Dear Abby: پدر و مادر در تلاش برای التیام خود را جوانترین پسر قلب شکسته

عزیز ابی: من پسر یک دبیرستان ارشد, در یک رابطه با یک زن جوان که با شکست او و شروع دوستیابی, بهترین دوست خود. ا

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

عزیز ابی: من پسر یک دبیرستان ارشد, در یک رابطه با یک زن جوان که با شکست او و شروع دوستیابی, بهترین دوست خود. او دل شکسته. او با بازی او به دوستان و به او می گوید او بهترین دوست او اما اقدامات او ثابت کند در غیر این صورت.

پدرش و من با آسودگی او را به عنوان بهترین ما می تواند, اما او هنوز هم احساسات او. آن را دشوار برای فروپاشی و او می گوید او نمی تواند درک کند که چرا او احساس می کند در این راه برای او. ما به عنوان پدر و مادر با داشتن یک زمان سخت به نگه داشتن نظرات ما را به خودمان است. ما خوشحال هستند با او هنوز هم از بودن در کنار او و تلاش برای تضعیف آن به عنوان آنجا که ممکن است.

همه ما حضور در کلیسا همان که از من ارائه شده به حذف خودم اما پسر من می گوید هیچ. ما محدود به زمان او به اطراف او آغاز شده است flaunting تاریخ دیگر در مقابل او است که ساخت آن را سخت برای ما بود و صمیمی نسبت به او.

چگونه می تواند به من کمک کند من پسر التیام قلب خود را و حرکت می کند ؟ او جوانترین من یکی از آخرین آماده برای سرمایه گذاری به کالج و من می خواهم او را به یک شروع تازه برای سفر جدید. — سنگین-دل مامان

عزیز مامان: برخی از درس در زندگی مردم باید یاد بگیرند که برای خود و این یکی از آنها است. به عنوان بسیاری به عنوان شما می خواهید برای کمک به پسر خود التیام قلب او می گذرد برای رسیدن به تحقق است که وجود درد بیشتر از لذت ارتباط با دختری که او را رد کرد. این وقتی است که او را حرکت می کند نه قبل از.

کالج ارائه خواهد شد او را یک فرصت برای دیدار با افراد جدید و پرورش جدید ، بودن در یک محیط جدید نیز کمک خواهد کرد. در این میان باید بیمار خودداری از گفتن هر چیزی تند و زننده (به عنوان وسوسه انگیز آن را به عنوان ممکن است) در مورد سابق خود را دوست دختر و نگه داشتن فرزند خود را به عنوان مشغول به عنوان شما می توانید.

عزیز ابی: من شده اند به همان زن برای 34 سال. ما مطرح شده و دو بچه. مشکل این است که همسر من را نشان نمی دهد, پاسخ به, و یا آغاز هر گونه محبت و یا صمیمیت. من درک می کنم او شده است از طریق یائسگی است اما این جدید عادی است ؟ برای من آن است که تنها و سرد وجود دارد. اکثر شب او حتی نمی خواهد به اشتراک گذاری همان تخت من است. او نیز پاسخ نمی دهند به خوبی به صحبت کردن در مورد همه چیز. باید با من زندگی می کنند بقیه زندگی من این راه ؟ — هم اتاقی در ویرجینیا

عزیز هم اتاقی: مشکل شما این است که کمتر در مورد کمبود محبت و صمیمیت در ازدواج خود را و به مراتب بیشتر در مورد عدم ارتباط همسر شما اجازه می دهد تا شما را به با او. اگر یک مشکل نمی تواند مورد بحث وجود دارد هیچ راهی برای رسیدن به یک راه حل یا یک مصالحه.

اگر شما در میانهی شب به او گفت که چگونه تنها و جدا شده شما احساس می کنید شروع وجود دارد. چه عادلانه نیست برای شما. این چیزی است که باید مورد بحث با دکتر خود زیرا ممکن است راه حل های پزشکی اگر جنسی دردناک است برای او.

اما اگر آن را پیچیده تر از آن می دانیم که شما نیاز به کمک بیشتر از من می تواند به شما در یک نامه و یا یک ستون روزنامه و از پزشک خود بپرسید و یا شرکت بیمه به شما مراجعه به یک مجوز ازدواج و خانواده درمانگر برای پاسخ شما به دنبال. اگر همسر شما حاضر به رفتن با شما بدون او.

برای من مسلمان خوانندگان: وقت آن است که برای شکستن رمضان سریع. عید فطر همه. — ابی

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب