کلاس ها هفته ای دو بار والدین رانندگی به مدرسه: St. Paul district جزئیات برنامه های ترکیبی آموزش

St. Paul مدارس دانش آموزان را به حضور در کلاس های حضوری دو بار در هفته خواهد شد اما باید این گزینه تمام وقت و

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

St. Paul مدارس دانش آموزان را به حضور در کلاس های حضوری دو بار در هفته خواهد شد اما باید این گزینه تمام وقت و آموزش از راه دور اگر دولت آموزش و پرورش خواستار یک رویکرد ترکیبی برای آموزش و پرورش در این پاییز.

مدرسه رهبران منطقه دقیق خود را آزمایشی برای برنامه های هیئت مدیره مدرسه در سه شنبه شب.

رهبران دولت در حال انتظار برای اعلام مدتی در هفته آینده, آیا مدارس خواهد بود و مجاز به بازگشایی در پاییز و اینکه آیا آنها می توانند در ظرفیت کامل یا با یادگیری دانش آموزان از خانه برخی از زمان.

هر آنچه که دولت تصمیم می گیرد, St. Paul مدارس خواهد شد کمتر از نیمی کامل اگر آنها را بازگشایی در ماه سپتامبر.

اخیر منطقه بررسی نشان داد 26 درصد از خانواده ها را انتخاب کنید تمام وقت و آموزش از راه دور حتی اگر بازگشایی مدارس کلاس های حضوری. اضافی 43 درصد از خانواده ها را در نظر بگیرید که گزینه ای که وزارت آموزش و پرورش می گوید: مدارس باید در طول coronavirus بیماری همه گیر.

اگر St. Paul جلو حرکت می کند با یک رویکرد ترکیبی دانش آموزان با حضور در کلاس های حضوری خواهد بود به دو گروه تقسیم شدند. یکی می رفتن به مدرسه روز های دوشنبه و سه شنبه گروه چهارشنبه و پنج شنبه. دانش آموزان خواهد آموخت که از خانه و استراحت در هفته.

خواهر و برادر باید قادر به حضور در همان برنامه رهبران منطقه گفت.

این منطقه همچنین در نظر دارد برای ایجاد مراکز که در آن دانش آموزان می توانید چهره به چهره و پشتیبانی از آموزش از راه دور. این منطقه در اوایل در آن برنامه ریزی اما "ما می خواهیم که قادر به ارائه این" سرپرست جو Gothard گفت که مفهوم علمی کمک مراقبت از کودک.

St. Paul همچنین قصد دارد برای ادامه ارائه مبتنی بر هزینه مراقبت از کودکان قبل و بعد از مدرسه.

حتی اگر بسیاری از خانواده ها در انتخاب آموزش از راه دور در این منطقه خواهد صورت عمده و هزینه حمل و نقل را افزایش می دهد به عنوان آن به نظر می رسد برای حفظ اجتماعی فاصله در اتوبوس مدرسه.

برای کنترل هزینه های تحت هیبرید سناریوی پدر و مادر خواهد بود خواست به رانندگی فرزندان خود را به مدرسه, اگر ممکن است, مدیر ارشد عملیات افسر جکی ترنر گفت. و مدارس خواهد تلو تلو خوردن روزانه خود را برنامه به منظور محدود کردن تعدادی از دانش آموزان ورود و خروج در هر زمان داده شده.

منطقه دیگر برنامه عبارتند از:

  • اجباری پوشش صورت برای کارکنان ارائه شده توسط منطقه است.
  • در حال حاضر دانش آموزان ملزم به پوشیدن ماسک, اما این منطقه امیدوار است به برخی از در دسترس برای کسانی که می خواهند آنها را.
  • وعده های غذایی در مدرسه خواهد بود آماده و آب بطری های ارائه شده برای هر دانش آموز.
  • هر ساختمان باید یک اتاق جداگانه از پرستار اتاق که در آن دانش آموزان بیمار می تواند صبر کنید برای برداشت شود.
  • مدارس نیز باید اتاق که در آن کارکنان و خانواده ها می گرفتن تا در به روز رسانی دانش آموزان آموزش و پرورش ویژه برنامه است.
  • تیم های ورزشی برنامه های ساخته شده برای هر کدام از مدل دولت اجازه می دهد تا.

St. Paul district دانش آموزان گذشته با حضور در کلاس های حضوری در مارس 9, قبل از اینکه یک معلم اعتصاب و coronavirus همه گیر آنها را مجبور به ماندن در خانه.

آمده سپتامبر منطقه باید آماده برای هر سه سناریو: کامل آموزش از راه دور یک رویکرد ترکیبی و کامل در فرد آموزش بدون سخت اجتماعی فاصله. که به دلیل آموزش مدل می تواند تغییر بسته به نوع ویروس را گسترش.

"ما باید زیرک و آماده را در هر یک از این حالات در هر زمان" گفت: کریگ اندرسون مدیر اجرایی آموزش و یادگیری ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب