Marshawn Lynch می گوید نماینده او بوده است در مذاکرات با Seahawks در مورد بازگشت در سال 2020

پس از تفنگ صدا در Seahawks' حذفی از دست دادن به Green Bay در ماه ژانویه در Lambeau Field هیچ کس درگیر کرده است

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

پس از تفنگ صدا در Seahawks' حذفی از دست دادن به Green Bay در ماه ژانویه در Lambeau Field هیچ کس درگیر کرده است رد کرد که Marshawn Lynch بازگشت به این تیم در اواخر سال 2019 فصل می تواند گسترش به 2020.

اما در مهم ترین نشانه در عین حال که Beast Mode واقعا ممکن است دوباره برای یک سال دیگر با Seahawks لینچ گفت: ESPN اسکات Van Pelt در مصاحبه دوشنبه شب که خود عامل داگ Hendrickson شده است در گفتگو با این تیم است.

"من مامور شده است در گفتگو با سیاتل" لینچ گفت: در مصاحبه ای که عمدتا حول غیر موضوع فوتبال. "بنابراین من می خواهم گفت, خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. اگر آن کار می کند و من بازگشت وجود دارد آن است که آنچه در آن است."

لینچ افزود: به عنوان تنها او می تواند که اگر آن کار نمی کند که او هنوز "زندگی خوب" است و او "آیا واقعا دام بیش از حد" در هر صورت.

Seahawks پیت کارول مربی گفت: هر دو در پایان فصل در کنفرانس خبری و در NFL در ترکیب مارس در ایندیاناپولیس که درب بسته نشده در بازگشت احتمالی توسط لینچ.

"خواهیم دید" کارول گفت: پس از آن. "شما هرگز نمی دانید."

Seahawks مدیر جان اشنایدر تکرار این فکر در ترکیب گفت: "من نمی دانم که" وقتی پرسید که آیا او فکر 2019 فصل گذشته برای لینچ و "خواهیم دید که چگونه offseason می رود."

در حالی که Seahawks نیست حاکم که لینچ می تواند بازگشت در سال 2020 به طور کلی فکر شده بود که شاید او می تواند مرتب کردن بر اساس از امنیت و پتو و قادر به نام دوباره, در صورت نیاز, به عنوان او در سال گذشته بود زمانی که او برای بازی پایانی فصل به طور منظم و دو بازی حذفی پس از صدمات نابود اجرا-بازگشت به نقطه با کریس کارسون Rashaad پنی و C. J. Prosise همه درد و رنج پایان فصل صدمات در ماه دسامبر.

اما مذاکرات در این مرحله ممکن است نشان می دهد که لینچ خواهد بود مایل به ثبت نام در برای کل فصل.

لینچ بازی نمی کند سال گذشته تا Seahawks امضا او رفته unsigned زمانی که قرارداد خود را با اظهارات زد زیر 2018 فصل است. لینچ همچنین در سال 2017 و 2018 فصل در اوکلند پس از گذراندن 2016 فصل در بازنشستگی پس اول خود را از روی لئامت دادن با سیاتل از 2010-15.

لینچ تبدیل 34 ماه گذشته و در این مرحله به احتمال زیاد نمی توان انتظار داشت به توپ اصلی حامل اگر او بودند به بازگشت. اشنایدر گفت KJR-AM 950 هفته گذشته که او انتظار دارد کارسون به آماده برای شروع فصل بعد از او دچار هیپ شکسته در برابر آریزونا در دسامبر. 22.

عمق هر چند می تواند به یک موضوع به عنوان اشنایدر گفت KJR-هستم که پنی ممکن است آماده برای شروع فصل و اشاره او می تواند به PUP (از لحاظ جسمی قادر به انجام لیست) شروع به اردوگاه های آموزشی.

پنی دچار آسیب ACL Dec. 8 برابر قوچ و اشنایدر گفت: "این واقعا سخت برای او" به آماده برای شروع فصل.

سیاتل دارای چهار دیگر در حال اجرا پشت در فهرست آن —دوم-سال بازیکن تراویس هومر; DeeJay دالاس یک چهارم-دور انتخاب کنید در ماه گذشته پیش نویس NFL; و undrafted rookie رایگان عوامل پاتریک Carr هوستون و آنتونی جونز در فلوریدا بین المللی است.

کار و جونز در میان 12 UDFAs Seahawks روز دوشنبه اعلام کرد به امضا رسید. سیاتل در روز دوشنبه نیز چشم پوشی آدم انتخاب های در حال اجرا به عقب که صرف در سال گذشته مجروح رزرو. حرکت آن قرار داده سیاتل در offseason فهرستی حداکثر 90 تا هر گونه اضافات در این نقطه نیاز به یک حرکت برای ایجاد یک فهرست ،

هنوز عدم اطمینان بیش از پنی و سیاتل تنها دو پشت در حال اجرا با NFL تجربه که به نظر می رسد به احتمال زیاد آماده برای شروع فصل —کرسن و هومر —تغذیه ایده Seahawks هنوز هم می تواند به دنبال برای اضافه کردن به موقعیت.

لینچ به دست آورد 34 متری در 12 حمل —با 15 متری آمدن در یک اجرا به طور متوسط 2.8 در هر تلاش و در یک به طور منظم فصل بازی او در بازی برابر 49ers.

سپس او تا به حال 33 متری در 18 حمل (1.8 در تلاش) در دو بازی حذفی. اما او نیز به ثمر رساند و چهار touchdowns و تا به حال 20-محوطه پذیرش در وحشی-کارت-اجرا حذفی برابر عقاب در یک سوم-و-یک بازی است که راه اندازی یک سیاتل زمین نشستن کامل هواپیما در سه ماهه سوم ثابت کرد که تفاوت در یک 17-9 برنده شوید.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

پس از یک 28-23 از دست دادن به هکرها در بخشی دور لینچ به سرعت پاسخ یک سوال سریع در مورد اینکه آیا او بازگشت و گفت: "منظورم این است که شلیک خواهیم دید" قبل از راه اندازی به سرعت مشهور گفتار به بازیکنان دیگر مشاوره آنها را به "مراقبت از خانواده مرغ, مراقبت از خانواده ذهنی."

او تا به حال شنیده شده از حس بسیار —در مصاحبه های سنتی مد به هر حال پس از آن تا حدودی مشخص نیست اگر لینچ در واقع می خواهید به نگه داشتن بازی حتی اگر دیگران بودند و گمان می کنند که او ممکن است.

اما نظرات خود را دوشنبه شب در سمت چپ درب باز.

در واقع وقتی پرسیده شد که در ابتدا روز شنبه در مورد آینده اش و آنچه او می خواست به اتفاق لینچ گفت: "به خوبی آن را تقریبا در که" انتظار غیر منتظره.' "

زمانی که لینچ بازگشت و در سال گذشته او را برای یک قرارداد است که به او پرداخت شود لیگ جانباز با حداقل (او ساخته شده $60,588 به صورت فصل به طور منظم به علاوه همان حذفی سهام به عنوان هر کس دیگری).

او را منطقی را به حداقل معامله —و یا نزدیک به آن —برای بازگشت این سال است. لیگ حداقل برای یک بازیکن با 10 سال یا بیشتر تجربه $1.045 میلیون.

اما Hendrickson, لینچ, عامل گفت سیاتل تایمز در ماه دسامبر که لینچ نیست, بازگشت, برای پول, اما چون او به سادگی از دست رفته فوتبال که با Seahawks تا به حال تنها به تقویت چقدر او خوشحالم که در این بازی است.

"او با داشتن زمان زندگی خود" Hendrickson گفت: در ماه دسامبر و اضافه کرد که لینچ به او گفته بود "او احساس می کند مانند او 16 سال است."

که لینچ خواهد بازگشت به سیاتل گرفتار برخی از خاموش نگهبان به عنوان اولیه خود را Seahawks تصدی به پایان رسید با برخی از راکی لحظات ویژه جنجال بر سر نهایی بازی تهاجمی از سوپر باول از دست دادن به میهن پرستان.

اما کارول نمی توانست صدا بیشتر مشتاق در مورد چگونه لینچ خود نزدیک شده بازگشت به بازی هر دو در این زمینه و در چگونه او در تعامل با هم تیمی.

"وجود دارد یک انرژی مورد او و آب مورد او در حال بازگشت اینجا" کارول گفت: در پایان لینچ هفته اول بازگشت. "او مانند یک بازیکن فوق العاده ای و شخصیت در طول سال. ... من هیجان زده راه او آن را آورده و آموخته و مورد مطالعه قرار گرفته و مشغول به کار در آن را به جا. این تنها شده است علاوه بر این در آینده است. من از کار اخراج شده برای آن است. هر یک بار در در حالی که من به شما بگویم من chuckling در مورد آن. او وجود دارد. او با ما است. آن را هیجان انگیز و من آن را خیلی دوست دارم درست مثل طرفداران آن را دوست دارم."

و شاید واقعا وجود دارد خواهد بود یک جانور حالت رویت در سیاتل فقط رتبهدهی نشده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن