رفتار خانم: برنامه های عروسی در برزخ - Fri, 29 مارس سال 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند عزیز از دست رفتار: نامزد من است و من

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند

عزیز از دست رفتار: نامزد من است و من در حال برنامه ریزی برای ازدواج در ماه اوت, و ما باید همه چیز را محفوظ: کلیسای محل پذیرش, موسیقی, کیک, و غیره. عروسی ما در حال رفتن بود امر از 200 نفر است.

با آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد در ایالات متحده ما در حال انتظار قبل از ارسال دعوت نامه – تصمیم گیری اگر ما هنوز هم می تواند ما عروسی بزرگ و یا خواهد شد را به تبدیل به یک بسیار کوچک به پایین حیاط خلوت عروسی از 50 نفر است.

اگر ما یک مدرج به پایین عروسی چگونه ما در مورد توضیح برای همه مهمانان که ما قادر نخواهد بود به دعوت همه آنها را ؟ همچنین باید منتظر عروسی فروشندگان به بازپرداخت ما سپرده ؟

آرام خواننده: متاسفانه با توجه به سرعت در حال تغییر دستورالعمل آن است که مدرج-نسخه ممکن است ممنوع میباشد. در حالی که ناراحت کننده آن کمک فوری مشکل از آنها را انتخاب کنید به دعوت و چگونه به آنها بگویید.

به جای خطر بیگانه دوستان و بستگان خود را – بدون شک نیاز به چیزی برای نگاه به جلو به رفتار خانم توصیه می کند که شما از ارسال لغو اعلامیه ابراز امید تغییر زمان در به-حال-آینده نامعلوم به هر کسی که صرفه جویی در تاریخ. این کمک باید با فروشنده وضعیت ، اگر چه بسیاری از آنها ارائه بازپرداخت آن است و بدیهی است که از نظر مالی کمتر ویرانگر برای آنها به reschedule اگر شما قادر به آن را مدیریت کند.

در ضمن شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن قانونی ازدواج کرده, به طوری که شما و نامزد شما ممکن است لذت بردن از امتیازات قانونی در حال حاضر. بسیاری از affianced انجام داده اند آنلاین مراسم است که می تواند پخش شود به هر کس و در حالی که جایگزینی برای بودن وجود دارد در فرد آن خواهد بود یک مهلت از زمان یکنواختی و یک راه است که هر کس می تواند درگیر.

اما پس از آن شما باید آن را صبر کنید. اگر آن را معلوم است که حیاط خلوت کوچک جشن (و نه اجرا یا نمایش مجدد, لطفا, اگر شما در آن زمان ازدواج) است که هنوز هم قابل دسترسی بعد از آن در سال, موضوع جدید دعوت و درخواست قبلی خود فروشندگان برای بازپرداخت و یا که در آن قابل اجرا مدرج به پایین نسخه از اجناس خود را. (آنها به احتمال زیاد خواهد بود بسیار سپاسگزار برای شما نیست زودتر لغو خواهد شد که آنها مشتاق به کمک.)

شما نیاز به توضیح نیست که به افرادی که به این دعوت کوچکتر جشن. همانطور که با هر کوچک و عروسی شما ممکن است می گویند اگر خواسته که آن را فقط به صورت یک دایره کوچک از همراز به خصوص با توجه به شرایط.

عزیز از دست رفتار: دو بار در مناسبت های مختلف من دریافت کرده اند از ظروف خالی بود خالی جعبه دی وی دی و یا خالی ارواح بطری. من جرم است. من باید باشد ؟

آرام خواننده: بله. اما بیشتر از آن در دوستان خود را' بی کفایتی در سرقت.

سلام خانم منش: من خریداری یک خانه دو سال پیش و در برخی از نقطه می خواهم به یک حزب housewarming به جشن می گیرند. است وجود دارد یک زمان محدود که در آن به یک حزب housewarming? من هنوز در کار بازسازی.

آرام خواننده: سپس آن را به یک نوسازی ، اما تنها برای خود توجیه. در دعوت نامه باید آن را به سادگی به عنوان "یک حزب" مبادا آن را صدا مانند دو سال تاخیر در گرفتن برای ارائه.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت www.missmanners.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن