مت کفاش مجموعه استاندارد برای Blue Jays استارت در اولین intrasquad بازی

آن جیز آبی در برابر آبی جیز روز پنج شنبه در اولین بازی راجرز مرکز میزبانی پس از پایان فصل گذشته. مت کفاش رفت و

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

آن جیز آبی در برابر آبی جیز روز پنج شنبه در اولین بازی راجرز مرکز میزبانی پس از پایان فصل گذشته.

مت کفاش رفت و سر به سر با یک لیست طولانی از "مخالفت" کوزه در یک بازی است که به طول انجامید کمتر از دو ساعت به عنوان batters آمار و سابقه برای هر دو طرف تمام در خود آشنا رویال آبی کشباف. بو ❄ و داد و بیداد کن Tellez هر دو homered در مقابل خالی می ایستد ترک بت زنگ بلندتر از حد معمول با چند نفر در ساختمان است.

آنها خواهد شد در آن را دوباره در جمعه 6 بعد از ظهر با مدیر چارلی Montoyo انتظار به بازی intrasquad بازی روزانه تا زمانی که تابستان اردوگاه های آموزشی در تورنتو به طول می انجامد. یک جفت از هفته آینده بازی ها در روز سه شنبه و چهارشنبه پخش خواهد شد در Sportsnet شروع در 6:30 p. m.

در اینجا نگاهی به آنچه اتفاق افتاده است به روز پنج شنبه:

  • کفاش می اندازد 60 رزین: Montoyo انتظار ندارد همه از خود شروع می شود قادر به ساخت تا پنج یا شش نوبت با شروع فصل اما کهنه right-hander مت کفاش ممکن است جلوتر از منحنی .

"او سزاوار مقدار زیادی از اعتبار. این سه ماه گذشته او پرتاب تمام وقت و ماندن در شکل. همین دلیل است که او قادر به رفتن پنج نوبت امروز" Montoyo گفت: قبل از بازی.

کفاش رفت 3-0 با 1.57 عصر در پنج شروع می شود برای جیز فصل گذشته قبل از پاره شدن او رباط صلیبی قدامی, آمار آستانه تورنتو شد و به دنبال پرتاب 42 اعتصاب در 60 رزین. او داد تا چهار بازدیدها, از جمله کسانی که دو homers و زده از چهار.

"این فوق العاده است چون او یکی از رهبران ما" Montoyo گفت: به عنوان مثال کفاش تنظیم است برای بقیه از محل باشگاه وانجمن.

  • استثنا دارد: در یک نقطه infielder اندی, سوختگی, گیر رایلی آدامز و اغل گاو یا حشم مربی مت ابزار buschmann ساخته شده تا تورنتو را به خود. در حالی که جیز را تایید نمی کنند اسامی 12 بازیکن برگزار شد در فلوریدا به دلیل مثبت COVID-19 آزمون برخی از چهره های آشنا از جمله حق-صحرا نورد Randal Grichuk نه ظاهر را در شب جمعه. تورنتو را شکسته است کوهورت در اینجا به دو گروه — یکی از عمدتا بزرگ leaguers و از سوی دیگر با برخی از بازیکنان جوان چندان جیز می تواند مجبور به پیدا کردن راه حل های خلاق برای از دست رفته بازیکنان برای هم بودن.
  • در حاشیه: یک گروه از تماشاچیان ساخته شده حضور خود را شناخته شده است که Tellez رفت و عمیق است. کوزه Nate پیرسون, Ryan Borucki شان رید-Foley, T. J. Zeuch یعقوب Waguespack و اردن رومانو در میان یک گروه ، اغل گاو یا حشم است یک منطقه خاص که در آن Montoyo گفت که او "شروع تازه" در اردوگاه های آموزشی.

کانادا رومانو به دست آورده ستایش بالا از مدیر. "اگر رومانو حفظ پرتاب 97, 98, او را در لیست (بالا-اهرم مسکن نامزدهای)," Montoyo گفت.

  • بهداشت و ایمنی: چند بازیکن عینک ماسک در حالی که در این زمینه وجود دارد اما بودند پروتکل های دقیق برای رسانه ها دعوت به ورزشگاه برای اولین بار روز پنج شنبه. اعضای رسانه ای خود را به حال درجه حرارت گرفته شده و دو بار خواسته شد در حدود 20 سلامت-سوالات مرتبط با در جداگانه مصرف اشکال. در مطبوعات جعبه خبرنگاران قرار گرفتند صندلی با شش پا از فاصله بین آنها.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در دیگر ایمنی و بهداشت, اخبار تمدید توری محافظ توری جیز اعلام کرد در تابستان گذشته در محل.

  • اعتیاد به مواد مخدره ماشین: آنها جیز در حال انجام بهترین خود را به از نو خلق کردن فضای یک بازی واقعی را با بازی در شب و پخش موسیقی از جمله بازیکنان' walk-up آهنگ ها در طول intrasquad بازی.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب