کانادا لیگ برتر به بازی بازی های 2020 فصل در چرلتتون

کانادا لیگ برتر است که رهبری به شارلوت تاون برای کوتاه 2020 فصل لقب جزیره بازی.هشت تیم لیگ شروع خواهد شد بازی

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

کانادا لیگ برتر است که رهبری به شارلوت تاون برای کوتاه 2020 فصل لقب جزیره بازی.

هشت تیم لیگ شروع خواهد شد بازی Aug. 13 در دانشگاه جزیره پرنس ادوارد (UPEI) فارغ التحصیلان رشته است. 35 بازی فصل خواهد شد قرار دادن در ماه سپتامبر.

28-بازی اول مرحله را ببینید هر کدام از تیم ها بازی هر یک از دیگر در یک بار. چهار باشگاه خواهد شد و سپس پیشبرد و دیدار در دور دوم. بالای دو باشگاه دیدار خواهد کرد در بازی های قهرمانی است.

شارلوت برنده این حق را برای خدمت به عنوان میزبان برای کانادا در لیگ فصل دوم بیش از Langford, B. C., و مونکتون, N. B.

برخی از 300 بازیکنان و کارکنان و مقامات و پخش پرسنل خواهد همگرا در چرلتتون که در آن CPL را به صورت خود حباب در داخل آتلانتیک کانادا حباب.

"هیچ کس خارج از این رویداد می تواند وارد حباب بدون رفتن را از طریق همان قرنطینه و تست پروتکل های است که هر کس دیگری است" کمیسر دیوید Clanachan گفت: در مصاحبه روز شنبه.

همانطور که از شنبه, P. E. I. گزارش شده بود 36 مجموع COVID موارد با مرگ و میر.

این استان نیاز به بازدید کنندگان از خارج آتلانتیک کانادا به خود منزوی برای 14 روز پس از ورود. Clanachan گفت: CPL سفر, پارتی, در حال حاضر آغاز شده خود انزوا در خانه و انجام خواهد شد اضافی پنج روز هنگامی که آن منشور زمین Aug. 8.

"این در واقع بیش از 14 روز هنگامی که شما اضافه کردن این دو با هم" گفت: Clanachan.

لیگ ایمنی و سلامت پروتکل های تایید شده توسط P. E. I. ارشد بهداشت عمومی ،

بازیکنان و مربیان در حال حاضر تست شده برای COVID-19 با همه آزمون آینده منفی است. وجود خواهد داشت یکی دیگر دور از آزمایشات قبل از این گروه سفر با دو آزمون برنامه ریزی شده در طول پنج روزه خود به انزوا پس از ورود.

تست خود ادامه خواهد داد و در طول مسابقات و همچنین دما و دیگر چک.

"ما در حال استفاده از این برای ایجاد یک پایگاه داده که بسیار جالب خواهد بود و ما های که پایگاه داده با استان" Clanachan گفت.

لیگ است که مصرف بیش از دلتا هتل پرنس ادوارد در چرلتتون آب نما.

"این هتل به طور کامل قفل شده است و برای CPL رویداد از جمله مرکز کنوانسیون از جمله تمام ملک در اطراف هتل و همچنین" Clanachan گفت.

جزیره بازی باز خواهد شد با یک مسابقه برگشت از فصل گذشته نهایی بین قهرمان جعل FC و کلگری سواره نظام FC. برنامه کامل منتشر شود و در تاریخ بعد.

تیم های دیگر در نظر گرفتن بخشی در حال HFX Wanderers FC, York, 9 FC Valour FC, FC ادمونتون اقیانوس آرام FC و گسترش اتلتیکو اتاوا.

CPL اصلی برنامه بود که آغاز شده در مارس 11 و نتیجه گیری در Oct. 4 با تیم های بازی 28-برنامه بازی. منظم-فصل برنده شد و برای پیشبرد به این قهرمانی با دوم و سوم جای تیم به صورت خاموش به تصمیم دیگر فینالیست.

این UPEI محل برگزاری ویژگی های FIFA-گواهی چمن مصنوعی میدان که مطرح شد در ماه اوت سال 2016 است و روشنایی به میزبان شب بازی.

لیگ گفت: ممکن است برخی از تماشاگران در قالب یک "منحصر به فرد فن منطقه" جزئی بازیکنان فوتبال — اگر مقررات و شرایط مجوز.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"شما می خواهم عشق را به انجام اگر شما می توانید" گفت: Clanachan.

در حالی که بازیکن قادر به انتخاب کردن هیچ کس در عین حال گفت: Clanachan. بازیکنان پیوست و صاحبان باشگاه ها در تصویب این لیگ را راه اندازی مجدد برنامه ریزی کنید.

"بازیکنان هیجان زده," او اضافه شده است. "اسب می خواهید را به اجرا. بازیکنان فوتبال می خواهید به بازی فوتبال. که آنچه در آن واقعا boils پایین به."

P. E. I. استقبال اخبار.

"اعتقاد ما بر این جزیره پرنس ادوارد بهترین مکان در کشور با خیال راحت به میزبانی کانادا لیگ برتر و ما مفتخر به دریافت این فرصت ویژه" متی مک کی P. E. I. رشد اقتصادی گردشگری و وزیر فرهنگ و ارشاد در بیانیه ای گفت:.

"در این زمان نامشخص, ما متعهد به انجام همه چیز ما می توانیم برای تحریک ما استانی اقتصاد در حالی که پس از لازم الاجرا بهداشت عمومی پروتکل و بازار ما جزیره به عنوان نخست وزیر, سفر, مقصد, به طوری که هنگامی که زمان مناسب است, ما می تواند به بازدید کنندگان خوش آمدید به جزیره پرنس ادوارد است."

Clanachan گفت: لیگ بود که خواسته دولت فدرال برای "تامین مالی کوتاه مدت" از 15 میلیون دلار برای زنده ماندن این بیماری همه گیر است که دریافت کمک از P. E. I دولت است.

"آنها گذاشتم و آنها به ما کمک کرد ... با هتل و برخی از مناطق از هزینه منظر" گفت: Clanachan.

"آنها نیز جلو آمد و با برخی از واقعی بودجه," او اضافه شده است.

در بازگشت به استان خواهد بود به نمایش در بازی پخش. همه بازی ها خواهد شد و در Onesoccer.ca با شبکه های دیگر احتمالا درگیر کمیساریای گفت.

به عنوان با دیگر لیگ ها در طول خود را راه اندازی مجدد CPL را اجازه می دهد تا تیم به استفاده از پنج جایگزین.

"ما فکر می کنم این یک قانون" گفت: Clanachan.

او گفت: آن را کمک خواهد کرد که بیشتر جوان کانادایی برای دیدن این زمینه در حالی که مدیریت زمان پخش و احتمالا جلوگیری از صدمات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب