ایزوگام چیست؟ و ایزوگام خوب چه ویژگی هایی دارد؟

چنانچه قصد دارید سطوحی مثل پشت بام را که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار داراست را عایق کنید، بهتر

توسط NASERINEWS در 10 آبان 1401
چنانچه قصد دارید سطوحی مثل پشت بام را که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار داراست را عایق کنید، بهتر است از ایزوگام عالی اصلی روکش آلومینیوم استعمال کنید. اگر قصدتان عایق‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از مدل بدون روکش استعمال کنید تا اقتصادی‌تر باشد. چنانچه می‌خواهید که از ایزوگام برای تزیین ساختمان به کار گیری نمایید می‌توانید از ایزوگام‌های اهمیت روکش سنگ ریزه‌ای به کارگیری کنید. به جهت اخذ بها کارگزاری ایزوگام از بهترین برندهای ایزوگام دلیجان و بقیه کارخانجات اعتبار در سر تا سر مرزوبوم به اندازه است تا اهمیت ما تماس بگیرید. آیا می‌خواهید سقف خانه خود را در برابر نفوذ آب باران و برف عایق‌کاری نمایید؟ ما در کنار شما هستیم تا خدماتی که شایسته‌ی آن میباشید را به شما ارائه نماییم. البته می اقتدار به جهت اطمینان بخش اعظم دارای به کارگیری از فشار آب و برس تراز مورد نظررا به طور کامل پاک کنیم. در شکل اجرای همین عملیات بر بر روی مکان های آلوده و کثیف و چرب شاهد عاقبت پایانی بی کیفیت همراه حساس لایه لایه شدن فرآورده خوا‌هیم بود. همین فراورده را در هر قسمت و هر دسته سطحی که به آب گریزی نیاز داشته باشد می توان به راحتی فعالیت برد از پاراگراف سطح های سیمانی، آجری، فلزی و ….. همینطور چسب نانو جایگزین ایزوگام خواهد بود و میتوان به جهت آب بندی از مواد نانو به کار گیری کرد. همین مواد بر مبنای اصول و استانداردهای حفاظت از گوشه و کنار زیست ایجاد شده اند. دسته‌بندی نشده یک شیب مطلوب باید در پشت بام ساخت کنید تا آب های حاصل از باران و برف به منش آب ها و ناودانی ها منتهی شوند. آن‌گاه از ایزوگام یا قیرگونی به عنوان پوشش ضد آب سقف منزل استفاده کنید. کیفیت مرتبه یک، وزن و ضخامت از مواردی که در انتخاب ایزوگام، طول عمر و دوام آن حائز حساس می باشد. بیشتر بدانید سازمان ملی استاندارد موقعیت و ضوابط ایزوگام استاندارد را تدوین و در دسترس عموم مردمان قرار دیتا تا مشتریان متشخص بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. لطفاً جهت هماهنگی به جهت ارسال بار و هزینه حمل باربری حیاتی شماره های فروشگاه تماس حاصل کنید و یا از طریق واتساپ اهمیت ما در ارتباط باشید.

استفاده از عایق نانوشیلد بر روی ایزوگام

لذا مراجعه به تک ک این مراکز از نظر زمانی و هزینه بصرفه نمی باشد. افزایش زنجیره واسطه ها خط قرمزی به جهت بخش تولید و خرید کننده می باشد که هیچ کدام سود نمی کنند. ایزوگام خریداری شده هیچ جور شکستگی و ترک علی الخصوص در نصیب پاشنه ایزوگام نداشته باشد. از انجاییکه فشار اب در استخر منفی میباشد همین عامل به مرور باعث کنده شدن ایزوگام از کف استخر می شود. اهمیت این اکنون بکار بردن همین جور ایزوگام ها خالی از عیب هم نمی باشد. در همین تراز نصاب هرگونه فرورفتگی و رخنه موجود در تراز را شناسایی کرده و مالامال می کند.
  • ممکن میباشد شما سوال کنید که آیا ایزوگام منقضی می شود؟ آیا تاریخ مصرف دارد؟ بله ایزوگام هم تاریخ مصرف دارااست تاریخ مصرف همین محصولات بین 6 ماه تا 9 ماه و یا 1 سال تغییر می کند.این تغییرات حیاتی توجه به مواد به عمل رفته انتخاب می شود.
  • برای تولید ایزوگام از یک‌لایه پشم‌شیشه و پلی‌استر استفاده میگردد که از هر دو طرف اهمیت قیر پوشانده می‌شود.
  • با گسترده شدن تولیدات مواد نفتی، به جهت عایق کاری ساختمان ها از قیرگونی و ایزوگام استفاده می 1کنند.
  • اولین نوآوری او برای عایق کاری به کارگیری از مواد طبیعی نظیر قیر معدنی بوده است.
برای تعمیر ایزوگام می توانید از نصاب ماهر و رشته ای گروه ایزوایمن به رخ شبانه روزی یاری بگیرید. ایزوگام شنی حیاتی روکشی از سنگ ریزه و ماسه جهت طول قدمت و استمرار بالا . اکثری اعضا همین سوال را می‌پرسند که آیا نمک ایزوگام را خراب می‌نماید یا این که نه. تاکنون شواهدی دال بر اینکه همین ماده بتواند ایزوگام را خراب نماید بدست نیامده است.

نصب ایزوگام روی دیوار چگونه انجام می‌شود؟

ما در کنار شما هستیم تا مشکلات چکه سقف، عایق‌کاری دیوارها، سرویس‌های بهداشتی، حمام و آشپزخانه را کلیدی استفاده از بهترین برندهای استاندارد ایزوگام تک لایه و دولایه و فویل‌دار برطرف نماییم. حساس توجه به این که شرکت ساختمانی صاد تامین کننده متاع و مصالح پروژه های پهناور صنعت ساختمان میباشد و ایزوگام پشم شیشه جمهوری اسلامی ایران قیمت همچنین نمایندگی ایزوگام نمونه دلیجان میباشد، فرآورده و یا مصالح به ارزش عمده و به قیمت پخش به فروش میرسد. همین گزینه نیز در واقع، ماله ای می باشد که به جهت ایزوگام کاری به عمل گرفته می شود. بعد از آن از کارگزاشتن ایزوگام به تراز پشت بام هم اساسی استعمال از همین وسیله، جوشکاری بندهای ایزوگام انجام می گیرد. بر مغایر دسته آلومینیومی، روکش‌ها سنگریزه‌های رنگی هستند و به برهان زیبایی غالبا در نمای خارجی و مکان‌هایی که ورق ایزوگام در دید قرار دارد استفاده می‌شوند. پلی‌ اتیلن‌ها دسته‌ای از پلیمرهای گرمانرم هستند که از پلیمری کردن گاز برای ترمیم ایزوگام چه بایستی کرد اتیلن به وجود می‌آیند. حساس این فعالیت می‌توان تغییراتی اصلی در خواص ماده از گزاره افزایش ویسکوزیته، دستکاری در کریستالینیتی یا امتزاج‌پذیری ماده تولید کرد. این ماده ممکن هست حیاتی طولانی تر کردن کربن سیاه در برخی مصارف، تقویت شود.

نصب ایزوگام در نصیب های مختلف ساختمان

برای آب بندی استخر اهمیت ایزوگام، لازم می باشد نخست سطح آیتم نظر، تمیز شود. برای این که قابلیت و امکان جدا شدن آن را ذیل بیاوریم، بهتر است از یک روکش قیر به عنوان لایه اول به کارگیری شود. کمپانی ایران ایزوگام یکی از بهترین شرکتهای کارگزاری ایزوگام میباشد که در تهران عمل می کند. ما بهترین نیروهای نصب ایزوگام و عایقهای رطوبتی را به عمل گرفته ایم تا بهترین سرویس ها را به مشتریان ارائه دهید. ما در عمل خویش از بهترین مواد نخستین و ایزوگامهای استاندارد به کار گیری می نماییم تا کیفیت عمل خود را تضمین کنیم. ارزش نصب ایزوگام مهم اعتنا به متراژ مصرفی مورد لحاظ تعیین میشود.

عایق رطوبتی پیش‌ساخته ایزوگام

برای صادرات ایزوگام به هر کشور، دریافت مجوزهای صادراتی و ایجاد ایزوگام مطابق مهم دسته جغرافیا از الزامات لازم است. مشاوران ما در واحد فروش و کارشناسی صادرات به راحتی و در کمترین زمان، اطلاعات اضطراری به جهت فرایند صادرات و بها ایزوگام و شیوه تحویل توشه را در اختیار شما می گذارند. اربیل عراق و کشور ایران از سال های دور دارای یکدیگر مراوده های گوناگون وارداتی و صادراتی داشته اند و شرکت هیرمان دلیجان به این بازار هم دقت مختص خویش را دارد. موقعیت آب و هوایی در تولید ایزوگام صادراتی دلیجان به جهت اربیل عراق مضاعف ویژه می باشد و پایین بررسی کارشناس رخ می گیرد. به همین استدلال هرچند ایزوگام کمی از گرمای هوا را به ساختمان منتقل می نماید اما در برابر گرمای خورشید، یک عایق بسیار کارآمد به حساب می‌آید. یکی از دارای ترین فضاهای عمومی پشت بام میباشد که هم چون سایر مشاعات مالکیت پشت بام در اختیار عموم است. تصرف پشت بام یا این که مانع تراشی ورود دیگران به آن می قدرت متساوی حجمی کیفری محسوب شده و علیۀ آن اعلام دانسیته شود. خوب تر می باشد ولی همۀ موردها به نقل از خلل زا در آپارتمان، از طریق گفتگو، مصالحه و مصاحبه اهمیت دیگری پیش برود و حل شود. کارشناسان فروش ما تا ۲۴ ساعت پس از ثبت پیشنهاد شما در تارنما و یا به رخ تلفنی ، اساسی شماره محل کار تماس گرفته و طرز ارسال جنس را هماهنگ خواهند کرد. همچنین توجه کنید که احیانا اجسام نوک‌تیز روی پشت بام وجود نداشته باشند که حساس حرکت پارو بر روی مرحله ایزوگام کشیده شوند و سبب ساز خرابی آن بشوند. چنانچه ایزوگام شما خراب شده میباشد و به ترمیم یا ردوبدل نیاز دارد، جهت مشاوره، تماشا و اخذ سرویس ها ترمیم و نصب ایزوگام، حیاتی ما تماس بگیرید. به علت سبکی و مقاومت فراوان به ‌تنهایی یک عایق کامل جهت پشت ‌بام، پی ساختمان، حمام و استخر، مخازن آب، تونل ‌های آبیاری، سردخانه‌ها، لوله‌های گاز و نفت است. ایزوگام پدیده‌ای میباشد صنعتی و متکی به دانش، آزمودگی (تجربه) و فناوری در راستای ایمن‌سازی سازه‌ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران.

روش نصب ایزوگام به چه شکل است؟

آب بندی نه تنها از نشت آب جلوگیری خواهد کرد، از رویش جلبک و باکتری نیز می تواند دوری نماید. امروزه اجرا عایقکاری استخر سیمانی اهمیت 10 سال ضمانت، بوسیله روش‌های جدیدتر هم ارائه می‌شود که در ادامه تحلیل می‌کنیم. عایقی از فرآورده پلی اتیلین است که وظیفه حساس همین فرآورده ایزولاسیون یا عایق بندی در برابر رخنه گونه های مایعات می‌باشد و مزیت آن نسبت به شیوه ایزوگام یا قیر گونی همین است که نیاز به زیرسازی ندارد. همینطور وسایل مورد نیاز به جهت کارگزاشتن ژئوممبران نظیر اجرای ایزوگام از گونه حرارتی می‌باشد. تیم ما، از معتبرترین شرکت‌های فعال در عرضه و نصب عایق‌هایی اهمیت مبنا مشتقات نفتی در مرزوبوم بوده که تا کنون پروژه‌های اکثری را اجرا کرده و است. و آن را به فعالیت ببندد خریدار می­‌تواند با او ارتباط برقرار نماید و به خرید متاع و سرویس ها بازاریاب تمایل پیدا کند. همان‌طور که دیدید اسقاط ماشین اهمیت طرح‌هایی می باشد که چنانچه به‌درستی رئیس شوند، اثرات مثبت بسیار زیادی بر روی کنترل آلودگی‌های شهری از گزاره آلودگی‌ هوا و آلودگی‌های صوتی خواهند گذاشت. اسقاط خودرو کلیدی ارائه طرح‌های تشویقی می‌تواند صاحبان چنین وسایلی را به مشارکت بیشتر در این فرایند ترغیب کند. طرح‌هایی برای از میان‌برداشتن ماشین های فرسوده در نظر گرفته شده است. رخنه رطوبت به ساختمان موجب پوسیدگی دیوار، سقف و کف آن می‌گردد و در نتیجه علاوه بر این که به مرور دوران موجب تغییر و تحول ظواهر ساختمان می‌شود، از قدمت ساختمان می‌کاهد. نفوذ رطوبت به ساختمان موجب می شود بوی بدی در ساختمان ساخت شود و کپک‌ها و باکتری‌های گوناگون در گوشه و کنار ساختمان رویش کنند. کپک و باکتری در محیط‌های مرطوب بهتر و سریع‌تر پرورش می‌کنند. در عنصرها تشکیل دهنده ایزوگام به غیر از قیر، آلومینیوم و مواد پلیمری ۲ لایه نمد مانند بکار رفته است که یک لایه آن تیشو و لایه دیگری پلی استر می‎باشد. پلی استر بسته به نوع آن سوزنی یا اسپانباند دارای ویژه ای دارد. ایزوگام‌های اساسی میزان مرغوب بودن علاوه بر عمر بالا، با انعطاف‌پذیری خوبی بوده و اجزای ترکیبی مطلوب را دارند. در مرحله آخر کارگزاشتن ایزوگام باید مواد بیشتر به کارگیری شده به وسیله آب شسته و پاک شود. واجب به ذکر می باشد که بعدازاین کار، حتماً می بایست آب باقی مانده به‌صورت تام خشک شود؛ زیرا رطوبت آب سبب میگردد تا عایق‌بندی به‌خوبی انجام نشود. نکته دیگری که به جهت مقایسه قیرگونی اهمیت ایزوگام بایستی آیتم توجه قرار بگیرد، این می باشد که آیا ایزوگام و قیرگونی در برابر حلال ‌های مختلف واکنش نشان می‌ دهند یا این که خیر. یکی از مهمترین مسائلی که در زمانه خرید ایزوگام مثال دلیجان به آن بایستی اعتنا کرد رؤیت نشان استاندارد ملی ایران بر بر روی برچسب رول ایزوگام است. متأسفانه برخی از اشخاص سودجو اهمیت نسخه برداری برداری از مارک شرکت های ایجاد کننده ایزوگام استاندارد و معتبر مبادرت به فروش ایزوگام بی میزان مرغوب بودن و دارای اسم جعلی میکنند. از این رو پیشنهاد میشود که اگر درصورتی که در صورتیکه در‌صورتی‌که در صورتی‌که قصد خرید کردن ایزوگام مثال دلیجان را دارید از مراکز اعتبار و یا شرکت های اعتبار اقدام به خرید کنید. ایزوگام در دو دسته فویل دار و فارغ از فویل تولید و به فروش می رسد که طبق معمول بها ایزوگام مثال دلیجان فویل دار در حدود 5 تا 10 % گرانتر از گونه های سوای فویل آن است. ایزوگام مثال دلیجاناز محصولات مرغوب و پرفروش در بازار کشور‌ایران به مراد عایق کاری سطوح بام و به عنوان یکی از از محصولات استاندارد در بازار کشور‌ایران شناخته میشود. ایزوگام نمونه دلیجان کلیدی به کارگیری از قیر دمیده مرتبه یک و همچنین الیاف استاندارد ایجاد و به فروش میرسد. در صورتی که از قیر غیر مرغوب در ساخت ایزوگام استعمال شود پس از مدتی مخصوصاً در عایق کاری پشت بام در اثر تابش نور خورشید و باد و باران ایزوگام موقعیت بی آبی پیدا مینماید و خواص انعطاف پذیری خویش را از دست می دهد و شکننده میشود. اگر میزان مرغوب بودن آسفالت نصب شده روی بام زیر باشد و در اکنون تخریب باشد، امکان کارگزاشتن مستقیم ایزوگام بر روی آن وجود ندارد. زیرا پس از مدتی آسفالت تخریب شده و ایزوگام از آن جدا می‌شود. در چنین مواردی در آغاز می بایست آسفالت کهن و خراب شده از مرحله جدا شود و پس از زیرسازی مناسب، ایزوگام بر روی آن کارگزاشتن شود. لایه ذیل قیرگونی می‌بایست سیمان‌کاری شود و مقدار سیمان‌ بایستی به کمی باشد که مهم حرکت روی سیمان مبتلا سایش نشود. ضروری به توضیح هست که جلوی در سرویس‌ها قبل از قیرگونی یک دیواره‌ی ماهیچه‌ای حساس سیمان اجرا گردد. برای خوب چسبیدن قیرگونی به دیوار و رجوع و برگشت نکردن آن به علت گرما قیر بدنه دیوار بایستی به نسبت ۵۰ به ۵۰ برای لایه‌های تحت و ۱۰۰% قیر سفت برای لایه‌های رویی استعمال گردد. ایزوگام به عامل کنده شدن از تراز بتن، به هیچ وجه مناسب عایق کاری استخر نمی باشد. مگر این‌که قبل از کارگزاشتن ایزوگام از قیرخالص و مرغوب بعنوان ماده تکمیلی جهت چسبندگی به کار گیری شودکه در همین رخ هزینه اجرا و مواد قیرگونی نیزدر هزینه ی عایق کاری بایستی نظر گردد که از حیث اقتصادی به هیچ وجه مقرون به صرفه نخواهد بود. مهم ورود به بازار فروش ایزوگام شما اساسی برندها و کیفیت های متفاوتی مواجه می گردید که تعیین را برای شما دشوار می کند. به جهت همین که محصولی بادوام و مستحکم خریداری کنید می بایست نخست به کیفیت و بعد به قیمت آن دقت کنید. ایزوگام شرق یکی از بهترین ایزوگام در بازار هست که اصلی کیفیت فوق العاده بالا بوده و در هنگام تولید از مواد درجه یک و مرغوب به کار گیری کرده است. به این ادله این قابلیت وجود دارد که بها این متاع در مقایسه اساسی برندهای متفرقه اکثر باشد اما به محض دیدن مثال های تقلبی ایزوگام شرق خودتان متوجه کیفیت و مرغوبیت آن خواهید شد.
آخرین مطالب