منگنز تصویب $6.9 متر به خرید و انبار به فروشگاه بدن با عزت' در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

مینه سوتا نمی تواند تکرار آنچه که دیده شده است در مکان های ضربه سخت COVID-19 و که در آن بدن انباشت اشیاء بدست

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

مینه سوتا نمی تواند تکرار آنچه که دیده شده است در مکان های ضربه سخت COVID-19 و که در آن بدن انباشت اشیاء بدست آمده تا مقامات روز جمعه گفت.

همین دلیل است که رهبران دولت خواسته برای $6.9 میلیون دلار برای خرید یک یخچال انبار برای ذخیره سازی از انسان باقی می ماند که قانونی COVID-19 پاسخ کمیسیون مجاز است.

"ما نمی خواهد اجازه می دهد تا ما مرده به جایی undignified که وحشتناک, بدترین سناریو" گفت: رژیم صهیونیستی است. تیم Walz.

در حال انجام مذاکرات برای خرید یک ساختمان "که در آن ما می توانیم به درستی رسیدگی با عزت و احترام و ایمنی بدن Minnesotans که ... ممکن است قربانی به کروناویروس گفت:" جو کلی مدیر مینه سوتا امنیت داخلی و مدیریت اضطراری.

به عنوان جمعه 534 نفر کشته شده اند از COVID-19 در مینه سوتا است.

شده است وجود دارد کاهش در تعداد از مجالس ترحیم و تدفین به عنوان محدودیت در محل در چگونه بسیاری از مردم می توانند جمع آوری برای یک مراسم تشییع جنازه که به معنای ذخیره سازی در برخی از خانه های مراسم تشییع جنازه و بیمارستان ها است "کامل و سرشار" با توجه به کلی.

"من می دانم که این یک موضوع حساس آن را یک موضوع ناراحت کننده برای بسیاری از مردم, اما ما نیاز به یک توانایی ما نیاز به یک طرح برای تعداد زیادی از مرگ و میر," او گفت:.

ساختمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد به طور موقت ذخیره بدن "تا زمانی که خانواده خود را در حال آماده پخش آنها را به نهایی استراحت" کلی اضافه شده است.

Walz نام در مینه سوتا مقننه در روز جمعه برای دوباره پر کردن و گسترش دولت COVID-19 صندوق که در آن بودجه برای انبار اختصاص داده شد.

Walz امضا $200 میلیون صندوق به صورت قانون در 19 مارس به ارائه منابع برای محافظت از Minnesotans از coronavirus و حفظ دولت عملیات. وجود دارد $65 میلیون باقی مانده در صندوق است که به پایان می رسد دوشنبه ،

نزدیک به 135 میلیون دلار اختصاص یافته از صندوق از جمله برای خرید تست و آزمون مواد آماده سازی جایگزین مراقبت های سایت برای یک انتظار افزایش بستری شدن در بیمارستان و تهیه تجهیزات حفاظت فردی. دولت انتظار ترین هزینه خواهد پرداخت از طریق فدرال دلار است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن