Soucheray: زمین در تلاش است تا ما را بکشند. اگر شما فکر نمی کنم پس چرا شما با پوشیدن یک ماسک?

یک ناظر با توییتر اداره برشنا شرکت جامعی یک عکس دیگر بعد از یک مبتلا به جرب موجود در حیاط یک خانه در Montcalm

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

یک ناظر با توییتر اداره برشنا شرکت جامعی یک عکس دیگر بعد از یک مبتلا به جرب موجود در حیاط یک خانه در Montcalm محل.

"این مخلوق?"

Joe-Soucherayلمس شده است در اطراف در حالی که برای. او باید به یاد داشته باشید سوء استفاده. من همدم وفادار به آزمایشگاه سیاه و سفید و من استفاده می شود برای مواجهه با این موجود اغلب, اما تنها در زمستان. اگر من پیر گال بودند در اطراف من می خواهم او را نشان می دهد تصویر و یک راست به اندازه کافی ، ما استفاده می شود برای دیدن موجود در دوره های گلف در هایلند. من روشن ترین خاطره بود شب مهتابی من سخت کوش میدان عمل در زمان خاموش در با حداکثر سرعت دویدن و من دیدم موجودی برگشت و پوزخند در حال اجرا بسیار سریع آن را تف کرد تا از فتنه دم از برف و در پی آن است.

و در حال حاضر این همه سال بعد این جانور کوچک ممکن است به خوبی بازگشته اند و در روز روشن! چرا که نه ؟ یکی از نتایج این بیماری همه گیر shooing همه ما دوباره به خانه ما بازگشت حیات وحش نه تنها در اینجا بلکه در تمام جهان.

یینگ یینگ و لو لو مشهور پانداهای غول پیکر در نهایت متوجه هر یک از دیگر و جفت بعد از 10 سال با هم. آنها ظاهرا نیست علاقه مند در هر یک از دیگر با همه مردم خیره در آنها در باغ وحش خود را در هنگ کنگ است.

حیوانات در droves در پارک های ملی که وجود دارد به طور ناگهانی بیشتر حیوانات این درست است که آنها در حال حاضر باید آزادی برای ارضای کنجکاوی خود را در مورد محیط اطراف خود را که غیر طبیعی کوچک که گردشگران در اطراف هستند.

تمساح بازدید از مراکز خرید و حیاط خلوت استخر در فلوریدا. شیرها دروغ در وسط جاده ها در سافاری پارک. میمون ها که نمی کند نیاز به تشویق در حال حاضر اجرا خالی, ساحل, cabanas در تایلند است.

ما نیز به درک که هوا پاک آسمان واضح تر و آبی که در حوضه لس آنجلس به نظر می رسد به عنوان روشن و براق به عنوان یک پنی. در آنچه تا به حال به یک بیت از درد نمیخورد هواپیماهای بدون سرنشین عکس نشان می دهد که چه خالی, St. Paul به نظر می رسد مانند در چنگال coronavirus.

بیایید آن روبرو هستند. وجود دارد مجموعه ای از اندیشه های در حال توسعه که زمین بهتر خواهد بود بدون ما. تعداد دفعات مشاهده نیست من در آن مدرسه اما نامطبوعی تم در حال اجرا را از طریق صفحات و امواج رادیو و تلویزیون از مظنونین; زمین شکوفایی در شرایطی ناخوشایند انسان است.

نوچ. زمین در حال تلاش برای کشتن ما گاهی اوقات با یک ویروس گاهی اوقات با یک سونامی است. زمین نیست کوتاه از سلاح برای خنثیسازی ما و در عین حال ما را توسعه داده اند یک کل فرهنگ که در واقع فکر می کند که انسان ها با طبیعت مخرب هستند و در نتیجه آنهایی که در تلاش برای کشتن زمین است. این همیشه راه دیگری در اطراف و اگر شما نمی فکر می کنم پس چرا شما با پوشیدن یک ماسک و چاشنی در جیب خود را با دستمال مرطوب ضد عفونی کننده?

در گردن ما از جنگل — Ely جنوب وجود دارد معمول بالا در تجارت, گوزن, بوقلمون, fox راکون و در حال حاضر به جرات من فکر می کنم آن موجودی است کاملا احتمالا بازگشت کایوتی احتمالا اما بیشتر مرموز و خطرناک است که دیده می شود در یک شب سرد زمستانی در ماه است.

"استاد" استفاده می شود به او می گویند فرآیند له له زدن برای نفس "چه بود؟"

"من نمی دانم, من دوست وفادار اما شما قرار داده تا خوب تعقیب است."

یک حافظه بزرگ است. اما من آرزو می کنم آن را یک بیماری همه گیر آن را به عقب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن