بازی در: تقویم تغییر مانع بررسی مصرف کننده - Thu, 23 Jul 2020 PST

در اواخر ماه ژوئن من گذراند مقاله "تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم, خلاصه بازی, تقویم, مسائل" و به نظر می ر

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

در اواخر ماه ژوئن من گذراند مقاله "تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم, خلاصه بازی, تقویم, مسائل" و به نظر می رسد تقویم موافق است. در مصاحبه با همکار ویاکام CBS متعلق به سایت GameSpot یک تقویم رسمی اعلام کرد که بررسی جمع آوری خواهد شد و از این پس تاخیر توانایی برای ارسال نظرات کاربران برای به تازگی منتشر شده بازی های ویدئویی برای اولین 36 ساعت "برای اطمینان از پارسه ما هم به بازی این بازی قبل از نوشتن بررسی خود را."

آنها گفت که تصمیم ندارد در واکنش به هر بازی خاص است اما زمان مشکوک است – "The Last of Us قسمت دوم" اخیر و بالا مشخصات قربانی "نقد و بررسی بمب گذاری" garnering بیش از 5000 منفی نظرات کاربران در عرض چند ساعت از انتشار آن در ماه ژوئن 19. این منجر به یک کاربر امتیاز 3/10 قرار داد در برابر "Metascore" از 94/100 – در نگاه اول به نظر می رسد منتقدان آن را دوست داشت در حالی که علاقمندان نیست.

اما یک نگاه گذرا در این بررسی از آن ساخته شده به آسانی آشکار بسیاری از این افراد بود و نه حتی لمس بازی. متهم جزئیات طرح بازی بودند به بیرون درز ماه پیش از انتشار آن و به عنوان یک داستان متمرکز عنوان با مقدار زیادی از تاب نشت فاجعه آمیز بود. بسیاری از طرفداران اصلی ناراضی بودند با تغییر جهت و تصمیم به استفاده از تقویم به عنوان یک پلت فرم برای اعتراض.

از یک سو آن را قابل فهم برای تقویم برای اقدام علیه مقیاس سوء استفاده از پلت فرم در نظر گرفته شده استفاده. از طرف دیگر من فکر نمی کنم خاموش کردن همه کاربر صدای 36 ساعت است که برای حل مشکل – اگر چیزی از آن خواهد شد به احتمال زیاد باعث تشدید این مسئله است. همه آنها انجام داده ایم این است که با توجه به اراذل و اوباش یک چیز بیشتر به عصبانی کردن در مورد در اینجا.

موافقت خود را با روش یا نه, نقد و بررسی بمب افکن ها به طور معمول فقط می خواهم صدای آنها شنیده می شود. آنها در اعتراض به مرگ شخصیت های مورد علاقه خود در "آخرین ما قسمت دوم." آنها در اعتراض به محض تنبلی از "تفریحی و شمشیر و سپر" یک بازی است که نگاه و احساس از 15 سال در راه اندازی. آنها اعتراض "baldur's Gate: محاصره Dragonspear" با استفاده از سری ترین شخصیت نمادین به مدرن روز بیانیه سیاسی در مورد "Gamergate" اختلاف است. در این فیلم طرف از چیزهایی که آنها اعتراض Brie Larson را به شدت دقت کنید فمینیستی اظهارات پیش از انتشار "کاپیتان مارول." که نقد و بررسی بمب گذاری نیز صورت گرفت در گوجه فرنگی باعث این سایت برای از بین بردن prerelease نظرات.

که معقول تغییر سیاست اما تقویم است. آن را به عنوان اگر تقویم نیست اعتماد خود را پلت فرم – هنگامی که شما مطالعه بررسی کاربر به طور پیش فرض آنها مرتب شده بر اساس "مفید" است که یک سیستم رای گیری تقویم اجازه می دهد خوانندگان به تصمیم می گیرید که بررسی بهترین آگاهانه خرید خود را بدون در نظر گرفتن اینکه آیا یا نه آنها در نهایت به توافق رسیدند. همان تاکتیک استفاده شده است توسط بخار ایکس باکس فروشگاه بازی و حتی آمازون و Yelp از. این همه جا چرا که بیشتر از آن کار می کند.

مارک کاربر بررسی مفید و یا سودمند نیست, ترول, اثبات, اما این امر منجر به پاداش محقق بیش از ارتجاعی – تسریع این کار برای آینده دقیق خریدار ایجاد یک حلقه بازخورد مثبت تا دقیق ترین و متعادل با بررسی تقریبا همیشه پیدا کردن راه خود را به بالای صفحه. من به تماشای این بازی در بسیاری از وب سایت های تقویم گنجانده شده است.

بدون در نظر گرفتن تقویم sidestepped بررسی بمب موضوع برای سال ها در نهایت قبل از اقدام هفته گذشته است. یک بار دیگر پیش فرض را سهوا صدمه دیده خود علت خود swathes از قهر نامنسجم رتبه بندی به طور معمول غرق کردن مردم مشروع تردیدی. اشتباه نکنید "آخرین از ما, قسمت دوم" قابل توجه است کار هنری که سزاوار نیست همه از "0/10" نمرات آن را دریافت کرده است. نه آن را یک عنوان شایسته تقویم تمایز از "جهانی تحسین" به دلیل آن را ندارد درخواست تجدید نظر جهانی.

حتی طرفداران و منتقدان به طور یکسان موافق: این بازی طراحی شده است را به بازیکنان احساس بدبختی می کنم. بسیار شبیه به تلویزیون نشان می دهد "The Walking Dead" آن را به تصویر می کشد انسان در سناریوهای آخرالزمانی که به طور معمول ضرب و جرح و کشتن یکدیگر به جای همکاری. این یک بازی است که نیروهای شما را به کشتن سگ گارد و سپس بازی واکشی با همان سگ در یک فلاش بک که در آن شما بازی به عنوان صاحب آن است.

در سال 2018 مدیر بازی Neil Druckman گفت BuzzFeed که تیم توسعه برای "آخرین از ما, قسمت دوم" اجتناب از کلمه "سرگرم کننده" به نفع "جذاب است." سامانه رویدادهای گسسته می دانست که آنها ایجاد یک بحث احساسی به چالش کشیدن محصول. Druckman ساخته شده است که چندین سخنان نیشدار نسبت به jaded طرفداران بازی اصلی اما من می خواهم او را – آیا شما واقعا شوکه بدبختی خود را شبیه ساز نیست درخواست تجدید نظر به همه ؟

بازی حرفه ای ترین روزنامه نگاران آن را دوست داشتم زیرا آنها می خواهند به تجربه چیزی متفاوت از محصولات آنها به طور منظم نقد.

در ضمن اکثر مصرف کنندگان بازی بازی های ویدئویی برای باز کردن از پیچ و لذت ببرید – به احساسات خود دستکاری شده توسط چنین تلخ سرگرمی.

با در نظر گرفتن بازی در حال حاضر Metascore از 94/100 با یک کاربر نمره 5.5/10 نظر می رسد عادلانه و در نهایت نشان دهنده بسیاری از معتبر دیدگاه. مسلما این موضوع حل و فصل خود را در طول زمان. من فقط امیدوارم که تقویم جدید سیاست نمی افست که تعادل زیرا تا به این نقطه آن است که یک پلت فرم قابل اعتماد برای انتخاب آینده بازی خرید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب