ستاد Mahomes موافق به 10 سال $503 میلیون فرمت - Mon, 06 Jul 2020 PST

The Kansas City Chiefs ساخته شده مطمئن شوید که آنها باید سوپر باول MVP پاتریک Mahomes در اطراف تا زمانی که ممک

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

The Kansas City Chiefs ساخته شده مطمئن شوید که آنها باید سوپر باول MVP پاتریک Mahomes در اطراف تا زمانی که ممکن است.

Mahomes توافق برای 10 سال تمدید به ارزش تا $503 میلیون دلار به آژانس استاینبرگ ورزشی. معامله به ارزش $477 میلیون دلار در تضمین مکانیسم و شامل یک هیچ-تجارت بند و انتخاب کردن بند اگر تضمین مکانیسم نیست ملاقات کرد.

این ثروتمندترین قرارداد در ورزش حرفه ای سابقه بیش از مایک ماهی قزل آلا را $426.5 میلیون مقابله با فرشتگان در لس آنجلس.

"پس او پیوست روسای فقط چند سال پیش پاتریک توسعه یافته به یکی از پرکار ترین ورزشکاران در ورزش" رئیس ستاد کلارک شکار گفت: در بیانیه ای در مورد کارفرمایی که رهبری آنها را به اولین قهرمانی در 50 سال است.

"با بازی پویا و عفونی شخصیت او یکی از شناخته شده ترین و محبوب ارقام برای قرار دادن در ستاد ، او فوق العاده ای رهبر و اعتباری به کانزاس سیتی, جامعه و من خوشحال هستم که او را به یک عضو از ستاد برای سال های بسیاری آمده است."

این ستاد تا به حال 2018 NFL MVP تحت قرارداد برای دو فصل اما نه نزدیک به اندازه کافی.

"در اینجا به ماندن" Mahomes در توییتر نوشت.

این تمدید قرارداد شروع می شود در سال 2022 وقتی NFL کلاه حقوق و دستمزد پیش بینی شده است به $227.5 میلیون. با این حال این تعداد می تواند پایین تر بسته به از دست دادن درآمد به علت cornonavirus همه گیر و امکان هر بازی در این فصل نمی خواهد که طرفداران.

هنوز Mahomes طول خواهد کشید تا یک تکه بزرگ از شهر کانزاس کلاه فضای حدود 20 درصد بسته به نوع قرارداد سالانه تفکیک و نهایی کلاه اعداد. که به طور بالقوه می تواند آن را دشوار برای اشراف به پرداخت چندین ستاره و بازیکن بزرگ قرارداد.

این ستاد در حال حاضر خود را برداشت پنجم-سال گزینه در ماه آوریل در Mahomes بود که با توجه به $825,000 در سال آخر خود را rookie قرارداد این فصل او را در اطراف حداقل از طریق 2021. مدیر کل برت Veach گفت: این معامله شده است یک اولویت برای مدتی و تشکر Mahomes' عوامل کریس Cabott و لی استاینبرگ.

"توانایی های خود بسیار نادر است و به زن و شوهر که با یک شخصیت برجسته است" Veach گفت: از Mahomes. "ما قصد داریم برای ادامه به انجام همه چیز ما می تواند به او احاطه با استعداد و این معامله ما فراهم می کند انعطاف پذیری بیشتر به انجام این کار است. او بدیهی است که بخشی جدایی ناپذیر برای موفقیت ما و ما هیجان زده او برای رفتن به کارفرمایی از Kansas City Chiefs برای یک مدت زمان طولانی است."

Mahomes انداخت زمین نشستن کامل هواپیما می گذرد متوالی سه ماهه چهارم درایو در صف آرایی اشراف به اولین سوپر باول عنوان در 50 سال و برای اولین بار مربی اندی رید. که باز گشت عملکرد به دست آورده Mahomes سوپر باول جایزه MVP و تنها سمان وضعیت خود را به عنوان چهره شهر کانزاس حق رای دادن.

رید گفت: بهترین بخش این است که Mahomes است که هنوز هم در اوایل زندگی حرفه ای او. Mahomes نمی خواهد به نوبه خود 25 تا سپتامبر. 17.

"او یک رهبر طبیعی و همیشه سنگ زنی چه که در این زمینه در اتاق وزن و یا به تماشای فیلم او می خواهد به بهترین" رید گفت. "او یک رقیب و هم تیمی های خود خوراک انرژی خود را. او باعث می شود ما از همه بهتر است به عنوان یک سازمان و ما خوش شانس او را برای رفتن به ما کارفرمایی برای سال آمده است."

روسای معامله شد تا برای انتخاب Mahomes 10 به طور کلی در سال 2017 پیش نویس و او را صرف یک فصل یادگیری طناب در زیر الکس اسمیت قبل از شروع کار.

Mahomes اقدام به خرد فقط در مورد هر حق عبور از رکورد در حالی که برنده لیگ جایزه MVP و او این ستاد در اضافه کاری از فرود در سوپر جام این فصل. او همچنین آسوشیتد پرس NFL توهین آمیز بازیکن سال.

او در برخورد با آسیب های متعدد در طول این فصل از جمله دررفتگی زانو در ظاهر بی گناه کارفرمایی دزدکی حرکت کردن که او در کنار یک زن و شوهر از بازی. او آمد به رهبری اشراف به خط پیروزی به اوج خود رسید که با یک سری از آمده از پشت سر برنده در پلی آف از جمله خود را در نیمه دوم رالی در سوپر باول.

او 24-7 به عنوان یک استارت تکمیل 65.9 درصد از خود عبور با 76 touchdowns و تنها 18 interceptions. Mahomes است 724 از 1,099 برای 9,412 متری عبور به طور متوسط 303.6 متری در هر بازی با یک 108.9 حرفه ای کارفرمایی امتیاز. او همچنین اجرای 110 بار برای 500 متری با چهار TDs.

او باعث شده است که این ستاد به بازگشت به عقب مسابقات قهرمانی آسیا بازی. در postseason, Mahomes 115 از 184 برای 1,474 متری با 13 TDs و تنها دو interceptions با 106.6 امتیاز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن