کوچک مونتانا مدرسه به میان برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا برای بازگشایی - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

WILLOW CREEK منت. – یک مدرسه عمومی در مونتانا را در میان برای اولین بار در آمریکا به سر کلاس درس آموزش در این

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

WILLOW CREEK منت. – یک مدرسه عمومی در مونتانا را در میان برای اولین بار در آمریکا به سر کلاس درس آموزش در این هفته پس از بسته شدن برای نزدیک به دو ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در باز کردن درهای خود را به چند ده آن 56 نفر از دانشجويان و 18 کارکنان در روز پنج شنبه Willow Creek مدرسه رفتن در مقابل توصیه های برخی از مقامات آموزش و پرورش و در برابر دانه از اکثریت قریب به اتفاق ایالات متحده مدارس که طرح بسته باقی می ماند بقیه ترم.

سرپرست منطقه بانی پایین تر می گوید: او می داند که این مدرسه در نظر گرفتن خطر در بازگشایی فقط برای 2 1/2 هفته به پایان ترم برای دانشجویان از قبل از مهد کودک تا دبیرستان. اما سه چهارم از پدر و مادر مورد بررسی در این مزرعه و دامداری جامعه با جمعیت 250 می خواهید کودکان خود را به گرفتن بر روی آنها مطالعات و تجربه کمی حالت عادی قبل از شکستن تابستان, او گفت:.

"ما سوار است که بالا و پایین رفتن روزمره – آن است که یک ایده خوب است؟" پایین تر گفت. "ما در حال گرفتن نیست این به آرامی. ما نمی خواهیم مردم را به فکر می کنم ما در حال غیر مسئولانه با ساخت این انتخاب است. ما در حال تلاش برای انجام آنچه که ما احساس می کنیم که به نفع دانش آموزان است."

پایین تر گفت: مزیت اصلی Willow Creek مدرسه کوچک آن است دانشجو و اندازه آن نسبتا بزرگ دو طبقه مدرسه. اگر تمام 56 دانش آموزان برنامه ریزی شده بود به مدرسه نمی ممکن بازگشایی شد. اما حدود یک چهارم از دانش آموزان برنامه ریزی برای ادامه تحصیل از خانه, او گفت:.

چهل و پنج ایالت و ناحیه کلمبیا دستور داده اند و یا توصیه می شود تعطیلی برای بقیه سال با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط نشر آموزش و پرورش در هفته است. چهار دیگران بسته شدن سفارشات که منقضی در این ماه.

بازگشایی مدارس قبل از موعد مقرر خطرات موج دیگری از عفونت و "اجرا می شود خطر ابتلا به لغو کار از دو ماه گذشته" با توجه به فدراسیون معلمان آمریکا.

رژیم صهیونیستی. استیو بولاک به مدارس این گزینه از بازگشایی در روز پنج شنبه پس از قبلا بازگشایی کلیساها و رستوران ها و خرده فروشان.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است. اکثر مردم بهبود می یابند.

شده اند وجود دارد 457 تایید coronavirus موارد و 16 و میر در مونتانا برخی از کمترین مجموع در کشور است. دولت اضافه شده است کمتر از پنج مورد یک روز پس از مارس 19.

دولت دفتر آموزش عمومی جمع آوری اطلاعات از 116 از حدود 400 مدرسه دولتی مناطق و هیچ یک گفت: این طرح به طور کامل بازگشایی, به جز برای Willow Creek و یک اتاق مستقل schoolhouse همچنین در جنوب غربی مونتانا. ممکن است برخی از مدارس کوچک برنامه ریزی برای بازگشایی که آژانس دولتی را نمی دانم در مورد سخنگوی دیلن Klapmeier گفت:

"ما پیش بینی است که برخی از ما کوچکترین و اکثر مدارس روستایی ممکن است قادر به بازگشایی بدون نقض فرماندار بخشنامه" Klapmeier گفت.

در Willow Creek کارکنان و دانش آموزان خود را در دماهای بررسی می شود قبل از ورود به مدرسه یا سوار شدن به اتوبوس. میز شده اند فاصله 6 فوت از هم جدا. Lunchtimes و کلاس زنگ خواهد بود مبهوت به جلوگیری از بیش از حد بسیاری از مردم در سالن و دستشویی و حمام. زنگ تفریح خواهد شد و در زمین فوتبال یا بسکتبال دادگاه که در آن اتاق وجود دارد به گسترش است.

آن دسته از دانش آموزانی که نمی توانید اقامت فیزیکی از هم جدا داده خواهد شد و مدرسه خود را و خواسته خود پایان ترم در صفحه اصلی پایین تر گفت.

"من می دانم که آنها بچه های کوچک و آن را برای رفتن به یک کشیدن برای آنها کمی, اما من فکر می کنم آنها را تنظیم کنید," او گفت:.

اریک Feaver سر از مونتانا فدراسیون از کارکنان یک اتحادیه است که نشان دهنده معلمان گفت که او نگران است کودکان قادر خواهد بود برای حفظ جدایی که مورد نیاز است.

"من آرزو می کنم آنها, افتتاح, اما آنها مجاز به انجام," او گفت:. "دو و نیم هفته (از مدرسه) در حال رفتن به تعمیر هر آموزشی درس های از دست داده بودند در آخرین ماه و نیم."

Feaver گفت: او همچنین نگران است که بقیه دولت مدارس در حال ساخت برنامه های مناسب در حال حاضر برای سقوط. مدارس نیاز به آماده شدن برای نگه داشتن مردم از هم جدا ارائه تجهیزات حفاظتی برای کارکنان و برنامه ای برای تست, تماس, ردیابی و جداسازی در صورت وجود موج دیگری از موارد, او گفت:.

Willow Creek پایین تر است scoured مغازه برای او سلاح مخفی: 6 پا بلند, استخر, رشته فرنگی. او آنها را مورد استفاده برای اندازه گیری فاصله بین میز و او برنامه ریزی شده برای پیدا کردن به اندازه کافی برای توزیع به معلمان به عنوان کمک های بصری برای دانش آموزان خود را در نگه داشتن کافی اجتماعی فاصله.

"این handiest ابزار در این سیاره در حال حاضر" پایین گفت. "من قسم می خورم ما می رویم به زندگی و مرگ توسط noodle."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب