جریان در خواست: 'ورزشکار یک" تواریخ ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک, دکتر, قربانیان - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

چه جدید در صفحه اصلی مشاهده ویدئو در تقاضا و Netflix و آمازون نخست Hulu و دیگر خدمات جریان. بالا جریان برای هف

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

چه جدید در صفحه اصلی مشاهده ویدئو در تقاضا و Netflix و آمازون نخست Hulu و دیگر خدمات جریان.

بالا جریان برای هفته

مستند "یک ورزشکار" (2020, PG-13) بررسی سوء استفاده مرتکب شده ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک, دکتر لری Nassar از طریق داستان های زنان جوان خیانت او به روزنامه نگاران که کشف داستان و فرهنگ است که فعال خود ادامه داد ، جریان در Netflix بکشد.

Alfre Woodard نقش یک زندان ترک خوردگی زیر بار نظارت بر اعدام زندانیان در درام "بخشش" (2019, R) همچنین بازیگران Aldis Hodge و ریچارد شیف. جریان در Hulu.

مت دیمون و کریستین بیل در "فورد v فراری" (2019 PG-13) که retells داستان واقعی از فورد مسابقه تیم گرفتن در ایتالیایی قهرمانان اروپا در سال 1966 لو انسانهای مسابقه. این برنده اسکار برای ویرایش فیلم و ویرایش صدا. در HBO حداکثر و همه HBO سیستم عامل است.

Matthew Rhys است "پری میسون" (2020, TV-MA) در این prequel سری که تصور ریشه های مشهور وکیل به عنوان یک کار بدبینانه کارآگاه خصوصی در افسردگی دوران لس آنجلس. آن را تا به چیزی برای انجام با اصلی رمان یا مجموعه تلویزیونی محبوب با Raymond Burr اما شیک, تولید, خوش تیپ و سایه با یک راز تاریک در مرکز. Tatiana Maslany و John Lithgow همچنین ستاره در سری محدود. قسمت جدید می رسد یکشنبه شب در HBO حداکثر و همه HBO سیستم عامل است.

شراب خواری هشدار: تمام 23 فصول "South Park" (1997-2019 TV-MA) های خوش بی ادب satirically فکر فرقه انیمیشن کمدی از Trey Parker و Matt Stone در حال حاضر در دسترس برای جریان در HBO حداکثر.

کلاسیک انتخاب کنید: با بیس هنوز هم در هوا در این فصل شاید معشوق "غرور و افتخار از یانکی ها" (1942) با بازی گری کوپر به عنوان نیویورک یانکیز افسانه لو گریگ می تواند کمک به سهولت تنفس. این نامزد جایزه اسکار داستان رویای آمریکایی است که خالص برای تلفن های موبایل: صنایع دستی sentimentalism و قدرت ستاره پیچیده شده در یک مقاومت درام. جریان در آمازون نخست تصویری و معیار کانال.

Pay-Per-View / ویدئو در تقاضا

جان استوارت می نویسد و هدایت "مقاومت" (2020, R) یک طنز سیاسی با بازی استیو کارل و رز بایرن به عنوان استراتژیست کمپین را که سیاسی ملی تئاتر به یک شهر کوچک شهرداری مسابقه. در اصل قرار است برای تئاتر آن آغاز بکار به عنوان یک حق بیمه VOD اجاره.

درام "بار" (2018, R) ستاره فارست ویتاکر به عنوان یک شهر کوچک کشیش که کمک می کند تا یک عضو از KKK (Garrett Hedlund) خود را ترک خشونت گذشته است.

Netflix

ویل فرل و ریچل مکآدامز بازی شهر کوچک خوانندگان با رویاهای بزرگ در "مسابقه آواز یوروویژن: داستان آتش حماسه" (2020, امتیاز داده نشده) یک مجموعه کمدی در جهان بزرگترین مسابقه آهنگ. دن استیونس پیرس برازنان و Demi Lovato همچنین ستاره.

در فیلم کمدی رمانتیک "مستقیم" (2019 نه امتیاز) درخشان وسواسی-اجباری گی مرد معتقد است که او ممکن گی وارد یک رابطه با یک تلاش بازیگر که همه بحث و بدون رابطه جنسی.

Streaming TV: این غیرداستانی سریال "صفحه اصلی بازی: فصل 1" (و نه امتیاز) به بررسی ورزش های سنتی از فرهنگ ها در سراسر جهان است. همچنین جدید:

رقابت پخت و پز نشان می دهد "دیوانه خوشمزه: فصل 1" (و نه امتیاز);

CW جوان بالغ sci-fi ملودرام "Roswell, New Mexico: فصل 2" (2019-2020 TV-14).

بین المللی سینما: "از دست گلوله" (فرانسه سال 2020 TV-MA با زیرنویس) یک تکیه ميانگين اکشن, هیجان انگیز در مورد یک راننده دور شو (Alban Lenoir) که تلاش می کند برای پاک کردن نام خود را هنگامی که پلیس فاسد, قاب او را برای قتل است. همچنین جدید:

"Bulbbul" (هند 2020, امتیاز داده نشده با زیرنویس) یک فیلم ترسناک درباره یک روستای دور افتاده گرفتار مرگ و میر مرموز; برنده جایزه درام "مردم عادی" (فیلیپین, 2016 نه امتیاز با زیرنویس) درباره pickpockets که نوزاد ربوده شده است.

بین المللی تلویزیون: یک مرد جوان از کشور می رود این است که جستجوی خود را به باند خواهر در بوگوتا در "همه برای عشق: فصل 1" (کلمبیا نه امتیاز با زیرنویس).

همچنین جدید درام عاشقانه "آن را خوب نمی تواند خوب: فصل 1" (کره جنوبی نه امتیاز با زیرنویس); دو قسمت جدید از یک هفته.

امینی: "Eric Andre: قانونی کردن همه چیز" (2020, امتیاز داده نشده).

موجود شنبه سوم و نهایی فصل قانع کننده علمی تخیلی, هیجان انگیز "تاریک" (آلمان TV-MA با زیرنویس).

آمازون نخست تصویری

"من جاسوسی" (2020, PG-13), اکشن, کمدی, بازیگران, دیو باتیستا به عنوان یک عامل CIA با یک برچسب-همراه 9 ساله دختر بچه, دور می زند که تئاتر برای یک جریان اولین.

تمام چهار فصل از خانواده طنزهای "زندگی در قطعه" (2016-2019 TV-14) با Colin Hanks, Betsy Brandt و Dianne Wiest در حال حاضر در دسترس است..

بچه ها: قسمت جدید از انیمیشن "پیت گربه" (2020, TV-Y) در حال حاضر در دسترس است.

گری کوپر است که به"غربی" (1940) در William Wyler کلاسیک غربی co-بازیگران والتر برنان در اسکار-برنده شدن در عملکرد به عنوان بدنام Judge Roy Bean.

فرقه: جک نیکلسون و آدم Rourke هستند "hell's Angels on Wheels" (1967) در این جزئی اما سرگرم کننده '60s دوچرخهسواری تلنگر.

موجود در شنبه اکشن کمدی "اسلحه دست بکمر زده" (2020) با دانیل رادکلیف.

Hulu

وحشت گلچین "XX" (2017, R) ویژگی های فیلم کوتاه توسط زنان مدیران: Annie Clark (با نام مستعار St. Vincent), Karyn Kusama, روشنک بنیامین و Jovanka Vuckovic.

مستند "یک بار شد برادران: Robbie Robertson and the Band" (2019, R) revisits ریشه ها و میراث از یاد گروه موسیقی از دیدگاه رابرتسون.

HBO Max

فصل دوم "رستاخیز گشت" (TV-MA) های نامتعارف سری ابرقهرمان ایجاد شده برای DC جهان و سوم فصل TBS فرقه های سری "جستجو حزب" (TV-MA) اولین به طور همزمان در HBO حداکثر. قسمت های جدید هر یک از نشان می دهد رها کردن هر پنج شنبه.

بچه ها: انیمیشن "Scoob!" (2020 ص) منشأ داستان Scooby دوو و کرک شده در دسترس است تنها چند هفته پس از آن حق بیمه VOD اولین. کمیک ماجراجویی ویژگی های یک پیچ و تاب و از رمز و راز جهانی آخرالزمان و مهمان بازیگران B-فهرستی از ابرقهرمانان. صدای بازیگران شامل Will Forte, Gina Rodriguez, Amanda Seyfried و زک Efron. همچنین جدید:

"زمان ماجراجویی سرزمین های دور: BMO" (2020, TV-PG) برای اولین بار از چهار متحرک ویژه چرخید کارتون از شبکه سری;

"Esme & Roy: فصل 2" (TV-Y) یک انیمیشن نمایش برای بچه های جوان.

دیگر جریان

"انزوا داستان" ارائه می دهد چهار کوتاه سریال در مورد خانواده های مقابله با انزوا در طول COVID-19 بحران است. انگلیسی سری باعث می شود آن را stateside اولین در BritBox.

فصل دوم Jordan Peele را احیای "منطقه گرگ و میش" (TV-MA) در حال حاضر جریان در CBS همه دسترسی به قسمت های جدید هر پنج شنبه.

کریستن استوارت, Naomi Scott و الا Balinska هستند "فرشتگان چارلی" (2019 PG-13) در رنگی صفحه نمایش بزرگ راه اندازی مجدد از '70s TV مجموعه ای از بانک های الیزابت. در حال حاضر در Starz.

"به ناشناخته ها: ساخت Frozen 2" (TV-PG) شش قسمت پشت صحنه docuseries, آغاز بکار در تمامیت خود را در دیزنی+. جدید نیز این هفته انیمیشن "تارزان" (1999 G) شامل صدای Tony Goldwyn و مینی درایور.

مستند "پدران" (2020, TV-14) جشن مدرن پدری را از طریق داستان از پدران از سراسر جهان است. برایس دالاس هوارد هدایت. این آغاز کار در تلویزیون اپل+.

جاناتان Caouette را "Tarnation" (2003, امتیاز داده نشده) ترکیبی از شرح حال مستند و فیلم, خاطرات باعث می شود جریان آن در اولین معیار کانال. همچنین جدید:

مجموعه ای از فیلم های "به کارگردانی مایک لی" از جمله اسکار نامزد "ورا دریک" (2004 R) با ایملدا استانتون "Happy-Go-Lucky" (2008 R) با سالی هاوکینز و "یک سال دیگر" (2010 PG-13) با جیم برادبنت و اموزش شین;

"جاز, کوتاه, 1929-1939," مجموعه ای از 10 فیلم کوتاه شامل Louis Armstrong, Billie Holiday, Cab Calloway بینگ کرازبی دوک الینگتون و دیگران ؛

Luchino Visconti را "مرگ در ونیز" (ایتالیا 1971 نه امتیاز) ارائه شده با مکمل از معیار دیسک انتشار;

"اولیویا" (فرانسه سال 1951 با زیرنویس) غفلت برجسته از سینما از فیلمساز ژاکلین آدری.

در حال حاضر در دسترس در Redbox

"بار" "لژیون"

Sean Axmaker سیاتل منتقد فیلم و نویسنده است. بررسی خود از جریان فیلم و تلویزیون را می توان در یافت streamondemandathome.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن