Spokane County Library District میزبان هری پاتر مجازی چیزهای بی اهمیت مسابقه - Thu, 30 Jul 2020 PST

شاید یک غیر متعارف تعطیلات به کمتر طرفداران اختصاص داده شده جمعه نشانه 40 سالگرد تولد "هری پاتر" سری داستانی ع

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

شاید یک غیر متعارف تعطیلات به کمتر طرفداران اختصاص داده شده جمعه نشانه 40 سالگرد تولد "هری پاتر" سری داستانی عنوان شخصیت. درسته هری پاتر "پسر که به زندگی" است که 40 سال در این سال است.

به جشن پاتر 40th به Spokane County Library District میزبانی تمام سنین مجازی چیزهای بی اهمیت شب.

برنامه های اصلی برای یک فرد چیزهای بی اهمیت رویداد قبل از شروع اجتماعی-فاصله دستورالعمل در محل قرار داده شد. اما زمانی که رژیم صهیونیستی. جی Inslee صادر اقامت-صفحه اصلی سفارش "هری پاتر" چیزهای بی اهمیت مسابقه و همچنین در اوایل چیزهای بی اهمیت مسابقات پوشش "دفتر" و "طلایی دختران" نقل مکان کرد آنلاین.

این رویداد برگزار خواهد شد با استفاده از Kahoot آنلاین, برنامه مبتنی بر چیزهای بی اهمیت پلت فرم. طرفداران می توانند شرکت کنند به صورت جداگانه و یا تیم با اعضای خانواده و مشاوره ازدواج و مشاوره.

"این فقط برای بچه ها" SCLD مدیر ارتباطات جین بیکر گفت. "برخی از ما خواندن 'هری پاتر' کتاب همراه با بچه های ما به طوری که ما در حال تمام طرفداران آن را به عنوان به خوبی."

SCLD کتابداران شده است تدوین سوال در مورد مناجات جادوها موجودات جادویی هاگوارتز خانه, معجون, مواد تشکیل دهنده و به یاد ماندنی به نقل از کتاب ها و همچنین فیلم. بنابراین اگر هر یک از شما اخیر تلویزیون-binging جلسات شامل rewatch از تمام هشت "هری پاتر" فیلم های شما بیش از آماده برای قرار دادن دانش خود را به آزمون.

"آنها به جمع آوری طیف گسترده ای از سوالات از آسان به یک کمی بیشتر به چالش کشیدن" بیکر گفت. "چیزی برای همه وجود دارد."

وجود خواهد داشت نه هر گونه جوایز بیکر گفت. اما شما بی اندازه افتخار دارد که آگاه ترین "هری پاتر" فن در اسپوکن – عالی Mugwump جادویی, چیزهای بی اهمیت, آن را به عنوان بودند.

"فقط آوردن دانش خود را در مورد همه چیزهای جادویی است که اتفاق افتاده و آماده شدن برای یک زمان خوب جشن هری پاتر تولد" بیکر گفت.

در اینجا برخی از نيمه سوال به چالش کشیدن به شما گرم:

  1. چگونه بسیاری از ارائه می کند دادلی دورسلی دریافت تاریخ تولد خود را در اولین فیلم ؟
  2. آیا این دو نام داده شده برای دارو یا زهر ابکی است که استاد Slughorn ارائه می دهد به عنوان یک پاداش برای دم کردن پیش نویس از مرگ زندگی می کنند به درستی در "هری پاتر و شاهزاده دورگه?" (نکته: یکی این است که در زبان انگلیسی یکی است در لاتین.)
  3. به عنوان خوانده شده در اسنیپ استاد صدای: "به من بگو چه می توانم اگر من اضافه پودر ریشه asphodel به تزریق افسنطین?"
  4. بعد از اتاق اسرار است که در این محل بعدی ما دیدن Gilderoy لاکهارت?
  5. چه هری با Triwizard مسابقات برنده?

سازمان توصیه می کنند که رقبای دانلود Kahoot برنامه و ایجاد یک حساب کاربری از قبل. رقبا نیز ملزم به ثبت نام برای این رویداد از طریق SCLD سایت با یک آدرس ایمیل معتبر به طوری که سازمان می تواند از ارسال لینک کلیک کنید برای Kahoot رقابت و زوم نشست.

این رویداد شروع می شود در 6:30 بعد از ظهر جمعه. برای اطلاعات بازدید SCLD رویداد در تقویم scld.org.

و برای شما صرف Muggles پاسخ به گرم کردن سوالات:

1. 38

2. مایع شانس فلیکس Felicis

3. پیش نویس زندگی مرگ

4. سنت مانگو را

5. او آن را می دهد به فرد و جورج به طوری که آنها می توانید شروع به خود شوخی فروشگاه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن