از پخت و پز به تناسب اندام مجازی فعالیت تمام خانواده می توانید به اشتراک گذاری و لذت بردن از - Sun, 10 May 2020 PST

خانه نشین خانواده می توانید برخی از خلاقیت های جدید در برنامه ها و کلاس های مجازی طراحی شده برای کمک به کودکان

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

خانه نشین خانواده می توانید برخی از خلاقیت های جدید در برنامه ها و کلاس های مجازی طراحی شده برای کمک به کودکان و نوجوانان و بزرگسالان را سرگرم کننده می شکند با هم در حالی که quarantining.

برنامه طیف وسیعی از اسپوکن مجازی کلاس پخت و پز برای یک برنامه جدید ارائه دوستدار خانواده تناسب اندام و آمادگی برای مواد غذایی انجام می شود با هم. ایده های مناسب می تواند به روز بین زمانی که پدر و مادر انجام شغل در خانه و بچه ها و پایان مدرسه.

در اینجا چند گزینه برای تمام اعضای خانواده.

مجازی کلاس پخت و پز

Monika جاکوبسن یک اسپوکن ثبت متخصص اجرا می شود یک تغذیه مشاوره کسب و کار, غذا خوردن, حرکت رشد Spokane. او به تازگی راه اندازی یک هفتگی مجازی کلاس پخت و پز به عنوان یک سری از دستور العمل های سالم بشود به خانواده ها است.

هر کلاس 10 دلار و شما لازم نیست به یک مشتری به ثبت نام. کلاس های ذکر شده در زیر زبانه رویدادها در وب سایت شرکت. پس از امضا, خانواده, دریافت, دستور, یک لیست خرید و زوم لینک به 4 بعد از ظهر جلسه هر یکشنبه.

جاکوبسن به طور معمول می رود از طریق دو دستور هر کلاس. "آنها در مورد یک ساعت کلاس و یا گرفتن."

حداقل یک بار در ماه, یکی از کلاس های هدف خواهد برای کودکان و نوجوانان را به اتهام, از جمله یکی در مه 17. او دختر, فینلی, 5, انتظار می رود دستیار او.

"ما در حال رفتن به ساخت دو میان وعده های سالم, کودکان و نوجوانان به راحتی می توانید, اما آنها آنهایی که کودکان و بزرگسالان می تواند لذت بردن از با هم. یکی شیرین و یکی از مرزه میان وعده سالم.

"من می گویند که بچه های کلاس به طور خاص حتی بیشتر درمانی مهارت های پخت و پز, پس, کودکان به عنوان جوان به عنوان 3 شرکت می کنند."

جاکوبسن که شامل نکات تغذیه گفت: کلاس های مجازی باید مشخصی در محبوبیت یکی از آخرین نقشه کشی در 40 خانوار عمدتا محلی است. این فرمت اجازه می دهد تا سوالات خود در حالی که او را آموزش.

"من تجسم بچه ها و پدر و مادر خود را با زوم دوربین های دیجیتال; این در واقع تعاملی. اگر کسی یک سوال همه دیدن همه ویدئو. این یک مزیت بزرگ به عنوان مخالف به زیر یوتیوب آموزش چون شما که تعامل با من."

او همچنین پیشنهاد ویژه مانند چهار کلاس برای $35.

و/زندگی

L. A. مبتنی بر تناسب اندام, متخصص Andrea مارسلوس در گفتگو با سخنگوی-بررسی در مورد چگونه او برنامه/زندگی اضافه شده است بیشتر مطالب به تازگی طراحی شده برای خانواده ها در زمان های کوتاه از تناسب اندام و یا پخت و پز با هم در حالی که در خانه گیر کرده.

مارسلوس, 47, دو جوان بچه ها و گفت: واقع بینانه تناسب اندام باید مناسب در اطراف هر روز پر مشغله که آیا با کوتاه تمرینات در آشپزخانه و یا دفتر خانه و یا استفاده از محتوای جدید بشود به کودکان و نوجوانان و بزرگسالان فعال بودن با هم.

"من در حفظ و اضافه کردن کلاس به صورت خانوادگی" مارسلوس گفت. "من تناسب اندام فلسفه است که بر اساس اطراف کوتاه تمرینات بنابراین شما می تواند سازگار باشد. که قوام بسیار مهم برای سلامتی شما است.

"با این برنامه ما باید فعالیت های خود را در میز خود و یا در آشپزخانه آشپزخانه بنابراین شما فکر می کنم در مورد تناسب اندام در طول روز است."

او همچنین دارای "شیر یا خط با هم" دستور العمل ایده هایی که حتی بچه های جوان می تواند کمک به آماده شدن.

"در حالی که این بیماری همه گیر البته چالش های آن, آن را به زمان مناسب برای خانواده ها برای فعال ماندن و آماده سازی وعده های غذایی مغذی با هم و برای توانمند سازی یکی دیگر به منظور توسعه عادات سالم" مارسلوس گفت.

"هر دستور العمل در این برنامه طراحی شده است برای افراد پر مشغله و همچنین امر به انجام آنها با کودکان و نوجوانان. وجود دارد آسان برای توسعه به عنوان عادت در این زمان هنگامی که مردم در حال رفتن به رستوران."

او را تشویق می کند تا اهداف واقع بینانه مانند 20 دقیقه ورزش در هر روز همراه با فقط ایستادن و راه رفتن بیشتر.

برنامه تا جمعه است پیشنهاد استفاده رایگان به مدت 60 روز. آن را همیشه مهمان گزینه های رایگان با امکانات, او گفت:. نکات تناسب اندام و گزینه های کوتاه هستند. برخی از جلسات طراحی شده به طوری که پدر و مادر می توانید انجام دهید و آنها را با بچه های خود را.

آن را ارائه می دهد پیگیری شیوه زندگی است که شامل نوشیدن آب را یادآوری اطلاعیه به ایستادن و غذا استراتژی های مانند این که چگونه به خوردن مواد مغذی با بخش کنترل برای بسیاری از روز اما سپس لذت بردن از صرف شام با خانواده, مارسلوس گفت.

GoNoodle

راه اندازی در سال 2013 GoNoodle طرح های بچه دوستانه فعالیت فیزیکی ویدئوها و یادگیری فعال ایجاد شده توسط کارشناسان رشد کودک برای "مغز می شکند."

آن استفاده می شود در 4 از 5 عمومی آمریکا, مدارس ابتدایی, اما این شرکت تشویق استفاده توسط خانواده ها در خانه در طول این همه گیر خود را با رایگان برنامه و یا در وب سایت. GoNoodle توضیح داده شده است به عنوان داشتن "300-به علاوه رقص فیلم تمرینات یوگا و تمرکز حواس فعالیت برای کودکان و نوجوانان."

طراحان پیشنهاد استفاده از آن را به یک خانواده dance-کردن خواهر و برادر جلسه یوگا یا معافیت برای شیار به آهنگ. "GoNoodle: انرژی خوب در خانه" است که بخشی از منابع آنلاین برای والدین و مراقبان و بچه ها.

"ما بسیاری از بچه ها از مدرسه به خانه ما می خواهیم به نگه داشتن خوب انرژی "رفتن" وب سایت گفت. "این ارائه می دهد رایگان حرکت یوگا و تمرکز حواس, فیلم قابل دانلود, فعالیت های فوق برنامه و خارج از صفحه نمایش صفحه اصلی فعالیت است."

طراحی شده برای کودکان سنین 4-10 و GoNoodle هر هفته معرفی ویدئوها از جمله آنهایی که در رقص, ورزش, ورزش, کشش و عمیق تنفس جلسه با صحنه های رنگارنگ و شخصیت های.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب