رنگ و طرح رفتن سیاسی به عنوان نسکار فصل گرم - پنج شنبه, 03 Jul 2020 PST

INDIANAPOLIS — بسیاری از طرفداران سریع به اصرار آنها نمی مانند سیاست در ورزش خود را – هیچ زانو بدون مطرح مشت ه

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

INDIANAPOLIS — بسیاری از طرفداران سریع به اصرار آنها نمی مانند سیاست در ورزش خود را – هیچ زانو بدون مطرح مشت هیچ T-پیراهن پیام. فقط بازی و یا رویداد لطفا و با تشکر از شما.

که مورد نشده است از اواخر این ملت می رود از طریق یک حساب در نژاد و نژاد پرستی پس از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس. در نسکار رنگارنگ رنگ و طرح های در سهام خودرو خود را گرفته اند قطعا سیاسی به نوبه خود در هفته های اخیر – و دوباره این آخر هفته.

کوری LaJoie خودرو انجام خواهد شد یک طرح شعار انتخاب مجدد پیشنهاد رییس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در طول روز یکشنبه Brickyard 400. میهن پرستان آمریکا PAC صرف $350,000 برای تبلیغات سیاسی است که دیده می شود هر کسی که با یک نگاه اجمالی از شماره 32 فورد در NBC.

تبلیغات سیاسی نیست بی سابقه در نسکار اما این حرکت هنوز هم جلب توجه در بخشی به دلیل تهمت است پلاریزه رقم برای بسیاری از افراد و از آنجا که سری به خودی خود کشتی با توجه به افزایش تنوع.

"اجازه دهید فقط می گویند شده است وجود دارد بسیاری از کوری LaJoie داستان های این هفته گفت:" تام جنسن مدیر امور نگهداری برای نسکار سالن از شهرت. "آیا من می توانم به شما بگویم (NASCAR) حمایت مخلوطی از آگاهی نام تجاری نام تجاری favorability و در برخی موارد به حرکت محصول به طور مستقیم."

در فوریه سال 2004 جورج دبلیو بوش رئیس جمهور با حضور در دیتونا 500 در حالی که به طور فعال در عشق یک نوسان-رای دهندگان گروه مشاوران او لقب "نسکار پدران است." رئیس جمهور رونالد ریگان جشن Richard Petty نهایی جام حذفی پیروزی در یک مسابقه پس از رانندگان پیک نیک در تاریخ 4 ژوئیه سال 1984 و دقیقا هشت ماه بعد از رئیس جمهور جورج دبلیو بوش شاهد خرده نهایی جام حذفی شروع می شود. همه آمدند در انتخابات نجومی و چند شگفت زده شدند هنگامی که تهمت با حضور دیتونا 500 در ماه فوریه است.

در این سال, پیام, اما, گرفته, برخی از نوبت های تیز شاید منعکس کننده این کشور تقسیم شده است.

بابا Wallace, تنها, سیاه, راننده در جام سری کمک متقاعد کردن نسکار به ممنوعیت مؤتلفه پرچم از حوادث آن در کمتر از دو ماه پیش. او نیز فرار خرده مشهور No. 43 خودرو در زندگی توجه به رنگ و طرح است که آیا یک حامی. او همچنین عینک تی شرت با کلمات "من نمی توانم نفس بکشم" آخرین کلمات صحبت فلوید به عنوان او با گردن خود را دوخته به زمین با زانو یک افسر پلیس است.

مایک هارمون مسابقه به تازگی اضافه شده عبارت #BackTheBlue اشاره به حمایت از افسران پلیس به یکی از Xfinity سری ماشین بعد از اجرا پیام آبی زندگی می کند موضوع در اوایل این فصل است.

در روز شنبه هر دو هارمون را Xfinity خودروهای حمل #StandForTheFlag و ما ایستاده حرکت می آید که کمتر از یک ماه پس از نسکار حذف یک قانون است که خواسته مسابقه تیم ها به, ایستاده, دست, قلب, طول سرود ملی.

هارمون گفت: این هفته موضوع مورد میهن پرستی است و نه یک نقد نسکار که باید تایید همه رنگ و طرح و یا هر گونه نمایش ها. Repairedvehicles.com حمایت.

"این فقط ما باور" هارمون در روز جمعه گفت. "من ملاقات بسیاری از افرادی که مجروح شده اند که طول عمر صدمات زیرا آنها برای مبارزه با کشور ما برای مبارزه با این پرچم و این حداقل ما می توانیم برای آنها انجام و برای کشور ما است."

LaJoie قرمز سفید و آبی ماشین برای رفتن FAS مسابقه انجام خواهد شد برگ برنده 2020 در حروف. PAC همچنین حمایت یک مغلوب ساختن پیشی جستن-مضمون Xfinity خودرو در اوایل سال جاری و به نظر می رسد در LaJoie ماشین آخر هفته گذشته به عنوان یک شریک ضامن. در حال حاضر هر چند آنها را برجسته تر نقطه برای آینده نه نژاد.

منتقدان اشاره کرده اند که مغلوب ساختن پیشی جستن است به نام Black Lives Matter جنبش یک "نماد نفرت است."

"این اتومبیل خواهد دریافت مقدار زیادی از بحث در ارزش فراتر از به سادگی ظاهر می شود در یک ماشین گفت:" جف ریچاردز یک تبلیغات و روابط عمومی استاد در ایالت میشیگان که اشاره شد به طور خاص به ماشین رانده شده توسط والاس و LaJoie. "ما همچنین باید آگاه باشید که یکی یا هر دو از کسانی که احتمالا خواهد بود موضوع را به برخی از اظهارات منفی بیش از حد."

همه تیم ها برای زنده ماندن در حمایت پول یک رابطه تیره و تار به شدت با این بیماری همه گیر و خاموش کردن. LaJoie است نه اظهار نظر علنی در مغلوب ساختن پیشی جستن رنگ و طرح هر چند او ممکن است اشاره کرده اند در این هفته در پادکست: "تیم من انجام برخی از چیزهایی که لازم است. من انجام برخی از چیزهایی که لازم است به ماندن نسبی به عنوان یک راننده خودرو مسابقه ای و ارائه برای خانواده من است."

برو FAS مسابقه صاحب مورچه سنت Hilaire یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی که دیده می شود رسانه های اجتماعی نوشته های امید خود را از تصادف با خودرو در اولین دامان از هر نژاد یا که شاید گاراژ را بسوزاند. او با اشاره به رابطه بین LaJoie و والاس که مورد انتقاد قرار گرفته توسط مؤتلفه پرچم حامیان و سپس به تماشای FBI بررسی یک گاراژ درب pulldown طناب از مد افتاده به عنوان یک طناب دار بود که در گاراژ خود را در آلاباما دو هفته پیش.

"شما می دانید او و بابا بزرگ هستند دوستان و من امیدوارم که این دو می توانند با هم با این همه ثبت نام برای رای دادن" سنت Hilaire گفت. "من خواهد شد و ثبت نام آنها را به رای دادن با مغلوب ساختن پیشی جستن پیراهن, اما من فقط می خواهم به آنها ثبت شده است. ما احساس می کنیم بسیاری از این افراد در حال رفتن به تهمت حامیان اما اگر آنها که خوب است. فقط رای است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب