مغلوب ساختن پیشی جستن تایید کارشناسان بهداشت و درمان — دوباره — در مدارس بحث

توسط جیل COLVIN و مایک STOBBEواشنگتن (AP) — کاخ سفید نمودار صندلی سخن میزنند. زمانی که رئیس جمهور تشکیل یک میز

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

توسط جیل COLVIN و مایک STOBBE

واشنگتن (AP) — کاخ سفید نمودار صندلی سخن میزنند.

زمانی که رئیس جمهور تشکیل یک میزگرد این هفته با خیال راحت به بازگشایی مدارس با کروناویروس موارد افزایش کرسی های اطراف او پر شد با پدر و مادر و معلمان و مقامات کاخ سفید از جمله اول و دوم بانوان.

اما سر از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری معمولا رهبر مبارزه با بیماری تلاش سپرده شد ثانویه صندلی در پشت با کودکان از پدر و مادر که دعوت شده بود به صحبت می کنند.

عمدی و یا نه آن را گفتن نشانه ای از توجه است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و برای دولت بالا بهداشت حرفه ای به عنوان او هل کشور به حرکت گذشته coronavirus. هر آنچه که آنها می گویند او را مصمم به احیای اقتصاد کتک و زنده خود را از انتخاب مجدد شانس حتی به آمریکا و بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در حفظ و بالا رفتن.

تایید COVID-19 نفر در ایالات متحده آمار 3 میلیون مارک در این هفته با بیش از 130,000 مرگ و میر در حال حاضر ثبت شده است. این افزایش منجر به کمبود تجهیزات و همچنین صف های طولانی در تست سایت و تاخیر در نتایج.

متحده در پاسخ.

در نیمه شب جمعه نوادا بود به اعمال محدودیت های جدید در کافه ها و رستوران ها در مناطق مختلف از جمله لاس وگاس و رنو پس از افزایش موارد است. و نیومکزیکو رژیم صهیونیستی است. میشل Lujan گریشام گفت: دولت بود متوقف داخلی رستوران, خدمات بسته شدن پارک دولت به nonresidents و تعلیق پاییز تماس ورزشی در مدارس در پاسخ به افزایش عفونت در درون مرزهای خود و همسایه تگزاس و آریزونا.

در عین حال تهمت رنگ یک تصویر گلگون پیشرفت و رمپ تا حملات خود را در دولت خود به خود مقامات بهداشت عمومی به چالش کشیدن CDC مدرسه-بازگشایی دستورالعمل و علنا تضعیف ملت های عفونی-بیماری های متخصص دکتر Anthony Fauci.

"دکتر Fauci خوب است اما او ساخته شده بسیاری از اشتباهات" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: Fox News Channel میزبان Sean Hannity در یک تماس در مصاحبه روز شنبه با اشاره به, در بخش, به تغییرات در ارشاد در ماسک ماندگاری در طول زمان است.

در آخرین گوشت گاو با CDC رئیس جمهور را متهم به Atlanta-بر اساس آژانس فدرال از "درخواست مدارس به انجام این کار بسیار غیر عملی همه چیز" به منظور بازگشایی شده است. توصیه می شود اقدامات شامل فاصله دانشجويان میز 6 فوت (1.8 متر) از هم جدا متناوب شروع و زمان ورود و آموزش کودکان و نوجوانان موثر اقدامات بهداشتی برای جلوگیری از عفونت.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن را سرزنش نظر معاون رئیس جمهور مایک پنس چهارشنبه اعلام کرد که CDC خواهد بود "صدور راهنمایی جدید" که "به همه-ابزارهای جدید برای مدارس ما."

اما مدیر آژانس رابرت Redfield تحت فشار قرار دادند پشت میان انتقاد که او در رکوع به فشار از رئیس جمهور.

"من می خواهم برای روشن شدن واقعا آنچه که ما در حال ارائه است متفاوت مرجع اسناد و مدارک. ... از آن یک نسخه از دستورالعمل او گفت:" روز بعد. در واقع پیش نویس اسناد و مدارک به دست آمده توسط آسوشیتدپرس به نظر می رسد برای تایید Redfield ادعای هر چند مقامات استرس این پیش نویس هنوز تحت بررسی است.

معاون مطبوعاتی کاخ سفید وزیر جاد دیر با صدور بیانیه حمایتی جمعه: "کاخ سفید و CDC کار کرده اند با هم در همکاری پس از آغاز بسیار از این بیماری همه گیر به انجام رئیس جمهور بالاترین اولویت: سلامت و ایمنی مردم آمریکا."

اما فلپ لمس یک عصب در بحبوحه افزایش نگرانی بیش از دولت کنار, محدود و به نظر می رسید به از خط خارج CDC. بارها و بارها در حال حاضر دولت را کنار گذاشته و یا تغییر CDC پیش نویس راهنمایی و یا حتی به گفته این سازمان را به پایین هدایت آن را در حال حاضر ارسال شده است. که شامل در اوایل ماه مارس زمانی که مقامات دولت رد CDC پزشکان که می خواستم به توصیه می کنند که قدیمی تر و از نظر جسمی شکننده آمریکایی ها توصیه می شود نه برای پرواز در خطوط هوایی تجاری به دلیل بیماری همه گیر.

در ماه مه مقامات حذف برخی از توصیه های برای بازگشایی رویدادهای مذهبی ساعت پس از ارسال آنها را حذف راهنمایی که دلسرد گروه کر گردهمایی و همدلی فنجان.

"در اینجا ما باید در این زمان در قرن 21 بزرگترین بحران بهداشت عمومی و CDC شده است shunted کنار," گفت: دکتر ویلیام Schaffner, یک استاد طب پیشگیری و بیماری های عفونی در دانشگاه دانشکده پزشکی در نشویل. آنها "شده است کنار و صدای خود را — از خود روشن سازگار صدای شفاف — خفه شده اند و یا حتی به طور کامل خاموش."

در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن است و چراغ راه او نه تنها یکی از پیام های ارسالی, بر خلاف کسانی که از مقامات بهداشت عمومی. در یک جلسه این هفته توسط کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی پنس پیام برای کسانی که در ایالات تگزاس فلوریدا و کالیفرنیا و آریزونا که در آن موارد در حال افزایش ساده بود: "ما اعتقاد داریم که غذای آماده از این برای هر آمریکایی به ویژه در کشورهایی که در حال نهفته است: نگه داشتن انجام آنچه شما انجام می دهند."

نه پس گفت: دکتر دبورا Birx وظیفه نیروی واکنش هماهنگ کننده. او گفت: این کشورها باید به جای بستن میله end داخل سالن ناهار خوری و محدود کردن تجمعات "به پایین به ما فاز 1 توصیه شد که 10 یا کمتر است."

کارشناسان هشدار می دهند ایالات متحده دچار یک عدم روشن و مبتنی بر علم با پیام رسانی در طول همه گیر — به طور معمول ارائه شده توسط CDC. اما تهمت و کاخ سفید را نگه داشته و آژانس در طول بازو از اوایل روز هنگامی که آن را botched توسعه از یک کیت تست به تأخیر انداختن ردیابی کردند.

تهمت نیز رشد خشمگین در اواخر ماه فوریه زمانی که دکتر نانسی r. schultze ، — یک CDC رسمی بود که در آن پیشرو آژانس coronavirus پاسخ اما تاکنون کنار — تناقض اظهارات دیگر مقامات فدرال که ویروس موجود بود.

"این بسیار یک سوال اگر این اتفاق خواهد افتاد کنه بلکه بیشتر یک سوال دقیقا زمانی که" r. schultze ، گفت: ارسال سهام انداخت و بدتر از تهمت, حتی اگر او ثابت کرد درست است.

بسیاری در خارج از کاخ سفید همچنین گسل Redfield که منصوب شد و دو سال پیش برای عدم به اندازه کافی دفاع از خود و خود آژانس است. Redfield ندارد یک رابطه شخصی با رئیس جمهور و مالیده برخی در کاخ سفید راه اشتباه است.

این هفته قبل از بعد سخت تر نظرات Redfield به نظر می رسد به ریختن (فولد) قبل از تهمت شکایت کرد و گفت که CDC دستورالعمل باید "نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک منطق برای حفظ مدارس بسته شده است."

"این مخالف خوب بهداشت عمومی عمل" گفت: Carl Bergstrom یک دانشگاه واشنگتن تکاملی زیست شناس که مطالعات در حال ظهور بیماری های عفونی. "شما را با دستورالعمل های خارج وجود دارد در مورد آنچه لازم است برای نگه داشتن مردم در امن و پس از آن شما انتظار می رود مردم به دنبال آنها — و نه عمل نا امید اگر مردم آنها را دنبال کنید."

مدرسه بازگشایی جنجال فقط آخرین فصل در یک افسرده داستان گفت: Jason شوارتز, دولت بهداشت و درمان کارشناس سیاست در دانشگاه ییل دانشکده بهداشت عمومی.

"این نشان دهنده شکست در بخشی از CDC مدیر برای دفاع از خود و سازمان خود و دانشمندان این علم را از طریق این بیماری همه گیر. و این چیزی است که منجر به این بحران در CDC عمومی ایستاده و رک و پوست کنده را سال به بازیابی" شوارتز گفت.

برخی دیگر ابراز همدردی بیشتری برای Redfield.

Vanderbilt را Schaffner گفت که Redfield تعهد به بهداشت عمومی روشن است اما گفت که او با این وجود فاقد ایستاده و مقتدرانه مورد نیاز برای نفوذ رئيس جمهور در تفکر است.

"او بلاغی سبک است که هیچ چیز مانند آنچه لازم بود برای او را به عقب براند. و معلوم نیست چقدر او می تواند فشار پشت بدون حذف," او گفت:.

___

Stobbe گزارش از نیویورک است. آسوشیتد پرس نویسندگان جف امی در آتلانتا سوزان مونتویا برایان در نیومکزیکو و میشل قیمت در نوادا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن