Wolfpack ستاره سانی بیل ویلیامز رهبری به NRL سیدنی خروس

تورنتو Wolfpack ستاره سانی بیل ویلیامز در حرکت با سیدنی خروس به دنبال به جلو به اضافه سابق همه سیاه و سفید به

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

تورنتو Wolfpack ستاره سانی بیل ویلیامز در حرکت با سیدنی خروس به دنبال به جلو به اضافه سابق همه سیاه و سفید به صف خود را.

سابق همه سیاه و سفید ارسال شده رسانه های اجتماعی عکسی از خودش و یکی از چهار بچه همراه با تورنتو هم تیمی های Bodene تامپسون و ریکی Leutele در فرودگاه منچستر چهارشنبه.

"غم به ترک انگلستان در این یادداشت اما ممنون به ملاقات این دو" ویلیامز نوشت: به 988,000 followers on Instagram و 894,900 در توییتر. "انشالله ما عبور از مسیرهای به زودی."

ویلیامز همسر و چهار فرزند جوان انتظار می رود به صرف دو هفته در قرنطینه به محض ورود در استرالیا, معنی او به احتمال زیاد نمی خواهد بازی خروس تا اواخر ماه اوت در اولین.

The Sydney Morning Herald گزارش خانواده ویلیامز را از خود جدا داخل یک سه خوابه سیدنی آپارتمان کامل با غذای حلال و محصولات خود را مطابق با آیات قرآن ، او همچنین در حال ارائه دسترسی به یک سالن ورزش.

ویلیامز گفت: استرالیا نه شبکه او رزرو پرواز به رفتن در تعطیلات خانواده قبل از Roosters ارائه شده کوتاه-مدت قرارداد برای بازگشت به NRL.

"این هیچ راز است که من بسیار نزدیک با بیابان در خروس نیک (صندلی نیک Politis) و ترنت (مربی ترنت رابینسون) و من ماندن در تماس با" ویلیامز گفت: استرالیا شبکه. "ترنت فقط به من تماس بگیرید و پرسش در مورد آنچه اتفاق می افتد در اینجا و نیک به من رسید و پرسید: اگر من تا به حال یک زن و شوهر از ماه مرا به عقب می آیند."

ویلیامز که تبدیل به 35 در دوشنبه درو فوری مورد علاقه پس از Wolfpack با استناد به چالش های مالی با توجه به جهانی همه گیر هفته گذشته اعلام کرد که در آن نشسته بود بیرون مانده از سوپر لیگ فصل است.

سوپر لیگ است برنامه ریزی برای از سرگیری بازی یکشنبه پشت درهای بسته در انگلستان است.

ویلیامز آینده با Wolfpack در حال حاضر در شک در داده او و دیگر بازیکنان خارجی در تورنتو فهرستی از در حال اجرا خارج از زمان کار خود را ویزا.

این ویزا اجازه می دهد تا بازیکنان خارجی به صرف شش ماه از سال در انگلستان است که یک مشکل زمانی که تیم رفت و آمد به کانادا. اما همه گیر نگه داشته و آنها را در انگلستان خوردن خود را مجاز باقی بماند.

موضوع ویزا را تحت تاثیر نیوزیلند ویلیامز و تامپسون استرالیا دارسی Lussick و جاش McCrone استرالیا متولد نیوزیلند بین المللی تعقیب استنلی و Leutele استرالیا متولد ساموآیی بین المللی است.

استرالیا بلیک والاس نخواهد بود زیرا او شده است در کانادا زندگی می کنند در طول این تیم وقفه.

ویلیامز پیش از این برای Canterbury-Bankstown Bulldogs (2004-08) و خروس (2013-14) در لیگ ملی راگبی با روی لئامت دادن در اتحادیه راگبی در میان است. او برنده NRL عنوان در سال 2013 با خروس.

Wolfpack صاحب اکثریت دیوید Argyle گفت: این باشگاه قصد دارد تا زمینه یک تیم در 2021 فصل است. اما که همچنین به عنوان آنچه که بدست آورد این تیم را در بازی اگر اجازه بازگشت به رقابت بستگی به انگلیسی راگبی لیگ مقامات.

Argyle گفت: همه بازیکنان از جمله ویلیامز رایگان برای مذاکره با تیم های دیگر در این فصل با Wolfpack آماده به بحث در مورد هر مورد به صورت جداگانه.

در حالی که NRL قوانین دولت یک بازیکن نمی تواند نگه داشتن دو قرارداد همزمان به نظر می رسد لیگ است که مایل به ایجاد استثنا برای ویلیامز به منظور تسهیل ورود خود را.

Argyle تصویب آشکار راهحل.

"از آنجا که در حال حاضر مهم ترین چیز این است برای به نمایش گذاشتن راگبی لیگ در بهترین کیفیت — این که آیا آن بود NRL یا سوپر لیگ به جهان است," او گفت:.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

استرالیا گزارش peg ویلیامز NRL حقوق و دستمزد در 150.000 دلار استرالیا ($143,780) در دو تا سه ماه معامله شد.

او Wolfpack معامله به ارزش در مجموع 9 میلیون دلار با ویلیامز گرفتن مالکیت سهام این باشگاه با توجه به یک منبع داده نامش فاش نشود به این دلیل که آنها در یک موقعیت برای عموم فاش کردن اطلاعات است. اما او 2020 حقوق و دستمزد به عنوان با دیگر سوپر لیگ بازیکنان شده اند که مذاکره کردن با توجه به همه گیر.

این NRL گزارش سایت بعید بود نیوزیلند رزمندگان ثبت خواهد Leutele به کوتاه مدت مقابله مگر اینکه او همان معافیت به عنوان ویلیامز گفت که او "تمایلی به خاتمه کار خود را سودآور Wolfpack معامله اجرا می شود که تا سال 2021 برای مختصری از استرالیا بازگشت."

ویلیامز و Leutele تعیین شد به عنوان Wolfpack در خیمه بازیکنان به معنی تنها 150.000 پوند ($260,145) قرارداد خود را شمارش در برابر تیم 2.1 میلیون پوند ($3.64 میلیون) حقوق و دستمزد کلاه.

The Wolfpack که شروع به بازی در سال 2017 در سومین ردیف لیگ 1 شد 0-6-0 در فصل اول در نخبگان سوپر لیگ. آنها تا به حال شده از مارس 11 به دلیل بیماری همه گیر.

سوپر لیگ است و پس از حذف تورنتو امتیاز و نتایج حاصل از جدول رده بندی است.

Wolfpack مربی برایان McDermott, تماس اطلس حق رای دادن یک "مفهوم درخشان" با "چنین پتانسیل شگفت انگیز" پرداخت ادای احترام به بازیکنان در باشگاه های اخیر جاده سنگی.

"این یک وضعیت غیر قابل تحمل برای آنها بیشتر از بیشتر و آنها منتظر چنین مقدار زیادی از زمان برای پاسخ و نشان داده شده است سطح باور نکردنی از وفاداری به یکدیگر و تورنتو Wolfpack باشگاه گفت:" در یک ایمیل به کانادا را فشار دهید.

او همچنین تشکر "برخی از اعضای کارکنان که کاملا به معنای واقعی کلمه قرار دادن زندگی خود را در انتظار نگه داشته به این باشگاه توجه کامل خود را قادر به دریافت از طریق این تست دوره به امید زنده ماندن و بیرون آمدن از طرف دیگر."

تغییرات باید او اضافه شده است.

"به عنوان یک باشگاه ما باید به خودمان نگاه کنیم و نگاه در آنچه که ما نیاز به بهتر در. آن را آسان سوار کردن زمینه برای بیش از 18 ماه ... اما وجود دارد و در مناطق از باشگاه ما است که به سادگی به اندازه کافی خوب نیست و یا به اندازه کافی حرفه ای. این چیزی است که ما برای رفع راست دور.

"من امید و اعتماد است که این بازی باعث می شود هوشمند و آگاهانه تصمیم گیری زمانی که قضاوت ما وضعیت و طول می کشد را به حساب برخی از چالش های منحصر به فرد است که ما با آن مواجه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن