مربی و رپتورز در حال پیدا کردن آن سخت به نگه داشتن یک راز در سکوت ورزشگاه

خیلی از تجربه NBA است که در مورد مسائل در حاشیه مانند رقصنده, کثافت, این تی شرت, توپ, صدای ناهنجار و خشن از سر

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

خیلی از تجربه NBA است که در مورد مسائل در حاشیه مانند رقصنده, کثافت, این تی شرت, توپ, صدای ناهنجار و خشن از سر و صدا از آغاز تا پایان.

موسیقی وجود دارد وافغان در طول بازی واقعی در بازی میزبان و مهماندار در حال اجرا را از طریق هزاران مسابقات در طول وقفه ها. آن بود که همیشه با صدای بلند. سر و صدا بود که همیشه وجود دارد.

آن حسی بیش از حد در زمان و بازی نیست همیشه چیزی.

آن را مانند که در حال حاضر -- و صلح و آرامش عجیب و غریب است.

آن زمان رپتورز مربی نیک پرستار حدود یک دقیقه از تیم خود را اول داد و بیداد در آرامش نسبی از اورلاندو عرصه احساس چقدر متفاوت آن بود.

"هوستون به انتظارنشسته بودند در نوع خود کامل-دادگاه پس از پرتاب آزاد سازند و من کردم تا به نوعی از ترافیک مستقیم در مورد چگونه برای محافظت از آن و من خودم در مورد توقف در نیمه راه از طریق چون تمام 10 بازیکن گوش دادن به من به جای فقط من پنج" پرستار گفت: از اوایل اختیار در تورنتو خبر داد و بیداد, درب بازکن جمعه در برابر راکت. "من فکر می کنم وقتی جمعیت موسیقی خود بچه ها استفاده می شود به نوع شنوایی شما.

"که قابل توجه است که شاید شما نمی خواهید به قادر به فقط پارس کردن هر آنچه شما می خواهید انجام دهید و اگر شما (همه) می دانم. آنها در حال رفتن به آن را بشنوند."

پرستار شوخی که او ممکن است به ترکیب برخی از سیگنالینگ مهارت های بیس بال مدیران و سوم-پایه مربیان برای دریافت نقطه خود را در سراسر نسبی آرام از عرصه در حال حاضر. آن را به احتمال زیاد برای رسیدن به این نقطه, اما آن چیزی است که کادر مربیگری آگاه است از دیگر بخش منحصر به فرد از NBA راه اندازی مجدد آنها به شکل.

"من تماس بگیرید برخی از نمایشنامه. ما باید نوع سیستم شماره گذاری و من فقط نوع نشستن و انجام این اعداد است. به این ترتیب شما لازم نیست که به چیزی می گویند," او گفت:. "اما ما در مورد صحبت کردیم به فکر کردن در مورد برخی از راه های دیگر سعی کنید به گرفتن برخی از چیزهایی که در سراسر."

مهم نیست که چه نوع از پیشرفته در عرصه برنامه لیگ می آید تا با — مانند 300 و یا پس از "مجازی" طرفداران در صفحه نمایش های ویدئویی به دادگاه به همراه لوله کشی در جمعیت برای تلفن های موبایل — آن را هرگز ملاقات دسیبل سطح یک به طور منظم فصل بازی اجازه دهید به تنهایی و بدون وقفه شور و شوق از برگشتی.

آن خواهد بود عجیب و غریب و در برخی از راه آن ممکن است کمک کند.

"من فکر می کنم بدون داشتن طرفداران آن را به شما می دهد فرصت برای تمرکز کمی بیشتر" تورنتو Rondae Hollis-جفرسون گفت. "گاهی اوقات حتی زمانی که شما در حال نشستن بر روی نیمکت, داشتن طرفداران وجود دارد, آن را می سازد شما را به تمرکز بر روی همه چیز است که رفتن در این بازی است. شما را وادار به برقراری ارتباط با هم تیمی های خود را کمی بیشتر است."

و به یک نرمال چت بدون حواس او را پرت در سراسر.

"قطعا آن واقعا راحت در وقفه," پرستار گفت:. "راه شما فقط می تواند خود را بیان کنید در مکالمه راحت ... که خوب بود.

"به جای تلاش برای صحبت کردن بیش از موسیقی و جمعیت و T-پیراهن پرواز بیش از سر خود را و همه چیزهای دیگر که شما فقط نوع نشستن وجود دارد با داشتن یک گفتگو."

آرامش نسبی نیز به معنی بازیکنان نمی خواهد بود قادر به تغذیه جمعیت انرژی و یا سر و صدا است که آنها را احاطه کرده و آن را به برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به عنوان به خوبی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"بدیهی است که آن را به یک فضای ما نبوده است می گوید:" به جلو پاسکال Siakam. "من ساخته شده یک شوخی است که به نظر می رسد مانند برخی از عرصه ما نمی خواهد بازی در ... وجود دارد هیچ کس وجود دارد.

"من فکر می کنم ما فقط باید به شکل یک راه به یکدیگر انرژی و نیمکت است که مهم است — و یا هر زمان که شما بر روی نیمکت — داشتن انرژی که به نوعی مانند افزایش هم تیمی های خود را."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن