Kansas City Chiefs' کریس جونز می گوید او نمی خواهد بازی جدید بدون قرارداد بلند مدت

کریس جونز است که با ارسال یک پیام به Kansas City Chiefs.پیش از جولای 15 آخرین مهلت برای بازیکنان به توافق برسن

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

کریس جونز است که با ارسال یک پیام به Kansas City Chiefs.

پیش از جولای 15 آخرین مهلت برای بازیکنان به توافق برسند به چند سال قرارداد حرفه ای کاسه دفاعی مقابله اظهار داشت: او نمی خواهد حل و فصل برای بازی کردن در حق رای دادن برچسب در این فصل گفت: روز شنبه او "بازی نخواهد کرد" اگر نه با توجه به یک قرارداد بلند مدت از شهوت و میل خود.

NFL شبکه مایک Garafolo قبلا گزارش در روز است که جونز که خود را امضا کرد مناقصه است "همیشه خود را به عنوان یک 20 میلیون دلار به علاوه هر سال و مرد." روسای نیست که ارزیابی Garafolo گزارش ترک "کارهای زیادی باید انجام شود" اگر دو طرف برای رسیدن به یک قرارداد چند ساله.

جونز در پاسخ در توییتر به یک تصویری از Garafolo گزارش گفت: "یا من نمی خواهد بازی. لو'Veon زنگ به من گفت در مورد این."

بل نشسته کل 2018 NFL season دلیل اختلاف با Pittsburgh Steelers که قرار داده حق رای دادن تگ بر روی او برای دومین سال متوالی است. سه بار نرم افزار کاسه در حال اجرا بازگشت امضا چهار سال $52 میلیون مقابله با جتز نیویورک در ماه مارس گذشته.

جونز, 25, تاسیس خود را به عنوان یکی از نیروهای پیشرو از فرماندهان دفاع ضبط 31 کیسه در سه سال گذشته است. او بریده نه کیسه در سال گذشته و منحرف سه پاس در سوپر باول LIV برای کمک به شهر کانزاس برنده آن عنوان برای اولین بار در 50 سال است.

جونز را به 16.1 میلیون دلار در سال 2020 اگر او مردد به بازی حق رای دادن مناقصه.

کانزاس سیتی در حال حاضر متعهد مبلغ قابل توجهی به آن هسته بازیکنان از جمله پایان دفاعی فرانک کلارک که توافق به پنج سال $104 میلیون مقابله با این تیم در ماه آوریل گذشته بعد از اینکه به دست آورد در تجارت با Seattle Seahawks. کلارک توافق در ماه مارس به بازسازی بخشی از قرارداد خود را برای کمک به این ستاد زیر درپوش حقوق. سوپر باول MVP پاتریک Mahomes همچنین انتظار می رود برای دریافت یک برنامه به طور بالقوه شکستن رکورد فرمت.

مدیر کل برت Veach گفت: در ماه فوریه در NFL سراغ ترکیب که حفظ جونز یک "اولویت" برای این تیم است.

"من فکر می کنم پشت سر هم از کریس جونز و فرانک کلارک چیزی است که هر تیمی که می خواهند" Veach گفت. "ما در حال رفتن به کار سخت برای دیدن اگر ما می توانید دریافت کنید که انجام می شود."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن