لئونارد پیتز جونیور: چه خراب دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن? - Mon, 20 Jul 2020 PST

اگر تهمت خانواده تا به حال هرگز وجود کسی که آنها را اختراع. در واقع آنها می شده اند در خانه خود در برخی از ove

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

اگر تهمت خانواده تا به حال هرگز وجود کسی که آنها را اختراع.

در واقع آنها می شده اند در خانه خود در برخی از over-the-top TV صابون تولید شده توسط آرون, املا. به عنوان نشان داده شده در "بیش از حد و هرگز به اندازه کافی" Mary L. مغلوب ساختن پیشی جستن lacerating پرتره جدید از عمو دونالد و loveless قبیله که تولید آنها تقریبا اپرا در شرارت.

داستان های بسیاری از این کتاب ممکن است کافی به رنگ تصویر. وجود دارد مثلا شکرگزاری وعده غذایی که در آن بزرگ شده بود خفگی و Trumps انداخت تا پس از آن نگه داشته ، وجود بخشی که در آن آنها لغو بیمه درمانی در یک نوه بزرگ که از تشنج رنج می برد و نیاز به 24 ساعت مراقبت پرستاری. وجود دارد زمان مادر بزرگ توجیه مریم خروج از پدربزرگ خود را با گفتن او را که او را پدر مرحوم بود به ارزش "یک کل بسیاری از هیچ چیز نیست."

و پس از آن وجود دارد بعد پدرش درگذشت. فردریک "فردی" Trump Jr., قدیمی ترین پسر وارث ظاهری به مغلوب ساختن پیشی جستن امپراتوری املاک و مستغلات تا شکست خود را به اثبات خود را یک "قاتل" در کسب و کار خود را برای ماهیگیری در اعماق دریا کار خود را به عنوان یک خلبان هواپیمایی – یک "راننده اتوبوس در آسمان" sneered پیرمرد او – و تبار خود را به الکل و ناامیدی ناشی از پدر به حرکت به پسر دوم خود را دونالد.

فردی مارپیچ رو به پایین منتهی به سپتامبر. 26 سال 1981 زمانی که یک آمبولانس او را به بیمارستان است. "پزشکان فکر می کنم فردی احتمالا نمی خواهد آن را" دونالد است گفت: به گفته freddy's همسر سابق. او با عجله به خانه و خانواده به صبر توسط تلفن. مریم می گوید دونالد و خواهر الیزابت وجود ندارد. آنها رفته بود به فیلم.

چه کسی است که? که می رود به فیلم زمانی که برادر خود را که در بستر مرگ?

مریم کتاب می رسد که جنجال چرخش بیش از گزارش که روسیه پرداخت جایزه برای آمریکایی مرگ و میر در حالی که کاخ سفید را هیچ, Ivanka Trump است زیر آتش برای نما با یک قوطی لوبیا و یخ است آموزش شهروندان برای دستگیری مهاجران مستند نشده. به عبارت دیگر معمولی هفته در هرج و مرج است که مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری.

در ضمن مرگ و میر از این بیماری همه گیر کوروناویروس مغلوب ساختن پیشی جستن یک بار به ما اطمینان خواهد جادویی ناپدید می شوند نزدیک است 140,000. در پاسخ به کاخ سفید راه اندازی یک حمله در Dr. Anthony S. Fauci, ملت را بالا عفونی-بیماری متخصص و معتبر ترین بیماری همه گیر سخنگو در حالی که تهمت رسانهها یک نظریه است که "هر کس دروغ است" در مورد این ویروس را به او صدمه دیده است سیاسی. آن را از thefootprint که ادعا می کنند به شهرت است که او استفاده می شود به میزبان "اتصال به عشق."

و دوباره به طور جدی: چه کسی است ؟

پاسخ البته این است که هیچ رمز و راز به هر کسی که شده است توجه کنید. هنوز مریم مغلوب ساختن پیشی جستن در انجام خدمات با آوردن که پاسخ هر دو قدرت از یک روانشناس – او دارای مدرک دکتری و بینش از خودی.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چیزی است که شما هنگامی که کودکی یک صفر-مجموع رقابت برای تصویب "یک عملکرد بالا و مخالف" که ارزش expressible به دلار و سنت است. او چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که یک پسر بچه است که مجاز به بلوف زدن لاف زدن و قلدری راه خود را از طریق زندگی هیچ کس تا به حال به او می گوید هیچ و هر کس در عمل به عنوان اگر او از ضایعات محصولات بدون بو. او چه چپ زمانی که شما تفریق شفقت پاسخگویی تواضع و توانایی را در خود بخندی.

"دونالد است که به سادگی ضعیف" می نویسد: او خواهر زاده "نفس خود چیزی شکننده است که باید تقویت هر لحظه زیرا او می داند که در اعماق است که او هیچ چیز از آنچه او ادعا می باشد. او می داند که او هرگز دوست داشتم."

که خراب جوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

ممکن است در عین حال خراب کردن همه ما است.

لئونارد پیتز جونیور برنده سال 2004 جایزه پولیتزر برای تفسیر یک مقاله نویس برای میامی هرالد 3511 n. w. 91 خیابان وست پالم بیچ FL 33172. نوشتن به او را از طریق ایمیل در lpitts@miamiherald.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب