گرفتن در ورزش: در آن زمان کمتر از یک هفته به طبع به جوش در بیس بال و البته این اتفاق افتاد بین Astros و Dodgers - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • در حال حاضر ما می دانیم که این درست است. بیس بال است رسما. وجود دارد یک "نزاع و جدال" بین لس آ

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

گرفتن در ورزش • در حال حاضر ما می دانیم که این درست است. بیس بال است رسما. وجود دارد یک "نزاع و جدال" بین لس آنجلس داجرز و هوستون آستروس شب گذشته. برخی از زخم های بسیاری دیگر به درمان بیش از دیگران است.

•••••••

• کلمه "جدال" است که در نقل قول از آنجا که شما می دانید. بیس بال. دعوا نیست واقعا دعوا. بیش از حد در خطر است. آن را بیشتر در موضع گیری نسبت به پانچ. اما هنوز هم.

جو کلی اتفاق افتاده است که زمین برای بوستون در آستروس' تقلب-قهرمانی سال 2017, نزدیک به هدف قرار دادن Alex Bregman و کارلوس کوریا از دست رفته هر دو اما حالا فرصت خود را به زیر پوست خود را.

همه آن را در زمان توهین به کوریا پس از قابل توجه او را به پایان ششمین دور در داجرز' 5-2 برنده شوید.

پس از آن وجود توده را نوعی بازی فوتبال راگبی. نکته مهم در اینجا این است که آستروس هستند pariahs. هیچ کس در بیس بال و احترام به آنها را ندارد. بچه ها مثل Bregman و خوزه Altuve بچه ها یک بار تحسین برای شن و تعیین شده اند در معرض به عنوان تقلب. آنها در حال رفتن به چنین رفتار شود در سال 2020 است.

با وجود داشتن فرصت برای باز کردن در برابر دریانوردان' چکه کن تبادل کارکنان – دیدن بازی شب گذشته در آناهایم – Bregman و Altuve هر دو به آهسته شروع حفاری افکار خود را برجسته سه فصل اخیر کمک کرده به شدت توسط زباله-می کوبیدن در دقیقه خدمتکار زمینه است. درست است یا نه آنها و هم تیمی های خود را نمی خواهد بود قادر به پاک کردن زخم بدون ضربه خوبی در سال 2020 است.

که اتفاق افتاده است. جورج اسپرینگر است ضربه .050. Yuli Gurriel .188. جاش Reddick .211. یک نمونه کوچک, اندازه, مطمئن, اما نه شروع کمک خواهد کرد که استدلال آنها دانستن که در زمین بودند آمدن نیست که یک مزیت. بله? پس چرا شما آن را انجام دهید ،

تد ویلیامز مشهور است برای بسیاری از چیزها از جمله اینکه در گذشته مرد به آمار .400 در یک فصل است. هنگامی که او را زنده پنبه حلاجی تمرین ویلیامز مجبور کوزه به او بگویید که به زمین آمد – fastball منحنی ، – از آنجا که او در کتاب خود نوشت در هدف قرار دادن او بود که همیشه به دنبال خاص زمین. هنگامی که او به آنچه او به دنبال آن بود ویلیامز نوشت: او نمیفهمد او آمار در مورد .500. من تعجب می کنم چه Ted – یک عمر .344 hitter وظیفه را انجام داده اند با سطل زباله-می توانید طرح در محل ؟

به هر حال بازیکنان دیگر درک نمی آستروس تقلب راه خود را به عنوان. آن را فقط اتفاق افتاده کلی که قرار دادن یک تصویر و یک زن و شوهر از زمین خارج وجود دارد برای نشان دادن انزجار خود را.

• همه کسانی که بازیکنان فرز همچنین نشان داده شده یکی دیگر از مشکل بیس بال با آن مواجه است در این بیماری همه گیر و کوتاه نجومی: بازیکنان در حال تلاش برای شکستن ارزش طول عمر عادات.

چه کسی می توانست تصور می کردند که به تازگی به عنوان در تابستان گذشته برای قرار دادن بر روی یک ماسک صورت قبل از رفتن به عقب تا پارچ خود را در تقابل است ؟ خوب علاوه بر فو?

تعداد کمی از بازیکنان تا به حال چهره خود را پوشش داده اما آنهایی که انجام ترین فریاد (و اخراج مایعات از دهان خود) بودند کشف شده است.

با آنچه اتفاق افتاده به Marlins این هفته – بیس بال نشسته است آنها را تا هفته آینده در اولین خود را به دلیل COVID-19 شیوع آن به نظر می رسد به واجب بودن بازیکنان به ماسک کردن قبل از آنها شروع به ذکراست.

و یا فقط نگه داشتن دهان خود را بسته و اجازه دهید خود بازی صحبت کردن برای آنها.

• یکی دیگر از اسپوکن جشنواره ورزشی در حال رفتن به برگزار شد این سال است. Bloomsday که به تعویق افتاده است از ماه مه تا سپتامبر در بهار اعلام کرد صبح امروز از آن خواهد شد یک رویداد مجازی پیوستن به Hoopfest در این راستا است. ما می توانیم عبور در امتداد اما Epperly داستان از صبح امروز با اطلاعات بیشتر.

•••

WSU: یک بار دیگر به نقض – برای یک گرادیان-انتقال کارفرمایی. دو سال پیش از آن بود گاردنر Minshew. سال گذشته گیج Gubrud. در سال 2020 آن است که جیک کنستانتین سابق وبر دولت شروع خواهد شد که راه رفتن در واشنگتن است. تئو Lawson بیشتر در مورد این انتقال اعلام در این داستان است. به دنبال از طریق کنستانتین تاریخ دو چیز ایستاده بود او در دو سال FCS از روی لئامت دادن: او تیم برنده شد و او دقیق رهگذر. هر دو برگزار می توانست او را در اعتماد به نفس بالا با مایک صافی. تنها حدس زدن اما نیک Rolovich قدردانی خواهد شد نکته دوم اگر آن منجر به اولین چیزی که به عنوان خوبی. ... تئو همچنین دارای یک داستان به روز رسانی آنچه که اتفاق می افتد با CJ Elleby. که نه خیلی دیگر از Cougars' گلزن برجسته است که انتظار می رود برای دریافت دعوت به NBA ترکیب. ... سابق WSU گلف باز Derek Bayley است که مجموعه خود را به PGA Tour اولین بازی این هفته در Barracuda قهرمانی در رنو است. جیم Meehan بیشتر است در این داستان. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی حداقل برخی از زمان برای مقابله با مسائل است که محصول ساخته شده به کنفرانس جدید فوتبال برنامه. ... اورگان بهترین دفاعی lineman در این کنفرانس است. ... یوتا یک دسته از جوان linebackers. ... آریزونا offensive lineman متوقف شده است برای نقض coronavirus پروتکل های. ... در بسکتبال, اخبار آریزونا دولت ممکن است این کشور را بهترین بازیکن.

EWU: لری ویر خود را ادامه می دهد آسمان بزرگ پوشش در آخرین مطبوعات جعبه پادکست صحبت با مربی تیم فوتبال هارون بهترین و کارفرمایی اریک Barriere.

CCS: زمانی که Sasquatch خود را اعلام کرد جدید زنان مربی بسکتبال در اوایل بیماری همه گیر کمی آیا هر کسی می دانم که بروس جانسون را جایگزینی, رایان Bodecker خواهد پیدا کردن یک موقعیت جدید در تابستان. اما او انجام داد. بنابراین CCS تبدیل شده به سابق لوئیس و کلارک بالا و UW بازیکن Jevena Thaxton به بیش از برنامه است. رایان Collingwood بیشتر است در این داستان.

Preps: اواخر شب گذشته به WIAA شورای اجرایی اعلام کرد برخی از fine-tuning برای آن چهار فصل ورزشی برنامه ریزی برای 2020-21 سال تحصیلی. دیو نیکولز خواندن از طریق انتشار و به این داستان. وجود دارد برخی از به نوبه خود-مورد-است-fair-play لحظات در دستورالعمل جدید. برای سال پسران مربیان بسکتبال تا به حال به صبر برای بازیکنان فوتبال به پایان برگشتی قبل از آنها به نوبه خود برای hoops. در این سال شده است که تبدیل به اطراف.

مرد آهنین: 2020 نسخه از کار د لین Ironman 70.3 برگزار نخواهد شد. این سازمان اعلام این خبر دیروز به نقل از coronavirus اعداد و تلخ چشم انداز برای سپتامبر. دیو نیکولز بیشتر در این قطعه.

Mariners: فرشتگان برداشت دیگری قوی خفاش در offseason و در اولین بازی سال, Anthony رندن پرداخت می شود. M را از دست 10-2 و رها کردن به 1-4. ... Marlins شکست قرار داده و در این فصل در خطر است. می توانید بیس بال قابل اعتماد برای محافظت از بازیکنان خود را? ... Jarred Kelenic است که ساخت بسیاری از سال است. خب نه دقیقا. بیشتر خواهد بود کمک به M پیروزی در چند بازی. ... M را باید جدید و جالب.

Seahawks: کمپ پیش فصل شروع شد دیروز. خوب تست آغاز شد دیروز. این کمی عجیب نیست ؟ ... حداقل تمام rookies را امضا کرده و در اردوگاه.

رونالدینیو: پورتلند پیشرفته در MLS برگشت مسابقات با ضربات پنالتی برنده بیش از FC سینسیناتی.

•••

• من سعی کردم به تماشای M را بازی شب گذشته. اما آمد تجاری در تلویزیون و من بدبختانه به داجرز/Astros بازی. آه و براق. بسیار درخشانتر از M است. بنابراین من تقریبا ماند. قطعا وجود دارد یک تقسیم در بیس بال بین haves and the have-nots. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن