است که مردم فکر می کنم" و می تواند نتیجه معکوس باعث استفاده کنندگان به لمس چهره خود را بیشتر. او همچنین با اشاره به نیاز به رزرو ماسک برای ارائه دهندگان خدمات پزشکی و افراد بیمار.

در ماه ژوئن او بود و گفت که آمریکایی ها باید از پوشیدن ماسک و این که قبل از آن مشاوره دلسرد شد یک پاسخ به "تامین کوتاه مدت." اخیرا او بدست testy وقتی پرسیده شد که در مورد تغییر در پیام خود را. Fauci شد در راستای بهداشت عمومی جامعه به طور کلی در کم اهمیت جلوه دادن مزایای استفاده از ماسک در اوایل بحران است. اما این مشکل است. عمومی-بهداشت و سلامت جامعه از جمله Fauci بود که پرده.

درمان آمریکایی ها به عنوان صالح بزرگسالان را به معنای چیزی گفته بود: "در حالی که دقیق اثربخشی ماسک در محافظت در برابر گسترش coronavirus در موقعیت های مختلف شناخته شده نیست, آنها به احتمال زیاد تا حدودی مفید در بسیاری از. از آنجا که منابع کم هستند در حال حاضر بهتر خواهد بود اگر مردم نشان داد محدودیت در گرفتن پزشکی-درجه ماسک." انتخاب Fauci و دیگران در واقع ساخته شده از سوی دیگر تخلیه اعتماد عمومی است. اگر بسیاری از مردم "باور ندارم که هیچ علم و آنها باور نمی اقتدار" به عنوان Fauci است اظهار تاسف کرد و آن را در بخشی به دلیل آنها داده شده است دلایل شک و تردید.

اصرار که شهروندان و مقامات دولتی باید "باور" یا "به دنبال" علم در طول همه گیر شده است به طور کامل سودمند. علم نبوده است قادر به به ما بگویید به چه میزان و برای چه مدت به حالت تعلیق در زندگی عادی و یا که در آن بعد از ویروسی نقاط داغ خواهد بود — و یا حتی همانطور که اشاره شد, چگونه ماسک موثر هستند.

که کیفرخواست از یک راه نگاه کردن به علم نیست و علم خود را. علم است و نه مجموعه ای جامع از پاسخ به مشکلات ما و دست اندرکاران آن هستند نه یک روحانی طبقه ممتاز با دسترسی به پاسخ آن. چه علم است, در میان چیزهای دیگر است که روشی با ارزش از گرفتن جواب ما در حال حاضر نیست.

واکنش به Fauci که در آن وایلدر تظاهرات فرض می شود که او در توطئه برای خراب کردن اقتصاد ما partakes این همان outsized انتظارات از آنچه که علم می تواند به ما بگویید: اگر گوش دادن به او نیست حل مشکلات ما وجود دارد باید برخی شوم توضیح.

این تیراندازی در Fauci از کاخ سفید است نمونه دیگری از این دولت اختلال. اما آن را نیز نشانه ای از فرهنگ سیاسی ما را از اشتباه در رابطه با علم است.

رامش Ponnuru است بلومبرگ نظر مقاله نویس. او یک سردبیر ارشد در ملی, بررسی همکار مدعو در آمریکا سازمانی موسسه و کمک کننده به سلامت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب